quote:Iedere eerste zaterdag na Sint Maarten komt Sinterklaas in Nederland aan. Hij wordt door een menigte zingende kinderen ontvangen en het evenement is groots op de televisie te volgen. Sinterklaas wordt steevast geïnterviewd en net als de koningin op Koninginnedag en prins carnaval tijdens de 'dolle dagen' wordt hij officieel door de burgemeester ontvangen.
Op zaterdag 15 november 2014 zet Sinterklaas weer voet aan wal in Nederland. De intocht van Sinterklaas vindt plaats in Gouda. Rond het middaguur meert Pakjesboot 12 af in de haven. Burgemeester Schoenmaker heet Sinterklaas namens alle kinderen van Nederland hartelijk welkom. De NPO3 doet rechtstreeks verslag van de intocht in de speciale aflevering van Het Sinterklaasjournaal.
Vroeger was Americo een oud politiepaard, maar hoe dat nu zit geen idee. Zal ongetwijfeld ook een begeleider bij zijn. Kan ook die vrouw zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat is toch de agent die normaal op dat paard rijdt?
Bewijs dat je ook echt 5 euro bezit?quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik zet 5 eur op een speech van Sinterklaas die de tijdelijke pieten straks wegstuurt omdat zijn echte pieten er zijn
Chocolademuntquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Bewijs dat je ook echt 5 euro bezit?
Ik hoop het, grote fuck you naar alle anti-pieten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik zet 5 eur op een speech van Sinterklaas die de tijdelijke pieten straks wegstuurt omdat zijn echte pieten er zijn
quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:51 schreef Tjik het volgende:
Wacht even, werden de aangepaste pieten erbij gedaan omdat Paniek en Hoofdpiet kwijt waren? Was dat het officiele verhaal hier?
Haha ja mooi hequote:
Yepquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:51 schreef Tjik het volgende:
Wacht even, werden de aangepaste pieten erbij gedaan omdat Paniek en Hoofdpiet kwijt waren? Was dat het officiele verhaal hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |