Nog gelukt?quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:38 schreef BlueEyes het volgende:
Ik gooi 'm dit weekend even in de overleg Vanyel!
quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:28 schreef Razztwizzle het volgende:
A. past nu goed in de geleende Bondolino! Ik ga er toch maar zelf eentje kopen, hij is zo geknoopt en ze viel net zo snel in slaap als in de doek. Vraag me alleen af wat ik haar er nou in aan moet trekken. Vandaag: romper, pakje met capuchon, sokken, slofjes. Volgens mij warm genoeg?
Pics:WaauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Mocht je niemand anders vinden, wij gebruiken m elke dag dus kunnen niet echt uitlenen, maar je zou wel eens een paar uur onze toddler mogen vasthouden.quote:Op zondag 23 november 2014 15:22 schreef Burdie het volgende:
Jawel hoor, vlakbij het exacte middelpunt van Nederland.
Het lijkt hem handig maar hij wil er nog over nadenken. (Dit soort dingen moet bij hem inzinken zeg maar)quote:Op zondag 23 november 2014 15:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nog gelukt?
Burdie je woont niet bepaald in t midden van t land toch?
quote:
Niet als je echt de tijd neemt om het mooi te plooien enzo.quote:Op zondag 23 november 2014 15:37 schreef Vlindur het volgende:
Snijdt die Storchenwiege niet in de knieholtes?
Die boefquote:Op zondag 23 november 2014 15:44 schreef Moppert het volgende:
[..]
Niet als je echt de tijd neemt om het mooi te plooien enzo.
Maar heel zacht is het niet. Mijn oudste 2 hadden het prima gevonden mijn jonge prins op de erwt klaagde idd over het comfort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Hoe bedoel je mooi plooien enzo?quote:Op zondag 23 november 2014 15:44 schreef Moppert het volgende:
[..]
Niet als je echt de tijd neemt om het mooi te plooien enzo.
Maar heel zacht is het niet. Mijn oudste 2 hadden het prima gevonden mijn jonge prins op de erwt klaagde idd over het comfort.
Je zet het vast met een trekkoord, het is voor de baby fijner als er niet allemaal bobbels en stukken stof in zn knieholte stekenquote:Op zondag 23 november 2014 16:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Hoe bedoel je mooi plooien enzo?
Oh DaD!
Mooi!quote:Op zondag 23 november 2014 17:14 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Nog iets te groot wb benen, maar heel erg fijn zeg! Zachte schouderbanden met véél vulling en het is echt superstevig. T. voelt zo licht als een veertje
Ook fijn dat de zijkanten aansluiten op mij. Bij de Manduca is dat helemaal open (wat in de zomer fantastisch is).
Aanrader dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |