Een Grohe 1000 thermostatische kraan heb je voor 136 euro. http://www.warmteservice.(...)-34146000/p/67051205 Hoef je niks voor aan te passen, oude eraf, nieuwe erop. 10 minuten werk.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja ben er ook niet zo bang voor we zullen wel zien wat het gaat worden. Maar misschien wel thermostaat kraan ipv gewone kraan enzo. Dat lijkt me wel lekker
Ik begrijp je even niet. Kastjes zitten sowieso er niet bij. Dat is meubilair.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:43 schreef ralfie het volgende:
Heb er destijds zelf voor gekozen de wastafel eruit te laten. Ik hang er zelf wel een kastje van de lokale bouwmarkt in voor hetzelfde geld, maar wel gelijk een kastje voor badkamer rommel.
Ah thanks. Ik ben benieuwd waar ze mee aan. Komen zetten. Maar dat duurt waarschijnlijk nog wel even voor we dat weten.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:43 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Een Grohe 1000 thermostatische kraan heb je voor 136 euro. http://www.warmteservice.(...)-34146000/p/67051205 Hoef je niks voor aan te passen, oude eraf, nieuwe erop. 10 minuten werk.
Waarom geld uitgeven aan een losse wasbak als je voor bijna hetzelfde geld een meubel mèt wasbak kunt ophangen?quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik begrijp je even niet. Kastjes zitten sowieso er niet bij. Dat is meubilair.
Omdat je dan nog eens kan wisselen ^^quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:25 schreef ralfie het volgende:
[..]
Waarom geld uitgeven aan een losse wasbak als je voor bijna hetzelfde geld een meubel mèt wasbak kunt ophangen?
Ja maar je hebt ook meubels zonder wastafel te koop dan hoef je niet meteen heel je wastafel te vervangen.quote:Op zondag 23 november 2014 09:52 schreef Barrah het volgende:
Helemaal zelf weten hoor. Krijg je alleen niks terug voor de wastafel die er standaard bij zit en mag je het ook zelf regelen/ophangen...
Dat is wel een goede dankquote:Op zondag 23 november 2014 10:01 schreef Randy_S het volgende:
Als je een hangend toilet laat plaatsen, zorg er dan voor dat de afvoer van het fonteintje via de muur gaat ipv recht omlaag. Anders heb je nog steeds geen vrije vloer voor eenvoudig schoonmaken.
ja daar moeten we dus idd even achteraan.quote:Op zondag 23 november 2014 10:06 schreef Barrah het volgende:
Zelfde tip geldt ook voor de badkamer als je daar later nog een meubel gaat aanschaffen. Als de afvoer langs de muur loopt beperkt dat de keuze in meubels. Een diepe lade zal bijvoorbeeld niet gaan als het buisje in de weg zit. Er zijn wel enkele meubels met lades verkrijgbaar die daar op zijn aangepast maar je mist dan wel een stukje ruimte.
Een los meubel met een 13-in-een-dozijn wastafel erboven is echt een heel ander gezicht dan een geintegreerde oplossing. De standaard wastafel is waarschijnlijk rond en bol aan de onderkant en dus past er niet of minder goed een kast direct tegenaan. Maar goed, smaken verschillen.quote:Op zondag 23 november 2014 12:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja maar je hebt ook meubels zonder wastafel te koop dan hoef je niet meteen heel je wastafel te vervangen.
Het heeft voor ons iig geen hele hoge prioriteit. Wat ik al zei concessies doen blijf je houden. Tuurlijk zou ik er graag strakke meubels enzo inzetten. Maar daar moet wel budget voor zijnquote:Op zondag 23 november 2014 16:19 schreef Barrah het volgende:
[..]
Een los meubel met een 13-in-een-dozijn wastafel erboven is echt een heel ander gezicht dan een geintegreerde oplossing. De standaard wastafel is waarschijnlijk rond en bol aan de onderkant en dus past er niet of minder goed een kast direct tegenaan. Maar goed, smaken verschillen.
Wij hebben gezocht en gezocht naar een fatsoenlijke kolomkast en ladenkast met wasbak. Voor 1200 euro heb je zelfs bij Praxis nog niets bijzonders. Uiteindelijk waren we bij Ikea voor 600 euro klaar en hadden we geld overquote:Op zondag 23 november 2014 16:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het heeft voor ons iig geen hele hoge prioriteit. Wat ik al zei concessies doen blijf je houden. Tuurlijk zou ik er graag strakke meubels enzo inzetten. Maar daar moet wel budget voor zijn
Er zit een Wasbak in. Maar we zien tegen die tijd wel. Er is gewoon niet meer geld beschikbaar.quote:Op zondag 23 november 2014 20:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij hebben gezocht en gezocht naar een fatsoenlijke kolomkast en ladenkast met wasbak. Voor 1200 euro heb je zelfs bij Praxis nog niets bijzonders. Uiteindelijk waren we bij Ikea voor 600 euro klaar en hadden we geld overEn bij Ikea heb je ruim keuze uit wasbakken, ik wilde perse een diepe en perse niet van dat Playmobil-achtige krasgrage kunststof.
En onze kolomkast is hoger en breder dan ik elders zag.
Prima!quote:Op zondag 23 november 2014 20:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Er zit een Wasbak in. Maar we zien tegen die tijd wel. Er is gewoon niet meer geld beschikbaar.
En ik heb niet zo'n vertrouwen in Ikea spul. Ieder zijn ding natuurlijk maar ik heb al een paar keer slechte ervaringen mee gehaddus voor mij geen ikea.
Ik snap het ook niet meer want heb al eerder aangegeven dat er geen budget voor is maar maakt niet uit lol.quote:Op zondag 23 november 2014 20:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Prima!
Ik snapte de wasbakdiscussie hier niet meer maar wilde toch mijn two cents geven
kijk eens op www.roller.dequote:Op zondag 23 november 2014 22:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet meer want heb al eerder aangegeven dat er geen budget voor is maar maakt niet uit lol.
Die 1000 euro is voor het geval er echt dingen zijn waarvan wij denken nou dat kan echt niet.quote:Op zondag 23 november 2014 22:35 schreef Barrah het volgende:
Wij hebben ook bij de bouwmarkt gekeken destijds maar is inderdaad niet goedkoper dan wat ze in de bouw of speciaalzaken rekenen.
De discussie begon met de vraag wat je met die 1000 euro van plan was. Kennelijk laat het budget dat wel toe, ik was benieuwd wat je er mee verwachte te zullen doen.
Ik ken je situatie niet, dus weet niet wat je eventueel extra zou kunnen of willen meefinancieren. Wel lees ik je zeggen dat je misschien over een poosje alsnog het geld er voor zou hebben. Ik zou dan zeker kijken wat je voor die wastafel terugkrijgt en hoe groot het verschil dan nog is. Ben je er in één keer vanaf. Je doet vrij makkelijk over het standaardpakket van de bouwer, het lijkt alsof je niet hebt gezien wat je precies krijgt. Dat valt meestal vies tegen namelijk. Kopers hebben vaak al getekend dus het mag niks kosten. Daar dan ook voor betalen terwijl het er al snel weer uit mag is pas zonde van je geld...
Alle adviezen zijn welkom dus mocht je nog wat weten graagquote:Op zondag 23 november 2014 23:15 schreef Goejedag het volgende:
Wat een pauper adviezen staan hier tussen zeg
Even een afspraak maken bij de leverancier van het sanitair en tegels en je weet of je aannames kloppen. Ook al is er geen budget, je weet dan tenminste wat je echt mag verwachten. Vreemd dat ze je dat niet hebben aangeraden.quote:Op zondag 23 november 2014 23:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Die 1000 euro is voor het geval er echt dingen zijn waarvan wij denken nou dat kan echt niet.
Bijv. Lelijke tegels ofzo. Een wat netter kraan. Een design radiator? Zoiets.
We gaan niet verder dingen mee financieren want we willen maandelijks niet met te hoge lasten komen te zitten.
En idd met een poosje heb ik het over een jaar of 5.
Er is verder geen budget voor. En dat is jammer. Maar niks aan te doen. Die badkamer komt dan over een paar jaar weer wel.
Het is immers maar een plek waar ik alleen kom om te douchen en in de nacht om te plassen. Dan doe ik liever daar concessies op dan dat ik dat bijv op de keuken moet doen![]()
En klopt ik heb geen idee wat we krijgen. Zal dat wel zien kan er helaas niks aan veranderen.
Maar met die ¤1000,- zien we op dat moment eventjes wat we gaan aanpassen aan de badkamer van dat geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |