DJ Tiësto, artiestennaam van Tijs Michiel Verwest (Breda, 17 januari 1969)quote:Op zondag 16 november 2014 00:50 schreef Boca_Raton het volgende:
2002? Toen was ie nog niet eens geboren
Whahahahhaha goeie cumbackquote:
quote:Op zondag 16 november 2014 00:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
DJ Tiësto, artiestennaam van Tijs Michiel Verwest (Breda, 17 januari 1969)
Flikker op, die shit gaat beter als ik dronken ben.quote:
quote:Op zondag 16 november 2014 00:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik geloof dat ik mijn stapel Oud-Zimbabwaanse literatuur en poëzie er weer bij moet nemen..
quote:Op zondag 16 november 2014 00:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik geloof dat ik mijn stapel Oud-Zimbabwaanse literatuur en poëzie er weer bij moet nemen..
Ik ga zo gewoon een vraag over LVO stellen als ik weer mag, dan weet je het alvast.quote:
I fuck bitches all day long cause i'm cool ?quote:Op zondag 16 november 2014 00:51 schreef Fok-it het volgende:
Goed, vraag voor DP dan maar:
Welk nummer van Kanye en Jay-Z wordt er in de film van The Great Gatsby gebruikt?
HAMquote:Op zondag 16 november 2014 00:51 schreef Fok-it het volgende:
Goed, vraag voor DP dan maar:
Welk nummer van Kanye en Jay-Z wordt er in de film van The Great Gatsby gebruikt?
LVO: Lager Voortgezet Onderwijs?quote:Op zondag 16 november 2014 00:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ga zo gewoon een vraag over LVO stellen als ik weer mag, dan weet je het alvast.
Dan ga ik weer pedofilie insinueren.quote:Op zondag 16 november 2014 00:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ga zo gewoon een vraag over LVO stellen als ik weer mag, dan weet je het alvast.
quote:
Een rapgroep die rappen over het verkrachten van kleine dikke kinderenquote:Op zondag 16 november 2014 00:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
LVO: Lager Voortgezet Onderwijs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |