quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja glazuur kan ook dat spul zijn wat je op gebak doet, dus niet specifiek genoeg
quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja glazuur kan ook dat spul zijn wat je op gebak doet, dus niet specifiek genoeg
we zijn allebei gebeat door een 15-jarige vmbo-leerling, beter doen wij niet stoerquote:Op zaterdag 15 november 2014 02:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Loop niet zo te koop met je onwetendheid
Godverdomme zegquote:Op zaterdag 15 november 2014 02:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Die zei wat al 4 keer gezegd wasquote:Op zaterdag 15 november 2014 02:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
we zijn allebei gebeat door een 15-jarige vmbo-leerling, beter doen wij niet stoer
Dat deed jij ookquote:Op zaterdag 15 november 2014 02:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Die zei wat al 4 keer gezegd was
Een vraag over het menselijk lichaam, dan gaat het niet over taartglazuur, tenminste dat denk ik danquote:
Dat weet ik niet. Misschien probeerde je grappig te doen en dacht je dat het glazuur wat je opeet onverteerd in je lichaam blijft circuleren als een verharde entiteit. Op basis van deze idyllische berispingen ben ik tot de conclusie gekomen dat ik een specifieker antwoord nodig had.quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:25 schreef noodgang het volgende:
[..]
Een vraag over het menselijk lichaam, dan gaat het niet over taartglazuur, tenminste dat denk ik dan
Jij bepaalt het. Hoelang heb je trouwens gedaan over die post?quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Misschien probeerde je grappig te doen en dacht je dat het glazuur wat je opeet onverteerd in je lichaam blijft circuleren als een verharde entiteit. Op basis van deze idyllische berispingen ben ik tot de conclusie gekomen dat ik een specifieker antwoord nodig had.
Maar als de rest vind dat jij de punt verdient, dan krijg jij de punt.
Jij en idyllischquote:Op zaterdag 15 november 2014 02:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Misschien probeerde je grappig te doen en dacht je dat het glazuur wat je opeet onverteerd in je lichaam blijft circuleren als een verharde entiteit. Op basis van deze idyllische berispingen ben ik tot de conclusie gekomen dat ik een specifieker antwoord nodig had.
Hehe, dat zou een leuke redenering zinquote:Op zaterdag 15 november 2014 02:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Als ik een vraag goed heb zal ik de vraag aan jou gevenquote:Op zaterdag 15 november 2014 02:28 schreef Fylax het volgende:
kan ik eindelijk een vraag stellen mag het niet meer
quote:Op zaterdag 15 november 2014 02:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als ik een vraag heb zal ik de vraag aan jou geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |