abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146774699
Vandaag gebeurde er iets nogal awkwards :') ik was met dr aan t praten bij dr locker omdat ze zich niet lekker voelde ofzo, zaten vanaf een afstandje 5 gozers te kijken naar ons en te lachen :') dus 1 zo'n gozer loopt zo naar ons toe en zegt zo heel droog: gaat het wat worden tussen jullie? We kunnen beter maar direct zijn toch?

Dus zij zei helemaal niks en keek gwn weg, en ik zei zo van jaa ik zeg niks maat, waarop ze gingen lachen en zeiden van dus t is geen nee! :')

Naja ik ga t vrijdag gwn proberen, mocht t niks worden dan jammer dan, t is niet zo iemand die door de hele klas lult dat ik een blauwtje heb gelopen bij dr _O-
  dinsdag 18 november 2014 @ 14:46:49 #102
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_146774741
:'( :') :'(
basisschool shit.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_146774892
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 14:45 schreef BredeBroeder het volgende:
Vandaag gebeurde er iets nogal awkwards :') ik was met dr aan t praten bij dr locker omdat ze zich niet lekker voelde ofzo, zaten vanaf een afstandje 5 gozers te kijken naar ons en te lachen :') dus 1 zo'n gozer loopt zo naar ons toe en zegt zo heel droog: gaat het wat worden tussen jullie? We kunnen beter maar direct zijn toch?

Dus zij zei helemaal niks en keek gwn weg, en ik zei zo van jaa ik zeg niks maat, waarop ze gingen lachen en zeiden van dus t is geen nee! :')

Naja ik ga t vrijdag gwn proberen, mocht t niks worden dan jammer dan, t is niet zo iemand die door de hele klas lult dat ik een blauwtje heb gelopen bij dr _O-
Gemiste kans. Je moest daar gewoon 'ja' op zeggen en eventueel een arm om haar heen leggen.

Als ze je niets vond had ze zonder een seconde te wachten wel 'nee' gezegd.

Man man man, hoe vaak moet het nog gezegd worden? Geef haar een zoen wanneer jullie de volgende keer alleen zijn.
pi_146774925
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 november 2014 10:37 schreef BredeBroeder het volgende:
Gisteravond op "date" met m'n crush, avondje sporten in de sportschool (ze wilt gymchick worden) dus kon d'r lekker alles laten doen van squats tot optrekken :7

Afijn, beetje onzin oefeningen verzinnen, spotten met 25kg :'), dr in mn nek nemen zodat ze zich kon optrekken (en ik kon squatten) :P etc.

Naja ze vond het heel leuk en wou graag nog een keertje mee, dus dat was alleen maar goed, toen heb ik d'r om 23:00 naar huis gebracht en kwamen we om 23:30 bij dr huis aan. Voorgesteld aan dr moeder, en vervolgens zou ze mij even uitlaten maar in plaats van dat hebben we tot 2:00 bij de poort staan praten over van alles en nog wat. Ze geeft best wel mixed signalen, ze vind t leuk als ik dr schattig noem en moet soms blozen, maar toen ik (via app) vroeg of ze toevallig iemand leuk vond was t zo van uhmm nee. Maar als ze persè iemand moest zoenen uit onze klas dan zou ik het zijn :') dus ik stond daar een beetje van moet ik dr nu gaan zoenen of niet. Naja toch maar niet gedaan, en in plaats daarvan maar 3 min geknuffeld ofzo, en naar huis gefietst, maar volgensmij had ik dr op zn minst wel een kusje kunnen geven :'( maarja zij is ook best verlegen dus t moet wel allemaal van mijn kant komen...

What to do...
Loser!!

het is duidelijk toch, ze wilt heel graag met je zoenen!!
laat die kans niet ontglippen asjeblieft!!!!
pi_146775085
Zelfs Dima had haar allang volgeyoghurt.
pi_146775438
Ik vind het wel cjoet die puber struggles :).
pi_146779217
Gewoon zoenen overslaan man.
Volgende keer ff paar natte vingers halen bij de poort 😂

Succes verzekerd!
  dinsdag 18 november 2014 @ 19:15:33 #108
365231 Fera
Fire & Blood
pi_146782462
Sukkel. Volgende keer gewoon zoenen. Als dit een gevalletje friendzone is, dan snap ik dat veel mannen het verkeerde idee krijgen. :') Maar het lijkt me gewoon een groen licht inderdaad.

En negeer die PUA post in dit topic. Die shit heb je niet nodig.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_146791391
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 19:41 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Waarschijnlijk denkt dat meisje dat TS van de herenliefde is en een gayfriend wil worden.
Inderdaad, echt cjoet.
pi_146793664
Wat cjoet dit, ze is overduidelijk verliefd op je man vraag het gewoon.
pi_146794104
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 november 2014 12:06 schreef Boca_Raton het volgende:
Keurig gedaan TS. Ze mag wel een beetje geduld hebben. Als ze dáár geen geduld voor heeft, dan mis je echt helemaal niets.

Volgende date plannen.
Meen je dit nu serieus? :')
pi_146794151
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 14:25 schreef BredeBroeder het volgende:
En dit is een beetje hoe de gesprekken lopen :P

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Dusja.. :P
Niveautje.
pi_146794353
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 14:52 schreef zarGon het volgende:

[..]

Gemiste kans. Je moest daar gewoon 'ja' op zeggen en eventueel een arm om haar heen leggen.

Als ze je niets vond had ze zonder een seconde te wachten wel 'nee' gezegd.

Man man man, hoe vaak moet het nog gezegd worden? Geef haar een zoen wanneer jullie de volgende keer alleen zijn.
Hij is nu eenmaal niet zo,n alfa male als jij, kan die niets aan doen.

Karaktereigenschappen verschillen.
  woensdag 19 november 2014 @ 10:47:12 #114
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_146801632
TS, ze vindt je duidelijk al erg aardig en cool, waarschijnlijk ook wel leuk. Dit kan twee kanten op gaan. Een leuk vriendinnetje of een enkeltje friendzone. Welk van de twee het gaat worden ligt volledig aan jou. Als jij 100% duidelijk maakt dat je haar wil, je leiding neemt en iets probeert, wordt het optie 1. Als je nog langer op dit topic blijft en niets doet, wordt het twee.

Succes ermee ^O^
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  woensdag 19 november 2014 @ 10:47:44 #115
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_146801640
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 23:34 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Hij is nu eenmaal niet zo,n alfa male als jij, kan die niets aan doen.

Karaktereigenschappen verschillen.
Sommige mensen doen dat nu eenmaal niet, met vrouwen zoenen. Dat zit gewoon niet in hun karakter.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_146805671
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 10:47 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Sommige mensen doen dat nu eenmaal niet, met vrouwen zoenen. Dat zit gewoon niet in hun karakter.
Kan ja.
pi_146809902
TS is 12? Man man man man man
En dan nog bredebroeder als naam hebben :')
Beta as fuck
pi_146814683
Komt helemaal goed, no worries, I got this ;) :7
pi_146815163
haha dat whatsapp gesprek, TS ga er nu voor anders gaat ze naar je beste vriend toe :W
pi_146815243
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 18:02 schreef Kermit. het volgende:
haha dat whatsapp gesprek, TS ga er nu voor anders gaat ze naar je beste vriend toe :W
Vrijdag is de dag
pi_146816661
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 18:05 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Vrijdag is de dag
Zorg dat je condooms meeneemt en minimaal een natte vinger haalt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_146823189
Oke, vrijdag is dus nu al afgezegd aangezien ze (legit) sinds gister al ziek is. Dat betekent dat ik nog een week moet wachten tot we weer gaan sporten, nu heb ik het idee om er wat tussen te plannen als ze weer beter is, of ziekenbezoek ofzo, maar heb geen idee :')

Mn plan naar naar de tering ;(
pi_146823498
Ga gewoon bij haar op ziekenbezoek, een beter/gemakkelijkere excuus kun je niet krijgen :)
pi_146824389
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:38 schreef Graindelay het volgende:
Ga gewoon bij haar op ziekenbezoek, een beter/gemakkelijkere excuus kun je niet krijgen :)
ja t probleem is alleen dat ze nie ziek ziek is, ze gaat halve dagen naar school en gaat thuis gewoon op de bank liggen nappen enzo, dus dan is t een beetje raar als ik uit t niets voor dat huis sta na een dag school :')
pi_146824443
Je kan haar wel appen of ze het leuk vind dat je op ziekenbezoek komt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')