Ja, want bedreigingen zijn leuk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:50 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat dat stukje viral gaat en dat iedereen denkt dat Quincy het echt geschreven heeft.En dat hij dan bedreigd wordt.
Kindje kijkt sip, omdat hij een racist is genoemd volgens jou?quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:54 schreef KNAK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kindje hier kijkt sip, maar is eigenlijk vreselijk vroijk!! Wil alleen aandacht met zijn sip gezichtje !
Dat is een ander kind.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:56 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Kindje kijkt sip, omdat hij een racist is genoemd volgens jou?
Doet er niet toe. Kindje is blank en dus racist.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:54 schreef KNAK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kindje hier kijkt sip, maar is eigenlijk vreselijk vroijk!! Wil alleen aandacht met zijn sip gezichtje !
Weet ik. Daarom is het zo bijzonder dat hij die foto onder mijn quote plakt. Mijn quote ging nl. over Weesie.quote:
Volgens wie? (linkje naar bron svp)quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:59 schreef UltraR het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Kindje is blank en dus racist.
Ik kan het me best voorstellen dat ze zich als een soort onderdeel van iets groters zien en het daarom voor lief nemen. Het is qua impact niet te vergelijken natuurlijk, maar zoiets als de freedom riders. Die werden ook niet bepaald met bloemen ontvangen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:01 schreef UltraR het volgende:
Dit is toch die kno'wledge of hoe hij zich ook maar noemen mag die paar jaar geleden samen met Quinsy lag te huilen op de grond bij z'n eerste arrestatie?
Weinig van geleerd blijkbaar.
[ afbeelding ]
Hij kan die agent rechts iig niet beschuldigen van racisme.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:01 schreef UltraR het volgende:
Dit is toch die kno'wledge of hoe hij zich ook maar noemen mag die paar jaar geleden samen met Quinsy lag te huilen op de grond bij z'n eerste arrestatie?
Weinig van geleerd blijkbaar. Verzet tegen arrestatie.
[ afbeelding ]
Perfecte opmerking. Donkere mensen zijn Pieten? Leuke grap man. Doet je zaak heel goed, deze instelling.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:02 schreef DrDentz het volgende:
Waarom nemen ze die piet mee dan? Wilde hij de cadeautjes zelf openmaken?
Jij vergelijk Zwarte Piet serieus met de voormalige onderdrukking van zwarten in de VS?quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:02 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Ik kan het me best voorstellen dat ze zich als een soort onderdeel van iets groters zien en het daarom voor lief nemen. Het is qua impact niet te vergelijken natuurlijk, maar zoiets als de freedom riders. Die werden ook niet bepaald met bloemen ontvangen.
Had die gast daar niet moeten rellen, dan was de opmerking ook niet gemaakt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:03 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Perfecte opmerking. Donkere mensen zijn Pieten? Leuke grap man. Doet je zaak heel goed, deze instelling.
Beledig Zwarte Piet niet zo door hem te vergelijken met dit soort pisvlekken aub.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:02 schreef DrDentz het volgende:
Oh dan is het goed om de opmerking hier te maken. Echt doeltreffend.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:03 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Had die gast daar niet moeten rellen, dan was de opmerking ook niet gemaakt.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:02 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:04 schreef UltraR het volgende:
[..]
Beledig Zwarte Piet niet zo door hem te vergelijken met dit soort pispoepvlekken aub.
Voor een troll ben je nog best grappig (geen sarcasme!)quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:02 schreef DrDentz het volgende:
Welk deel van "ik kan het me voorstellen" snap je niet? Dan kan ik dat deel opnieuw uitleggen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:03 schreef waxxx het volgende:
[..]
Jij vergelijk Zwarte Piet serieus met de voormalige onderdrukking van zwarten in de VS?
Dat werkt niet: gewoon hen zich laten melden bij een politiebureau. Niet komen opdagen = duizenden Euro's boete betalen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:07 schreef MaLo het volgende:
[..](niet grappig)
Voor mij part geven ze alle relschoppers, of ze nu wit, zwart of geel zijn volgend jaar een verbod om zich op minder dan 500 meter van sinterklaas te begeven. Of huisarrest tijdens de sinterklaasintocht.
Laat ze dit alles nou niet over de ruggen van en voor de gezichten van kinderen uitvechten.
Sommige kinderen nemen heel je hand als je een vinger geeft. Dat is wat er is gebeurd.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:12 schreef Trebo het volgende:
Hoe heeft het zo ver kunnen komen in mijn ooit zo mooie Nederland
De hele multiculti heeft dit land verkracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |