"ik ben zwanger huehue" "boete vermeden door m'n piemel te laten zien"quote:
Met welke snelheid skate jij?quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:49 schreef DrNick het volgende:
Hoe lang doe je over 5 km, skatend? Half uurtje ofzo?
Het is vrijwel overal asfalt, dus zeg 10km per uur?quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Met welke snelheid skate jij?
Ja je kan ook mongo skatenquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:52 schreef DrNick het volgende:
Ohja, LB. Je zei het volgens mij al, maar je moet toch je voet op de voorkant zetten, en afzetten met een voet op de achterkant?
Straks eens wat proberen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja je kan ook mongo skaten
een stoffer en blik om je op te vegen hihi xDquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wie gadde gij daarvoor meebrenge?
suicide kings zijn echt dope manquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:22 schreef Geo4kant het volgende:
Wat een kutclip en de muziek is ook meh, ken wel meer van dat soort nummers soms wel lache maar meestal teveel hype
Ik ken ze nietquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
suicide kings zijn echt dope man
Hoe ver is de bios?quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:23 schreef DrNick het volgende:
"Hee Mutti ik ga straks skatend naar de bioscoop gr gr"
>"Wat je bent gek jij altijd met ja rare ideeën man man man ga toch met de fiets straks kom je daar bezweet en te laat aan en tss jongen toch he"
#autismequote:Op zaterdag 15 november 2014 18:24 schreef DrNick het volgende:
Tevens nog een klacht. Mutti opende de Mona, terwijl ik het wilde doen.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
450 decameter, dat is echt fantastisch.
mijn haar zit goed vandaagquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Mijn haar heeft vandaag echt zin om te krullen
Ik ken het gevoel, het varieert hier van halfslachtige krullen tot full on jewfro.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Mijn haar heeft vandaag echt zin om te krullen
quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn haar zit goed vandaag
tijdens het werk ook al was echt de mooiboy van de wasstraat
Yupquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel, het varieert hier van halfslachtige krullen tot full on jewfro.
nee, dit hoef ik toch godverdomme niet te pikkenquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik had gewoon zin om een leuke gif te posten mbt car wash.. dus settle down
quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee, dit hoef ik toch godverdomme niet te pikken
quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee, dit hoef ik toch godverdomme niet te pikken
quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:35 schreef wietparkiet het volgende:
Kunnen jullie wel lachen maar dat is toch niet leuk
ik geef mezelf een welverdiend complimentje
komt geo aan hoor
huehue wp is een dikke zwarte vrouw
Ohquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel eens met je moeder in deze.
quote:
Tijdens het skaten een mossel tegen komen en dan een drop in makenquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Skate niet over een mossel heen, krijg je straks een lekke band.
Nah, het is wel droog hierquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Kom je daar bij de bios aan.. helemaal bezweet en je hele linkerkant nat, onder de modder en een aantal bladderen nog er aan hangend
Takjes in z'n haarquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Kom je daar bij de bios aan.. helemaal bezweet en je hele linkerkant nat, onder de modder en een aantal bladderen nog er aan hangend
Eerder een stukje mossel in de lager.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Skate niet over een mossel heen, krijg je straks een lekke band.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben moe don't judge
quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:40 schreef wietparkiet het volgende:
Immer burgerlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben moe don't judge
Wat?quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Er zit een niet in mn wiel van de skateboard
Cheerful fucker aren't you.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben moe don't judge🐙
Was eerst wel iets beter hoor WpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben moe don't judge
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Exactlyquote:
Kijk die sjans*naam van hoe dat heet als je haar op die manier zit*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben moe don't judge
kan je niet meer serieus nemen nuquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Was eerst wel iets beter hoor Wp
Zal je missenquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik hoor dat heel vbl geband gaat worden
dus ik kom vast afscheid nemen
quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Exactlyklein stukje ijzer ofzo
Oh okéquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan je niet meer serieus nemen nu
later mexicanoquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
lol waarom dat?quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat lach jequote:
Ik lach omdat het raar is en ik mij dus afvraag hoe je dat voor elkaar krijgtquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat lach je![]()
Hoe komt zoiets daarin
alleen door lb?quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
later mexicano
je zal gemist worden door lb
Misschien heb ik dat ook helemaal niet gedaanquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik lach omdat het raar is en ik mij dus afvraag hoe je dat voor elkaar krijgt
Gewoon Dr Nick de schuld geven en nieuwe wielen claimenquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Misschien heb ik dat ook helemaal niet gedaan
Je gaat hem niet in het water gooienquote:
Allicht niet, maar een routedeel gaat langs het kanaal.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je gaat hem niet in het water gooien
Als je hem nat maakt héquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Allicht niet, maar een routedeel gaat langs het kanaal.
Moet ik zienquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als je hem nat maakt héik klap je
Je koopt ook gelijk een nieuwe deckquote:
Ja mevrouwquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je koopt ook gelijk een nieuwe deck
ik heb je back lil ladyquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als je hem nat maakt héik klap je
Watquote:
Die heb ik zekerquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoop dat je sterke botten heb nickje
Wat?quote:
Wat watquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee niet die flip
flip de kat
Oh awquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee niet die flip
flip de kat
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heel erg ziek, helemaal uitgedroogd ook![]()
in laten slapen
Dry pussy's are the worstquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heel erg ziek, helemaal uitgedroogd ook![]()
in laten slapen
quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:54 schreef Geo4kant het volgende:
Foute grap![]()
Nee gecondoleerd.
[ afbeelding ]
oh thnxquote:
Wat gaat jij doen?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:02 schreef wietparkiet het volgende:
zo maar eens van mijn zaterdagavond gaan genieten
Nice nicequote:Op zaterdag 15 november 2014 19:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
praten over de problemen in de huidige maatschappij met vrienden
Ook nice.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ga blowen en niet praten over de problemen in onze huidige maatschappij
Huh?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
Puick.
Straks tegelijkertijd met LB naar de film.
We gaan allebei, maar zij met haar mutti en broeder. Ik kom in aansluiting.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Huh?
Ga je nou met LB naar de film, of gaan jullie beide naar dezelfde/zelfde tijdstip maar beide met een ander iemand?
Dan ga je toch gewoon met haar (en haar mutti+broeder)?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
We gaan allebei, maar zij met haar mutti en broeder. Ik kom in aansluiting.
Mutti's zijn awkward.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon met haar (en haar mutti+broeder)?Waarom zo afstandelijk?
Uh, waarom gaj e niet gewoon zelf eten?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb honger. Maar mn zus wil niet zeggen of ze iets wil eten en als ik dan iets verkeerd doe krijg ik weer commentaar.
Dan maar wachten met eten.
Dan krijg ik ook commentaar.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Uh, waarom gaj e niet gewoon zelf eten?
Schijt aanquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan krijg ik ook commentaar.
gewoon schijt aan hebbenquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tenzij ze hard kan slaan, waarom zou je een neuk geven?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon terugslaan.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tenzij ze hard kan slaan, waarom zou je een neuk geven?
lolquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tenzij ze hard kan slaan, waarom zou je een neuk geven?
Nice, welke film?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
Puick.
Straks tegelijkertijd met LB naar de film.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met mij goed.
Hier, is het even wat rustig.
Nee was meer omdat het awkward werd toen het opeens over een overleden kat ging.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Weekend hè, dan is 't hier altijd wat rustiger.
oh sorryquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee was meer omdat het awkward werd toen het opeens over een overleden kat ging.
quote:
Kijk, en daar gaat het dus al fout.quote:Verbind met je vrienden — en andere fascinerende personen. Ontvang updates over de dingen waarin jij geïnteresseerd bent. En bekijk hoe gebeurtenissen zich uitpakken, in realtime, vanuit iedere hoek.
Begin van de periode en ik loop nu al achter verdomme.quote:
genoeg andere fascinerende personenquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Kijk, en daar gaat het dus al fout.
[..]
Begin van de periode en ik loop nu al achter verdomme.
Zoals?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
genoeg andere fascinerende personen
oh, rip kat.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee was meer omdat het awkward werd toen het opeens over een overleden kat ging.
De mensen die dat doen houden zich niet bezig met de ingewikkeldheden van gezond verstand, logica, en het afwegen van gepaste reacties.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lol
waarom zou iemand direct fysiek geweld toepassen in zo'n situatie
schiet je toch geen flikker mee op
Nicequote:Op zaterdag 15 november 2014 19:30 schreef Rezania het volgende:
Begin van de periode en ik loop nu al achter verdomme.
quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, is wel een bazenfilm ja.Vorige week in imax gezien.
Ricky gervaisquote:
Ja, hallo, kan ik er wat aan doen als die docent begint met 'Eigenlijk hadden jullie al een deel van het boek moeten lezen voor het college, dus dat moeten jullie nu nog even doen voor volgende week.'quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
NiceEn dan toch SOG'gen, jij komt er wel
mexicano komt niet echt over als een tokkie imo dus ik betwijfel of zijn zus hem meteen zou slaanquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De mensen die dat doen houden zich niet bezig met de ingewikkeldheden van gezond verstand, logica, en het afwegen van gepaste reacties.
Dat is dat grappige figuur toch?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ricky gervais![]()
twitteraccounts van bands
i like girls daily alhoewel ik betwijfel of jij daar wat aan hebt
hij is de bedenker/schrijver van de originele office en nog wat andere zakenquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is dat grappige figuur toch?
Ik ben geen grote fan van een band.
Eh, nee, niet echt.
niet echt neequote:Op zaterdag 15 november 2014 19:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mexicano komt niet echt over als een tokkie imo dus ik betwijfel of zijn zus hem meteen zou slaan
Dan heb je de vorige keer gewoon niet goed opgelet, of die docent had z'n dag niet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, hallo, kan ik er wat aan doen als die docent begint met 'Eigenlijk hadden jullie al een deel van het boek moeten lezen voor het college, dus dat moeten jullie nu nog even doen voor volgende week.'
Wat snap jij niet aan het begin van de periode? Was de eerste dag vent.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan heb je de vorige keer gewoon niet goed opgelet, of die docent had z'n dag niet.
De tweede dag is ook nog redelijk "het begin van de periode" anders.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan het begin van de periode? Was de eerste dag vent.
zat vandaag op het werk the moaning of life met karl pilkington te kijkenquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:37 schreef Geo4kant het volgende:
An Idiot Abroad was ook leuk met Ricky
De tweede dag lag ik tot twee uur in mijn nest terwijl ik werkcolleges aan het skippen was omdat ik pas om 4 uur thuiskwam die nacht.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De tweede dag is ook nog redelijk "het begin van de periode" anders.
Eens downloadenquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zat vandaag op het werk the moaning of life met karl pilkington te kijken
die man is ook geweldig
Oh, als ik hoorde dat ik lesstof kreeg die ik al kende, kwam ik gewoon niet opdagen, en hoefde ik die onderdelen ook niet nog een keer af te ronden.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:37 schreef Rezania het volgende:
Het is wel interessante stof, dat wel, maar grotendeels herhaling, dus lastig om te blijven lezen (zoals jullie al merken).
Eerste college is zo'n beetje altijd herhaling, hierna is het allemaal nieuw.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, als ik hoorde dat ik lesstof kreeg die ik al kende, kwam ik gewoon niet opdagen, en hoefde ik die onderdelen ook niet nog een keer af te ronden.Maar dat ligt blijkbaar net iets anders bij jouw studie.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
De tweede dag lag ik tot twee uur in mijn nest terwijl ik werkcolleges aan het skippen was omdat ik pas om 4 uur thuiskwam die nacht.
Oh, dat scheelt. Ik heb m'n tentamenweek gemist omdat ik bij die herhaalstof-lessen niet op kwam dagen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eerste college is zo'n beetje altijd herhaling, hierna is het allemaal nieuw.
Even gezellig naar de lokale tokkiekroeg op maandagavond met de halve studievereniging, moet kunnen.quote:
Moet kunnen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Even gezellig naar de lokale tokkiekroeg op maandagavond met de halve studievereniging, moet kunnen.
Ja toch? Was nog gezellig ook, heb nooit eerder op een tafel staan dansen.quote:
Gewoon uurtje iets anders gaan doen, en dan weer focus.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:42 schreef Rezania het volgende:
Oké, fuck dit, kan me niet concentreren momenteel.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:42 schreef DrNick het volgende:
Zo, geschoren en wel.
Ik ga echt 4 jaar doen met dit blok scheerzeep.
Ik doe al de hele dag een uurtje wat anders.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon uurtje iets anders gaan doen, en dan weer focus.
Jointje roken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik doe al de hele dag een uurtje wat anders.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja toch? Was nog gezellig ook, heb nooit eerder op een tafel staan dansen.
Ze zijn nu allemaal zo bij mij.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb je de stonende sint css al ingesteld?
Heb geen wiet in huis, denk ook niet dat dat de concentratie gaat bevorderen.quote:
Er was bijna geen ruimte meer op de grond, dus dan maar op tafel. Er stonden ook twee figuren van de kroeg steeds op de bar, dus blijkbaar is het normaal (als je zo zou kunnen noemenquote:
Kan ook natuurlijkquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ze zijn nu allemaal zo bij mij.
[ afbeelding ]
Klinkt redelijk normaal ja.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:47 schreef Rezania het volgende:
Er was bijna geen ruimte meer op de grond, dus dan maar op tafel. Er stonden ook twee figuren van de kroeg steeds op de bar, dus blijkbaar is het normaal (als je zo zou kunnen noemen).
Verschilt natuurlijk per persoon maar bij mij helpt het wel. Merk dat ik soms ook beter kan programmeren als ik een joint op hebquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb geen wiet in huis, denk ook niet dat dat de concentratie gaat bevorderen.
De oplossing is meer baard groeien. Neus dicht en persen, het komt er uit als play-doh.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:42 schreef DrNick het volgende:
Zo, geschoren en wel.
Ik ga echt 4 jaar doen met dit blok scheerzeep.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De oplossing is meer baard groeien. Neus dicht en persen, het komt er uit als play-doh.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De oplossing is meer baard groeien. Neus dicht en persen, het komt er uit als play-doh.
Was dat maar waar.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jongen, het was een Apres Skihut, wat verwacht je?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klinkt redelijk normaal ja.![]()
Gek volk altijd in die kroegen
Bij werken zou het nog wel helpen denk ik, lekker creatief en zo, maar bij lezen? Meh.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Verschilt natuurlijk per persoon maar bij mij helpt het wel. Merk dat ik soms ook beter kan programmeren als ik een joint op heb![]()
Mycroft en de stats heb ik ook voor minstens de helft in stonede toestand geschreven.
Aan zee skiën?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:53 schreef DrNick het volgende:
Hoe bekend zijn jullie met skigebieden rond Zell am See?
Er zijn bergen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:53 schreef DrNick het volgende:
Hoe bekend zijn jullie met skigebieden rond Zell am See?
Het kotertermijngeheugen gaat er wel iets op achteruit. Lezen gaat vast wel maar denk dat je bij de tweede zin de eerste alweer bent vergeten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bij werken zou het nog wel helpen denk ik, lekker creatief en zo, maar bij lezen? Meh.
Oh, even controleren of ik dan niet toevallig net spacecake heb gegeten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Het kotertermijngeheugen gaat er wel iets op achteruit. Lezen gaat vast wel maar denk dat je bij de tweede zin de eerste alweer bent vergeten.
Je begint boven, en eindigt beneden. En als je het goed doet met de ski's naar beneden en je hoofd omhoog.quote:
Klinkt logisch jaquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je begint boven, en eindigt beneden. En als je het goed doet met de ski's naar beneden en je hoofd omhoog.
En met een mannelijke baard! Oh, wacht.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je begint boven, en eindigt beneden. En als je het goed doet met de ski's naar beneden en je hoofd omhoog.
Gekke Duitsers tochquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En Meer is zee!
Haha, Duitsland. De Belgen van het oosten.
Dat zou je wel hebben geproefd denk ikquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, even controleren of ik dan niet toevallig net spacecake heb gegeten.
Voor mensen als Nick hebben ze die mutsen met een aangebreide baard uitgevonden.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
En met een mannelijke baard! Oh, wacht.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voor mensen als Nick hebben ze die mutsen met een aangebreide baard uitgevonden.
Weet niet, nog nooit op.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat zou je wel hebben geproefd denk ik
Pics.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voor mensen als Nick hebben ze die mutsen met een aangebreide baard uitgevonden.
De uitvinden zou een Nobelprijs moeten krijgen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is dure oregano en takjes vriend.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:01 schreef DrNick het volgende:
Ohja. Ik heb van iemand voor 5 euro per gram kunnen kopen
Neenee, eigen kweek.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is dure oregano en takjes vriend.
Haha, Nick moet die laatste dragen.quote:
Dude, wtf. Eerst was je nog onschuldiger dan een mak lammetje en nu doe je aan wiet, bier en gayporn? Wtf.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:01 schreef DrNick het volgende:
Zo rol ikquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha, Nick moet die laatste dragen.
[..]
Dude, wtf. Eerst was je nog onschuldiger dan een mak lammetje en nu doe je aan wiet, bier en gayporn? Wtf.
Beetje goede?quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:01 schreef DrNick het volgende:
Gayporn? Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dude, wtf. Eerst was je nog onschuldiger dan een mak lammetje en nu doe je aan wiet, bier en gayporn? Wtf.
Ah, ff afwachten dus. Je weet ook niet wat voor soort het is?quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Geen idee, hij zei van wel. Hij gaat ze volgende week oogsten.
Nope.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, ff afwachten dus. Je weet ook niet wat voor soort het is?
Dus je hebt al gekocht voordat de plant geoogst is? Ehh...quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Geen idee, hij zei van wel. Hij gaat ze volgende week oogsten.
Lijkt me aan de ene kant geweldig en spannend maar aan de andere kant ook eng. Ik ga dat soort drugs dan ook maar niet proberen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
XTC en LSD wil ik ook nog eens doen.
Nick krijgt een zakje tuinkruiden.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus je hebt al gekocht voordat de plant geoogst is? Ehh...
We hebben een pro-forma overeenkomst.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus je hebt al gekocht voordat de plant geoogst is? Ehh...
Feestje?quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zit echt op een saai feestje
En dus ga je met je mobieltje spelen en ons vermaken met goede posts.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zit echt op een saai feestje
quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nick krijgt een zakje tuinkruiden.
XTC is niet eng, als de mensen om je heen niet lopen te schuimbekken en te twitchen op de vloer is de kans groot dat er niets mis is met de batch.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Lijkt me aan de ene kant geweldig en spannend maar aan de andere kant ook eng. Ik ga dat soort drugs dan ook maar niet proberen.
Je kunt ze zelf ook testen natuurlijk. Gaat me meer om het effect en dat ik er niet bekend mee ben. Jointje op zijn tijd vind ik lekker maar meer hoeft van mij niet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
XTC is niet eng, als de mensen om je heen niet lopen te schuimbekken en te twitchen op de vloer is de kans groot dat er niets mis is met de batch.
Tja, ik heb het zelf ook nooit gedaan hoor. Maar ben wel eens in situaties geweest dat iedereen om je heen aan de XTC is. Heb er zelf niet zoveel behoefte aan. Wiet en hasj is prima.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Je kunt ze zelf ook testen natuurlijk. Gaat me meer om het effect en dat ik er niet bekend mee ben. Jointje op zijn tijd vind ik lekker maar meer hoeft van mij niet.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:53 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het zijn net spinnen als ze in groten getale komen
Schrok ik ook wel een beetje van ja.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hmm, nog niet gezien. Heb je een voorbeeld?quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik vind 'm met omgedraaide mond toch net iets angstaanjagender.
Heb 'm net gepost, maar blijkbaar viel hij jou niet echt op.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:21 schreef bondage het volgende:
[..]
Hmm, nog niet gezien. Heb je een voorbeeld?
Viel idd niet opquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb 'm net gepost, maar blijkbaar viel hij jou niet echt op.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:27 schreef BBQSausage het volgende:
Hij heeft 'm ook in z'n css staan namelijk, gezien hij mijn css gebruikt.
Ik zag hem net jaquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Da's een goed teken. 't is DrNick ook nog niet opgevallen blijkbaar.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:28 schreef DrNick het volgende:
Wat is de link dan? Als ik rechtermuisknop dan pakt 'ie sint.gif
Dan zie je alleen het linker bovenhoekjequote:Op zaterdag 15 november 2014 20:30 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ] vervangen met [ afbeelding ]
Of z'n neus, background-position: center center;.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan zie je alleen het linker bovenhoekje
Ook een optiequote:Op zaterdag 15 november 2014 20:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Of z'n neus, background-position: center center;.
Gewoon de hele achtergrond vullen met Quinsypiet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan zie je alleen het linker bovenhoekje
Oh.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Staat er al bijna een dag in. Dit was de vervanger direct nadat die blank.gif er in stond.
Kan. Alleen beetje moeilijk posts lezen denk ik...quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon de hele achtergrond vullen met Quinsypiet.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:37 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh.
Ik dacht al, wat weinig sints.
Jongen, half FOK! bevat niks nuttigs als je een breedbeeld hebt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan. Alleen beetje moeilijk posts lezen denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |