Bart! Hij heeft zelfs een account op FOK!quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:49 schreef Fok-it het volgende:
Vooruit: Nieuwe vraag
In den beginne van Fok was het forum alleen nog maar voor streamverslagen van het succesprogramma Big Brother.
Wie won het eerste seizoen van Big Brother?
De standquote:
Dit keur ik dan maar goed. Amerigo Vespucci idd en je zat er maar 40 jaar naast. Sinds 1990, politiepaard Amerigo bij intocht in Elburg.quote:
Ik zou zonder niet weten hoe het logo van Amazon eruit zietquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:18 schreef Klaploper het volgende:
Plaatje opzoeken mag natuurlijk van mij, maar liever niet. Er zitten twee 'symbolen' in.
Lach is 1.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:21 schreef DjeDje het volgende:
Alleen die lach weet ik. Maar die tweede
Punt voor Fieliepielie. Kan iemand ander de lijst bijwerken? Anders moeten jullie daar minutenlang op wachten.quote:
Kut fylaxquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:30 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Punt voor Fieliepielie. Kan iemand ander de lijst bijwerken? Anders moeten jullie daar minutenlang op wachten.
Net te laat!quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:29 schreef DjeDje het volgende:
OJAA die lach staat voor 2 dingen. Die pijl wijst van a naar z. Wat betekent "ze verkopen van alles"
Dankje voor het plaatje en je hint
Jawelquote:
Ik had je paar plekken hoger gezet, maar moest idd nog een 3 wordenquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waar staat mijn 3e punt bij jou dan
Mei.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:34 schreef Fylax het volgende:
Ariana Grande komt met haar nieuwe tour in 2015 naar Amsterdam. Op welke datum gaat ze daar optreden in de ZiggoDome?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |