Heeft Engelse naam idd.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:58 schreef HaJee het volgende:
Die acteur weet ik niet dus ik gok maar een Engelse naam:
John Williams
Racistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:16 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
RacistKom discussiëren onder een slecht gespelde mening van één of andere huisvrouw op Facebook dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een beter idee. Laten we een intocht verpesten voor kleine kinderen door als volwassenen net daar met elkaar te gaan stoeien!quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom discussiëren onder een slecht gespelde mening van één of andere huisvrouw op Facebook dan!
hihi ja komquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:20 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Ik heb een beter idee. Laten we een intocht verpesten voor kleine kinderen door als volwassenen net daar met elkaar te gaan stoeien!
Denk het. Ik heb in ieder geval geen idee wat het goede antwoord is.quote:
Nou andere dan:quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk het. Ik heb in ieder geval geen idee wat het goede antwoord is.
kittengatequote:Op zaterdag 15 november 2014 20:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou andere dan:
Hoe heet de FOK!rel waarbij heel veel mods (richting 10-15) weg zijn gegaan/zijn ontslagen?
Weggevertje
'40-'45quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou andere dan:
Hoe heet de FOK!rel waarbij heel veel mods (richting 10-15) weg zijn gegaan/zijn ontslagen?
Weggevertje
VBL-relquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou andere dan:
Weggevertje
Ik sta mijn vraag af aan jou trouwens, ben benieuwd naar die vraag over FOK!.quote:
Oke, bedanktquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik sta mijn vraag af aan jou trouwens, ben benieuwd naar die vraag over FOK!.
CU, want wajong.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Op welke politieke partij stemt Gulmez?
(en waarom voor een extra punt)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |