Ja in tegenstelling tot wat de meeste kneusjes op internet denken stelt een friendzone niet zoveel voor. In veel gevallen kun je daar wel weer uit.quote:Op zondag 23 november 2014 13:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
eerst word ik gefriendzoned en dan moet ik dr gaan zoenen...
dus ik moet t alsnog proberen?quote:Op zondag 23 november 2014 13:40 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja in tegenstelling tot wat de meeste kneusjes op internet denken stelt een friendzone niet zoveel voor. In veel gevallen kun je daar wel weer uit.
Echt hequote:
Ze is gewoon onzeker.quote:Op zondag 23 november 2014 12:08 schreef Beach het volgende:
[..]zo te lezen heeft zij het al opgegeven gezien je gebrek aan actie
Denk het wel, zoveel heb je niet meer te verliezen denk ik. Tenzij je nog graag matties wilt blijvenquote:Op zondag 23 november 2014 13:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
dus ik moet t alsnog proberen?
Nahhh hij moet haar gewoon op haar bek pakken, ze vindt hem duidelijk best leuk alleen hij doet er niks mee en zij is verlegen.quote:Op zondag 23 november 2014 14:09 schreef vera166 het volgende:
[..]
Denk het wel, zoveel heb je niet meer te verliezen denk ik. Tenzij je nog graag matties wilt blijven
okè, ik ga t doen, yolo.quote:Op zondag 23 november 2014 14:09 schreef vera166 het volgende:
[..]
Denk het wel, zoveel heb je niet meer te verliezen denk ik. Tenzij je nog graag matties wilt blijven
Ik stuur zo wel nog wat screeniesquote:Op zondag 23 november 2014 14:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nahhh hij moet haar gewoon op haar bek pakken, ze vindt hem duidelijk best leuk alleen hij doet er niks mee en zij is verlegen.
Niet denken en gewoon doen dus.
En al die onzin van ja pak haar snel want anders ben je haar kwijt, gaat ze verder, wordt je friendzoned is bullshit, als ze je best leuk vindt kan je doen wat je wilt en blijft ze wel hangen tot ze onzeker wordt en denkt wat is deze (of wat is er mis met mij zoals vrouwen wel eens doen)
Vrouwen houden van zoenen net zo veel als mannen, zeker als zij zo je leuk vindt dus ik verwacht nu wel resultaat.
quote:
ja ik ga dr niet aanvallen ofzoquote:Op zondag 23 november 2014 14:18 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Niks yolo, ze vindt je best leuk dus grijp je kans en pak haar subtiel ipv te denken alles of niets.
Dat zeg ik ook tochquote:Op zondag 23 november 2014 14:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nahhh hij moet haar gewoon op haar bek pakken, ze vindt hem duidelijk best leuk alleen hij doet er niks mee en zij is verlegen.
Niet denken en gewoon doen dus.
En al die onzin van ja pak haar snel want anders ben je haar kwijt, gaat ze verder, wordt je friendzoned is bullshit, als ze je best leuk vindt kan je doen wat je wilt en blijft ze wel hangen tot ze onzeker wordt en denkt wat is deze (of wat is er mis met mij zoals vrouwen wel eens doen)
Vrouwen houden van zoenen net zo veel als mannen, zeker als zij zo je leuk vindt dus ik verwacht nu wel resultaat.
Yup.quote:Op zondag 23 november 2014 14:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ja ik ga dr niet aanvallen ofzo
Ach ze is best onzeker.quote:Op zondag 23 november 2014 14:23 schreef vera166 het volgende:
Alhoewel het van haar ook niet tactisch is dat ze tegen hem zegt 'we zijn toch vriendjes'. Zulke uitspraken deed ik niet eens toen ik veertien was ..
Maar nee om terug te keren op je vraag. Ik vind het gewoon leuk om mensen bij alles te helpen.quote:
quote:Op zondag 23 november 2014 14:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Maar nee om terug te keren op je vraag. Ik vind het gewoon leuk om mensen bij alles te helpen.
gastquote:Op zondag 23 november 2014 13:47 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
dus ik moet t alsnog proberen?
Idd, innerlijk is het belangrijkste. Dat moet je voelen.quote:Op zondag 23 november 2014 12:11 schreef Sapstengel het volgende:
gewoon als je even alleen bent je vinger in de kut duwen zo heb ik mijn vriendin ook leren kennen
Mits hij op de potentieel relatieneukmateriaal ladder stond.quote:Op zondag 23 november 2014 13:40 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja in tegenstelling tot wat de meeste kneusjes op internet denken stelt een friendzone niet zoveel voor. In veel gevallen kun je daar wel weer uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |