Meh, matige troll dit.quote:
RACIST!!quote:
Nou ik heb vandaag toch aardig wat mensen op de kast gejaagd. Kijk maar in nummer 53, was echt geweldig.quote:
Mooi dat jij ook weer een fijn dagje hebt gehad.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ik heb vandaag toch aardig wat mensen op de kast gejaagd. Kijk maar in nummer 53, was echt geweldig.
En die gast zie je niet meer terug nu.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Friek zat er dus naast met zijn vooroordeel dat het vooral kaukasiaanse mensen zouden zijn.
Ja vind ik ook. Beter dan wie dan ook in Gouda of bij een andere sinterklaas optochtquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:45 schreef UltraR het volgende:
[..]
Mooi dat jij ook weer een fijn dagje hebt gehad.
quote:
Een kleurplaat voor jou. ZP nog wel even inkleuren heh.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ik heb vandaag toch aardig wat mensen op de kast gejaagd. Kijk maar in nummer 53, was echt geweldig.
haha deze was nog van vanmiddagquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Verschrikkelijk teringhuftertje ben je ook zeg. Leuk hé, een feest voor kinderen verneukt zien worden.
Woont Friek nog wel in Nederland of is dat zo iemand die vanuit het buitenland de hele tijd op Nederland loopt af te geven?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En die gast zie je niet meer terug nu.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je laat je wel makkelijk op de kast jagen hé
Dit bedoelde je?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
goverdomme oproptten met ide plaatjes ehwqejwqhejqw *schuimbek*
Het wordt echt steeds triesterquote:Amandla is een woord uit het Xhosa en Zulu en betekent "kracht/macht". Het woord werd veel gebruikt als strijdkreet in het verzet tegen de Apartheid onder andere door het Afrikaans Nationaal Congres. De kreet, uitgeroepen door een leider werd dan dikwijls gevolgd door "Awethu" of "Ngawethu!" (aan ons). Het woord wordt nog steeds geassocieerd met de anti-apartheidsstrijd.
Amandla is tevens een populaire voornaam, De naam van actrice Amandla Stenberg en de naam van een blad en van een Langspeelplaat. Ook wordt de kreet Amandla Awethu gebruikt door de groep UB40 in hun lied Sing our own song.
Niets mis met de waarheid te benoemen. Sterker nog, ik had toen nog geen discussie met je gehad. Nu heb ik alle gronden om je zo te noemen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
haha deze was nog van vanmiddag
Je valt in herhalingquote:
Nogal makkelijk scoren, he. Misschien de volgende keer op een begrafenis zeggen dat de overledene het verdiende om te sterven.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
haha deze was nog van vanmiddag
Waarheid is natuurlijk ook erg vervelend. Prachtig materiaal, jammer dat het verwijderd is. Iemand betichten snel op de kast gejaagd te zijn en helemaal overstuur raken van wat plaatjes. Geweldig.quote:
Jij zei het, ik dacht het.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En die gast zie je niet meer terug nu.
Je zegt nu eigenlijk dat je me zonder reden ordinair uit zit te schelden. Geweldig weer.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niets mis met de waarheid te benoemen. Sterker nog, ik had toen nog geen discussie met je gehad. Nu heb ik alle gronden om je zo te noemen.
Dat zul je ongetwijfeld gewend zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je zegt nu eigenlijk dat je me zonder reden ordinair uit zit te schelden. Geweldig weer.![]()
![]()
Helemaal overstuur zegtiequote:Op zaterdag 15 november 2014 19:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Waarheid is natuurlijk ook erg vervelend. Prachtig materiaal, jammer dat het verwijderd is. Iemand betichten snel op de kast gejaagd te zijn en helemaal overstuur raken van wat plaatjes. Geweldig.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tyf op met die klotegifs goverdomme. Praat mee of rot een eind op
Wel van mensen die niet kunnen discussiëren inderdaad. Die doen dat erg vaak.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat zul je ongetwijfeld gewend zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |