Maar daar is geen tv bij waar je heel hard racisme kunt gaan roepen dus doen ze gewoon gezellig meequote:Op zaterdag 15 november 2014 15:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ondertussen zijn er ook 300 intochten die wel normaal verlopen...
Iedereen mag weten wat ik van je vind, heb ik geen problemen meequote:Op zaterdag 15 november 2014 15:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nu ga je me weer uitschelden, ga door. Kan iedereen het zien.
ga door.
indiaantje89 zegt gewoon hoe het is. Dat jij daar aanstoot aan neemt tekent het karakter van de anti-piet; altijd gekwetst, huilend, zoekend naar aandacht en niet voor rede vatbaar. Het enige wat er nog mist is een lijntje naar het staatsinfuus om met een verongelijkt gezicht en opgestoken hand je maandelijkse uitkering te ontvangen, want zo rollen de anti-pietjes dan wel weer; dat geld is niet 'dieskriemienazieeeeeeee'quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nu ga je me weer uitschelden, ga door. Kan iedereen het zien.
ga door.
Nou nee, dit zijn gewoon hele domme mensen, juist de mensen die kennelijk wel een koppeling Zwarte Piet = neger hebben, en koren op de molen van de anti-Pieten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
weer een bewijs over gemiddelde IQ van de propieten
Volgend jaar gewoon met de kinders naar Ketnet kijken en die van de Nederlandse Propaganda Overbrengers overslaan. Of gewoon helemaal de tv uitlaten en naar de lokale intocht gaan. De meeste steden en dorpen doen gelukkig niet aan onzin als stroopwafel- en pennywisepieten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:53 schreef UltraR het volgende:
Oh wat is het genieten bij de intocht op de Belg. Gewoon Zwarte Piet en de vraag of kinderen wel braaf zijn geweest.
Wat is Sinterklaas in Nederland toch een laffe politiek correcte ellende geworden zeg.
Ja maar niet de belangrijkste, die zal uiteindelijk ook de verandering teweeg brengen in alle kleinere intochten waar er dan ook regenboogpieten zullen zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ondertussen zijn er ook 300 intochten die wel normaal verlopen...
Hiermee zet je alleen jezelf voor schut.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:03 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Iedereen mag weten wat ik van je vind, heb ik geen problemen mee. Er is een grens overschreden vandaag wat niet getolereerd mag worden. En iemand racist noemen is niet minder schokkend dan iemand droeftoeter noemen. In tegendeel zelfs.
Kinderfeesten verpesten! Daarmee zet je jezelf voor schut.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hiermee zet je alleen jezelf voor schut.
Als je daar iets racistisch in ziet dan ben je een racist, want ik zie gewoon een kind met knuffels en vind het werkelijk zum kotzen om dat kind als iets anders dan een kind te zien, dan ben je echt ziek.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zeeman doet het ook:
[ afbeelding ]
Ik vind dat een betere optie dan oproepen tot geweld ja.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:45 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
We hebben nu toch wel gezien wat er gebeurd als je niet doorpakt en alles maar laat gebeuren in ons land? Het wordt tijd om duidelijk te zijn, paal en perk te stellen en te gaan handhaven. Als de overheid dit weigert of niet in staat is tot dan moeten we zelf eindelijk eens opstaan. Maar nee, we zitten liever op internet een beetje te schreeuwen zeker?
Doe ik dan ook nietquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:05 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Kinderfeesten verpesten! Daarmee zet je jezelf voor schut.
Huil meer en harder, als de verongelijkte anti piet dat je er bent.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hiermee zet je alleen jezelf voor schut.
Het ging om het volgende plaatjequote:Op zaterdag 15 november 2014 15:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je daar iets racistisch in ziet dan ben je een racist, want ik zie gewoon een kind met knuffels en vind het werkelijk zum kotzen om dat kind als iets anders dan een kind te zien, dan ben je echt ziek.
Typisch, je geeft de kindjes hun zin en dan nog proberen ze feestje nog meer te verpesten. Geweldig idee NPO.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
twitter:Jongderik twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 13:32:33Loopt uit de hand hier in Gouda. Anti-Pietbetogers roepen ''Sinterklaas bestaat niet'' en ''Zwarte Piet is racisme'' naar kinderen. #intocht reageer retweet
Nee ik lach alleen om de nostalgische hysteriereactiesquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Huil meer en harder, als de verongelijkte anti piet dat je er bent.
Precies, die Southpark aflevering met die vlag is uiterst relevant voor deze hele discussie trouwens.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je daar iets racistisch in ziet dan ben je een racist, want ik zie gewoon een kind met knuffels en vind het werkelijk zum kotzen om dat kind als iets anders dan een kind te zien, dan ben je echt ziek.
Dank je, laat het dan ook aan mij als ouder om mijn kind te laten geloven wat hij wil geloven, en bemoei je daar niet mee door te roepen dat het niet echt is.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat je je kind wijsmaakt moet je zelf weten, boeit me verder niks
Ja, die is ook wel handig bijgesneden natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:07 schreef L3gend het volgende:
[..]
Het ging om het volgende foto
[ afbeelding ]
http://www.omroepbrabant.(...)en+aap+of+beer+.aspx
Dit is ook meteen het meest droevige van heel de discussie, niemand die de vergelijking legde. Maar nu Quinsy & Co zo hard als mogelijk racisme schreeuwen wakker je het juist in zijn algemeenheid aan en pakt het met minder intelligentie bedeelde volk het op, erg jammerquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, dit zijn gewoon hele domme mensen, juist de mensen die kennelijk wel een koppeling Zwarte Piet = neger hebben, en koren op de molen van de anti-Pieten.
Dat is het soort volk wat ik nog verachtelijker vind dan de anti-Pieten, want zij geven met hun debiele gedrag de anti-Pieten gelijk in hun claim dat Zwarte Piet racistisch zou zijn.
Zwarte Piet is geen neger, en als hij geen neger is dan is het ook geen probleem, de mensen die doen alsof het wel een neger is creëren het probleem.
Maar niemand hier vraagt om jou mening dus hou maar lekker je smoel dicht, dikke fake-neger.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Enige wat ik doe is hier m'n mening geven
So what? hij houdt een aap in zijn andere hand toch, daar racisme in zien maakt je een racist imo.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:07 schreef L3gend het volgende:
[..]
Het ging om het volgende foto
[ afbeelding ]
http://www.omroepbrabant.(...)en+aap+of+beer+.aspx
Jij bent zeker ook niet opgevoed of welquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:08 schreef Pietertjuh het volgende:
[..]
Maar niemand hier vraagt om jou mening dus hou maar lekker je smoel dicht, dikke fake-neger.
En die is erg droevig wanneer je mensen ondersteund die kinderfeesten verpesten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Enige wat ik doe is hier m'n mening geven
Je bent een beetje door je bijdehandse troll reacties heen is het niet?quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee ik lach alleen om de nostalgische hysteriereacties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |