Hier kan ik me wel enigzins in vindenquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:09 schreef waxxx het volgende:
Sociale media vind ik de ernstigste bedreiging voor de samenleving
Want?quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:13 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Hier kan ik me wel enigzins in vinden
Geschiedsvervalsing komt overal en altijd voor. Nog steeds wordne kinderen in NL geleerd dat men dacht dat de aarde plat was vroeger....quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:15 schreef Religieisfacisme het volgende:
Niet verassend !! De islam en geschiedvervalsing gaan altijd al hand in hand.
?quote:
Alle grote leiders krijgen toch aandacht op FOK! (Obama, Poetin, Merkel, Netanyahu, Assad)quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:31 schreef happinessfordogs het volgende:
Waarom krijgt deze vent zoveel aandacht op FOK? Ik ben ondertussen wel Erdogan-moe.
Erdogan een grote leider?quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:33 schreef xodox het volgende:
[..]
Alle grote leiders krijgen toch aandacht op FOK! (Obama, Poetin, Merkel, Netanyahu, Assad)
Grappig. Bewijsvoering met een YouTube video.quote:
Wat dat betreft wordt het steeds duidelijker, de westerse cultuur is echt superieur aan de islamitische/Arabische. Stelletje randmongolen toch daar.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:09 schreef waxxx het volgende:
Nog wat uitspraken van de moordlustige dictator:
Een moslim kan geen genocide plegen
Karikaturen van profeet Mohammed zijn een aanval op onze spirituele waarden. Er moet een limiet zijn aan de persvrijheid
Mahmoud Ahmadinejad is zonder twijfel onze vriend
Assimilatie is een misdaad tegen de menselijkheid
http://nl.wikipedia.org/wiki/Recep_Tayyip_Erdo%C4%9Fan
En volgens hem is Hamas ook geen terroristische organisatie.
No shit, we domineren die figuren al eeuwenquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:54 schreef Spanky78 het volgende:
Wat dat betreft wordt het steeds duidelijker, de westerse cultuur is echt superieur aan de islamitische/Arabische. Stelletje randmongolen toch daar.
Alleen het paard van Troje is allang binnen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:54 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Wat dat betreft wordt het steeds duidelijker, de westerse cultuur is echt superieur aan de islamitische/Arabische. Stelletje randmongolen toch daar.
Helaas.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:56 schreef hoas het volgende:
[..]
Alleen het paard van Troje is allang binnen.
9 Septemberquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:03 schreef Oud_student het volgende:
Ik dacht altijd dat moslims op 9 september 2001 Amerika hadden ontdekt
Helemaal vanuit India? Knap!quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:39 schreef trancethrust het volgende:
De indianen hadden Amerika eerst gevonden, lekker puh.
De oorspronkelijke bewoners van India zijn dan ook geen indianen maar Indiërs.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Helemaal vanuit India? Knap!
Op de 11e zaten ze in binnenlandse vluchten, dus ze zijn al eerder daar naartoe gevlogen en hebben een dagje de toerist uitgehangenquote:
Nietus. De oorspronkelijke bewoners van India zijn Indonesiërs.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:06 schreef HexHunter het volgende:
De oorspronkelijke bewoners van India zijn dan ook geen indianen maar Indiërs.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Op de 11e zaten ze in binnenlandse vluchten, dus ze zijn al eerder daar naartoe gevlogen en hebben een dagje de toerist uitgehangen
Dat zei je moeder ook!quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:56 schreef hoas het volgende:
[..]
Alleen het paard van Troje is allang binnen.
Zou hier iemand serieus op proberen te reageren?quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nietus. De oorspronkelijke bewoners van India zijn Indonesiërs.
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:10 schreef hottentot het volgende:
[..]
Zou hier iemand serieus op proberen te reageren?
Niet waar. Ze hebben hem zelf gekozen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:23 schreef DUTCHKO het volgende:
Wat een treurig figuur is die Erdogan toch.
Een schande voor de Turken en Turkije.
Nee, het waren de indianen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:00 schreef rakotto het volgende:
Columbus is in ieder geval niet de eerste, maar de Vikingen.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:53 schreef Twiitch het volgende:
Turken en geschiedsvervalsing, waar hebben we dat eerder gezien?
Hoezo? Dit past prima bij het belachelijke beeld dat dat land van zichzelf heeft.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:18 schreef Straatcommando. het volgende:
Man, Turkije verdient beter dan deze middeleeuwse zandvreter.
Laat maar zo. Zolang dergelijke heren aan de macht zijn in Turkije hoeven we geen schrik te hebben dat ze bij de EU komenquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:18 schreef Straatcommando. het volgende:
Vergeet deze niet:quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:09 schreef waxxx het volgende:
Karikaturen van profeet Mohammed zijn een aanval op onze spirituele waarden. Er moet een limiet zijn aan de persvrijheid
quote:''Democratie is slechts de trein die wij nemen totdat wij op onze bestemming zijn aangekomen. Minaretten zijn onze bajonetten, koepels onze helmen, moskeeën onze kazernes en gelovigen onze soldaten''.
Omdat er veel Turken in Nederland wonen en er een nog groter percentage user is op FOK!quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:31 schreef happinessfordogs het volgende:
Waarom krijgt deze vent zoveel aandacht op FOK? Ik ben ondertussen wel Erdogan-moe.
twitter:iRevolt9 twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 19:32:37Erdogan says Muslims, not Columbus, discovered Americas https://t.co/vbkEKqJgLO via @YahooNews http://t.co/x0JuI8NVrq reageer retweet
Erdogan is precies de leider die het land verdient, met hun belachelijke nationalisme, minderwaardigheidscomplex en genocideontkenning.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:18 schreef Straatcommando. het volgende:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Erdogan is precies de leider die het land verdient, met hun belachelijke nationalisme, minderwaardigheidscomplex en genocideontkenning.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie!
Dit.quote:
Hoho.quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Erdogan: "De aarde is plat, zesduizend jaar oud en wordt door het heelal gesleept door reuzenschildpadden van Turkse komaf."
quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:09 schreef waxxx het volgende:
Lol, meent ie dit nou? De moslims hebben hun geloof met het zwaard verkondigd. Weer een geschiedvervalsing.quote:''"Converting people by force, by the sword, has never been a part of Islam. Our religion has never been a tool of exploitation,"
Nou, hij bedoelt de Europeanen en Amerikanen dus. Lekkere houding, zo'n Navo-''bondgenoot''.quote:Erdoğan continued, arguing that "those who colonialized America for its gold and Africa for its diamonds, now do it in the Middle East for its oil with the same dirty plot."''
Nee, ze hebben hem zelf massaal gekozen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:18 schreef Straatcommando. het volgende:
Hij gaat vast boten met activisten sturen naar Cuba net zoals naar Israelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |