5 vwo en sta afgerond een 7quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
beter opletten bij geschiedenis vmbo klas 1 jongens
ga ergens anders stoer doen met je 5 puntjesquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Dat krijg je daar echt niet, ouwe trolquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Oja fuck, dat had ik niet geweten.quote:
Alois werd in 1837 geboren als de onwettige zoon van Maria Anna Schicklgruber en kreeg daarom de naam van zijn moeder.quote:
Dat luisterde ik toen ik een username moest verzinnen.quote:
Was zo'n zeldzame naam, ze wisten dat het een klootzak ging worden dus dan zouden latere generaties daar geen last van hebben.quote:
Ah, oké.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alois werd in 1837 geboren als de onwettige zoon van Maria Anna Schicklgruber en kreeg daarom de naam van zijn moeder.
Alois Schicklgruber veranderde zijn naam later (op 23 november 1876) in het op Hiedler gelijkende Hitler.
Aldus wiki
Dit soort dingen niet uit je hoofd weten en moeten googelenquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alois werd in 1837 geboren als de onwettige zoon van Maria Anna Schicklgruber en kreeg daarom de naam van zijn moeder.
Alois Schicklgruber veranderde zijn naam later (op 23 november 1876) in het op Hiedler gelijkende Hitler.
Aldus wiki
Hou je commentaar eens een keer voor je.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dit soort dingen niet uit je hoofd weten en moeten googelen
quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:50 schreef Mani89 het volgende:
Alois heeft zijn naam veranderd nadat Adolf Hitler al die joden had omgebracht enzo.
willem van oranjequote:Op zaterdag 15 november 2014 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vraag:
Welke bekende Nederland heeft even op het biljet van 100 gulden gestaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |