quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:29 schreef deadprez het volgende:
Ben nu eigenlijk wel benieuwd naar concrete beschuldigingen van hetzalallemaalwel.
Is toch gewoon zo?quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Aldus de man die voor de hervorming van de Partij voor Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit was en LVO nummers loopt te propageren.
Nee. En eerlijk gezegd vind ik het nogal zielig dat je op deze manier het topic probeert te slopen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
Is toch gewoon zo?
Wil je nog een specifieker antwoord of is deze gegeven?quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee. En eerlijk gezegd vind ik het nogal zielig dat je op deze manier het topic probeert te slopen.
Ik vind het zielig dat jij vragen over LVO stelt. Sowieso dat jij LVO zo ontzettend loopt te promoten.quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee. En eerlijk gezegd vind ik het nogal zielig dat je op deze manier het topic probeert te slopen.
Iemand die iets post over een rapgroepje meteen uitmaken voor pedofiel vind ik toch wel een aantal stappen te ver gaan, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind het zielig dat jij vragen over LVO stelt. Sowieso dat jij LVO zo ontzettend loopt te promoten.
Ik laat me niet voor pedo uitmaken.quote:
Ik constateer iets. Ik noem je geen pedo en heb dat woord nooit in de mond gehad. En als je een mod even in de kont wil kruipen, doe je dingquote:Op zaterdag 15 november 2014 03:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Iemand die iets post over een rapgroepje meteen uitmaken voor pedofiel vind ik toch wel een aantal stappen te ver gaan, eerlijk gezegd.
Post anders meer LVO nummertjes i.p.v achterlijke aannames te doenquote:Op zaterdag 15 november 2014 03:36 schreef deadprez het volgende:
Maar waarschijnlijk is hetzalallemaalwel zo achterlijk dat hij denkt dat Van der Lek van de pedopartij was.
Ja. Jij was ook met vraag trouwensquote:Op zaterdag 15 november 2014 03:37 schreef noodgang het volgende:
Maar zullen we de vorige vraag gewoon afsluiten en doorgaan?
Jij doet hier allemaal aannames. Ik stelde een vraag.quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Post anders meer LVO nummertjes i.p.v achterlijke aannames te doen
Okay, Hoeveel minuten zitten er in een dag?quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja. Jij was ook met vraag trouwens
Nee, ik stel vast wat jij gezegd hebt. Wat je ermee doet moet je zelf weten maar ik vind die misselijke muziek van LVO eens leuk maar om de haverklap is het behoorlijk hinderlijk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij doet hier allemaal aannames. Ik stelde een vraag.
1440quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Okay, Hoeveel minuten zitten er in een dag?
Wat heb ik precies gezegd? Verder hoefde je er niet naar te luisteren om antwoord te geven op mijn vraag.quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, ik stel vast wat jij gezegd hebt. Wat je ermee doet moet je zelf weten maar ik vind die misselijke muziek van LVO eens leuk maar om de haverklap is het behoorlijk hinderlijk.
Nee hoor, ik denk dat jij het wel duidelijk genoeg gemaakt hebt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nog meer interessante bevindingen?
Boos doen omdat iemand valt over je obsessie voor lvo, plsquote:Op zaterdag 15 november 2014 03:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk dat jij het wel duidelijk genoeg gemaakt hebt.
bek dichtquote:Op zaterdag 15 november 2014 03:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Boos doen omdat iemand valt over je obsessie voor lvo, pls
Dat je dit soort spul luistert manquote:
niks mis meequote:Op zaterdag 15 november 2014 03:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat je dit soort spul luistert man
Homo.quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Welk woord hoort bij deze betekenis/uitleg/omschrijving?
"buitensporig, flamboyant, onzinnig, overdreven"
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:29 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Homo.
Nee, even denken.
En dat gezeik van vanacht is voorbij als jullie wakker worden hoop ik, en anders zoeken jullie het elders uit.
Waarom?quote:
Ik kan de OP niet meer veranderen.quote:
Waarom heeft Paxcon jouw OP gewijzigd?quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kan de OP niet meer veranderen.
Geen idee.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom heeft Paxcon jouw OP gewijzigd?
Heb even gezocht. De eerste twee letters zijn goed.quote:
Yes! Sorry dat ik het goedkeur voor iemand anders, maar dan kunnen we verder.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:57 schreef HPLC het volgende:
extravagant?? Geen idee wat het precies betekent
Prima tochquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:02 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Yes! Sorry dat ik het goedkeur voor iemand anders, maar dan kunnen we verder.
Zat het net te lezen, ruzie tussen deadprez en hetzalallemaalwel, maar hopelijk is dat nu voorbij en kunnen we vandaag weer lekker quizzenquote:
Godver, als je gelijk hebt is het wel een hele leuke vraag.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:13 schreef TARDIS. het volgende:
Oh oh in het kader van vandaagde Pakjesboot!
Ja goed zo, voorbij nu en punten boeien sowieso niets.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:18 schreef HPLC het volgende:
Meteen ff dat tussen de haakjes bij dp weggehaald
Kan best kloppen, was wel een piet.quote:
Ze kwam uit de kast.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:27 schreef Fok-it het volgende:
Thank you,![]()
Ik liet eerder vannacht al een foto zien van Ellen Page en Shailene Woodley![]()
Waar kwam Ellen Page dit jaar het meest door in het nieuws?
Correctquote:
Zwarte Pietquote:
Bart! Hij heeft zelfs een account op FOK!quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:49 schreef Fok-it het volgende:
Vooruit: Nieuwe vraag
In den beginne van Fok was het forum alleen nog maar voor streamverslagen van het succesprogramma Big Brother.
Wie won het eerste seizoen van Big Brother?
De standquote:
Dit keur ik dan maar goed. Amerigo Vespucci idd en je zat er maar 40 jaar naast. Sinds 1990, politiepaard Amerigo bij intocht in Elburg.quote:
Ik zou zonder niet weten hoe het logo van Amazon eruit zietquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:18 schreef Klaploper het volgende:
Plaatje opzoeken mag natuurlijk van mij, maar liever niet. Er zitten twee 'symbolen' in.
Lach is 1.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:21 schreef DjeDje het volgende:
Alleen die lach weet ik. Maar die tweede
Punt voor Fieliepielie. Kan iemand ander de lijst bijwerken? Anders moeten jullie daar minutenlang op wachten.quote:
Kut fylaxquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:30 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Punt voor Fieliepielie. Kan iemand ander de lijst bijwerken? Anders moeten jullie daar minutenlang op wachten.
Net te laat!quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:29 schreef DjeDje het volgende:
OJAA die lach staat voor 2 dingen. Die pijl wijst van a naar z. Wat betekent "ze verkopen van alles"
Dankje voor het plaatje en je hint
Jawelquote:
Ik had je paar plekken hoger gezet, maar moest idd nog een 3 wordenquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waar staat mijn 3e punt bij jou dan
Mei.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:34 schreef Fylax het volgende:
Ariana Grande komt met haar nieuwe tour in 2015 naar Amsterdam. Op welke datum gaat ze daar optreden in de ZiggoDome?
29 mei..quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:34 schreef Fylax het volgende:
Ariana Grande komt met haar nieuwe tour in 2015 naar Amsterdam. Op welke datum gaat ze daar optreden in de ZiggoDome?
uh waaromquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:35 schreef Fok-it het volgende:
DudeKap met Ariane Grande vragen. In de OP staat diverse onderwerpen.
Verzin maar een nieuwe
Ja geschiedenis is wel wat breder dan 1'persoonquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:36 schreef Fylax het volgende:
Ik zie wel vaker dat mensen over dezelfde onderwerpen een vraag stellen.
Goed. Puntje voor jouquote:
Maakt niet uit joh, geef DjeDje dat puntje maarquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:36 schreef Fylax het volgende:
Ik zie wel vaker dat mensen over dezelfde onderwerpen een vraag stellen.
Ook over fucking schilderijen en Harry Potter.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geschiedenis is wel wat breder dan 1'persoon
6quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:39 schreef DjeDje het volgende:
In nederland staat vrijdag de 13e als ongeluksdag. Welke dag staat voor ongeluk in Italië?
11e dinsdagquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:39 schreef DjeDje het volgende:
In nederland staat vrijdag de 13e als ongeluksdag. Welke dag staat voor ongeluk in Italië?
Tuurlijk wel. Boeken lezen hoort ook bij algemene ontwikkeling/kennis.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:40 schreef Klaploper het volgende:
Gewoon je bek dicht en proberen een leuke vraag te bedenken die niet alleen te beantwoorden is door een fan van een serie of boek.
Eerst het cijfer en daarna de dag raden tochquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:43 schreef DjeDje het volgende:
Aan alleen cijfers heb ik sowieso niks..
Ja!quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zoek je een combinatie van dag / datum ?
Ja dus
Maar Harry Potter heeft niets te maken met algemene ontwikkeling. Een vraag die daar over gaat is prima, maar hou het dan bij één vraag.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Boeken lezen hoort ook bij algemene ontwikkeling/kennis.
Zo erg danquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dan zit ik straks weer op 100 posts per dag
1930quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:51 schreef Fylax het volgende:
In welk jaar trouwde prinses Juliana met prins Bernhard?
Hoe denk je dat hij die 18 punten heeft behaald?quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja goed.
Maar de hele tijd achter elkaar gaan roepen is natuurlijk niet leuj.
Laf wel..quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe denk je dat hij die 18 punten heeft behaald?
Aldus de man die 1963 zei. Ga ergens anders haten manquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe denk je dat hij die 18 punten heeft behaald?
Nja ik vind gewoon geef een antwoord en nadat de vraagsteller nee zegt kan je weer een nieuw antwoord gevenquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:58 schreef Klaploper het volgende:
Daarom geen gokvragen. En als je het wel doet aangeven dat je alleen het eerste antwoord meetelt.
Nee.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:02 schreef HaJee het volgende:
Ik ken de term niet maar als ik de nieuwe prijs omreken naar 200 kg kom ik op een prijsstijging van 37,5% dus dat is mijn antwoord.
Heb ik ook eens voorgesteld maar toen begon iedereen te rellen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nja ik vind gewoon geef een antwoord en nadat de vraagsteller nee zegt kan je weer een nieuw antwoord geven
1: Toto69: 71quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Yes Maestro.
% verandering vraag / % verandering prijs. Dus -25% / 10% = -2,5
Den Haagquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:06 schreef Fok-it het volgende:
Welke stad in Nederland kreeg als eerste stadsrechten?
Haarlemquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:06 schreef Fok-it het volgende:
Welke stad in Nederland kreeg als eerste stadsrechten?
mooiste stad ooit, jammer dat de grachten weg zijn en twee branden de oude gebouwen gesloopt hebbenquote:
Belgie jaquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Waterloo? Dat is België tegenwoordig![]()
![]()
Ja, branden en in de oorlog het nodige en in de jaren 50/60 vond de gemeente dat er het een en ander plat moest dat andere steden laten staanquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:10 schreef Klaploper het volgende:
[..]
mooiste stad ooit, jammer dat de grachten weg zijn en twee branden de oude gebouwen gesloopt hebben
Datis wel goedquote:
1: Toto69: 71quote:
Het eindigt niet op recht, op drechtquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:13 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha serieus![]()
Ik dacht gewoon het eindigd op recht
Grieksquote:
Nee hahaquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vast een afrikaans land
Dan klopt die quiz-site nietquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Volgens http://nl.wikipedia.org/w(...)sen_met_stadsrechten is het trouwens iets heel anders?
Kokosnoot BHquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Doe eens een hint geven
Swahiliquote:
Papiaments?quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:25 schreef HaJee het volgende:
die koksnootbra deed t m, anders had ik t nooit geweten.
Vraag ik me ook nog steeds afquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:26 schreef richolio het volgende:
Hoe is het Swahili warm op Hawaiaans?
Er zitten letters in van hawaiiquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vraag ik me ook nog steeds af
Hoe werkt Nederlands?quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:26 schreef richolio het volgende:
Hoe is het Swahili warm op Hawaiaans?
450quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:28 schreef HaJee het volgende:
Hoe oud wordt Sinterklaas dit jaar als je rekent vanaf het geboortejaar van de oorspronkelijke figuur?
156quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:28 schreef HaJee het volgende:
Hoe oud wordt Sinterklaas dit jaar als je rekent vanaf het geboortejaar van de oorspronkelijke figuur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |