Door?quote:Op maandag 17 november 2014 00:35 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik ben zojuist dr "vriend" genoemd
Dat betekent een vrijbrief om er keihard op de bek te pakkenquote:Op maandag 17 november 2014 00:35 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik ben zojuist dr "vriend" genoemd
vriend als in vriend he, niet als in vriendjequote:Op maandag 17 november 2014 00:40 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Dat betekent een vrijbrief om er keihard op de bek te pakken
Door haarzelf? Dan moet je t gewoon hard spelenquote:Op maandag 17 november 2014 00:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
vriend als in vriend he, niet als in vriendje
hoe, ze is soms echt vaag. Gister had ze namelijk via via gehoord van een bezopen gozer dat ik haar leuk vond, verder zijn er veel mensen die zeggen dat wij al iets hebben terwijl dat (nog) niet zo is, en ze vroeg of ik dat vervelend vondquote:Op maandag 17 november 2014 00:43 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Door haarzelf? Dan moet je t gewoon hard spelen
Is het mixed signals stukje weggevallen, of is dit het?quote:Op maandag 17 november 2014 00:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
hoe, ze is soms echt vaag. Gister had ze namelijk via via gehoord van een bezopen gozer dat ik haar leuk vond, verder zijn er veel mensen die zeggen dat wij al iets hebben terwijl dat (nog) niet zo is, en ze vroeg of ik dat vervelend vond![]()
Beetje mixed signals
?quote:Op maandag 17 november 2014 00:48 schreef Capstie het volgende:
[..]
Is het mixed signals stukje weggevallen, of is dit het?
Dat was niet gemixt, dat was duidelijk; ze vindt je leuk.quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 00:53 schreef Capstie het volgende:
[..]
Dat was niet gemixt, dat was duidelijk; ze vindt je leuk.
Wat jij ondertussen ook wel weet, maar je zoekt bevestiging
Niks mis mee, 95% van de vragen is ter bevestiging en niet voor adviesquote:
ik wil der best weer mee uit vragen, maar moet ik dat meteen doen of een paar dagen wachten? Ik kan dr iig elke vrijdag vragen of ze mee wilt sportenquote:Op maandag 17 november 2014 00:59 schreef Capstie het volgende:
[..]
Niks mis mee, 95% van de vragen is ter bevestiging en niet voor advies![]()
Laat wel even weten of er iets is gebeurd
Je zal toch echt een keer de gok moeten wagen, de signalen zijn goed en een keer op je bek gaan is ook niet erg. Gewoon jezelf blijven, mischien zit zij ook wel met dit soort gedachten. Slaap er een nachtje over. Komt helemaal goed zo te zien.quote:Op maandag 17 november 2014 00:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
hoe, ze is soms echt vaag. Gister had ze namelijk via via gehoord van een bezopen gozer dat ik haar leuk vond, verder zijn er veel mensen die zeggen dat wij al iets hebben terwijl dat (nog) niet zo is, en ze vroeg of ik dat vervelend vond![]()
Beetje mixed signals
Sowieso blijven sporten met haar totdat je de cojones hebt gekregen. Mocht het dan net zo gezellig/gezelliger zijn geweest gewoon vragen.quote:Op maandag 17 november 2014 01:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ik wil der best weer mee uit vragen, maar moet ik dat meteen doen of een paar dagen wachten? Ik kan dr iig elke vrijdag vragen of ze mee wilt sporten
tuurlijk blijf ik liftenquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:55 schreef Atemno het volgende:
Hey maat, ik ben trots op je! Volgende keer gewoon doen, maar niet aan het begin natuurlijk. Geef haar wel een knuffeltje op het begin.
Brotip: mocht het een relatie worden, blijf a.u.b liften. Zoveel talent gaat verloren door de liefde .
Ik spreek je, x
Je had dikke kino met die chick maar durfde niet te zoenenquote:Op zaterdag 15 november 2014 10:37 schreef BredeBroeder het volgende:
Gisteravond op "date" met m'n crush, avondje sporten in de sportschool (ze wilt gymchick worden) dus kon d'r lekker alles laten doen van squats tot optrekken![]()
Afijn, beetje onzin oefeningen verzinnen, spotten met 25kg, dr in mn nek nemen zodat ze zich kon optrekken (en ik kon squatten)
etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |