Sulejmani die voor een open doel onder de bal dookquote:Op maandag 17 november 2014 16:10 schreef Tyron het volgende:
Ajax - Sparta met 142 kansen was ook wel genot.
Volendam was wel een topshow dat jaarquote:Op maandag 17 november 2014 16:09 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Niet alleen in Volendam. Die thuiswedstrijd
Volendam raakte bij een stand van 2-1 nog de paal en Platje zag de 2-2 nog afgekeurd worden
Debuutje van Viergever bij Sparta toen als ik me niet vergisquote:Op maandag 17 november 2014 16:10 schreef Tyron het volgende:
Ajax - Sparta met 142 kansen was ook wel genot.
Afellayquote:
Die 0-1 thuis ook met Pannenkoek toenquote:Op maandag 17 november 2014 16:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Afellay
Die 5-2 bij Heerenveen was ook wel tragisch.
Willem II - Ajax 2-1quote:Op maandag 17 november 2014 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die 0-1 thuis ook met Pannenkoek toen
Of 4-1 bij Vitesse verliezen of weet ik waar we nog meer op ons kloten kregen toen
Bij die wedstrijd tegen PSV ben ik nog bijna gestikt in een frikandelletje uit pure woedequote:Op maandag 17 november 2014 16:17 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Willem II - Ajax 2-1
Heerenveen - Ajax 5-2
AZ - Ajax 2-0
FC Groningen - Ajax 1-0
Ajax - Heerenveen 0-1
Vitesse - Ajax 4-1
PSV - Ajax 6-2
Sparta - Ajax 4-0
En door Volendam uit het bekertoernooi gekickt worden door Jack Tuyp
Terecht. Het was ook schandalig. Hoewel die 4-0 bij Sparta nog een gradatie erger was.quote:Op maandag 17 november 2014 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij die wedstrijd tegen PSV ben ik nog bijna gestikt in een frikandelletje uit pure woede
Toen had ik ook vochtige oogjes en woedeaanvalletjes.quote:Op maandag 17 november 2014 16:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Terecht. Het was ook schandalig. Hoewel die 4-0 bij Sparta nog een gradatie erger was.
Liever nu dan als hij bij het eerste zitquote:Op maandag 17 november 2014 19:22 schreef MouzurX het volgende:
Dacht ook dat het wel beter ging, raar dat hij dan toch weer in de mist gaat.
Met dat waardeloze aankoopbeleid van hun zie ik het nog gebeuren ook.quote:Op maandag 17 november 2014 22:12 schreef Pedroso het volgende:
Het lijkt erop dat we onze sterspeler kwijt raken in de winterstop.
http://hereisthecity.com/(...)t-soldado-re/page/1/
Even mijn fiets uit de schuur halen.quote:Op maandag 17 november 2014 22:12 schreef Pedroso het volgende:
Ze mogen hem voor een kwart van het Saldado bedrag hebben, als dat geen koopje is..quote:Op maandag 17 november 2014 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even mijn fiets uit de schuur halen.
Wel een bakfiets neem ik aan? Anders valt hij onderweg 40-45 keer van je fiets af.quote:Op maandag 17 november 2014 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even mijn fiets uit de schuur halen.
"He has four goals and two assists from 11 games this season, and, with Ajax struggling in the Eredivisie, he has done well to reach that tally."quote:Op maandag 17 november 2014 22:12 schreef Pedroso het volgende:
Als we ze dat kunnen wijs maken en tot ze de transfer som betaald hebben niet gaan tegenspreken vind ik het prima.quote:Op maandag 17 november 2014 22:38 schreef Ferdii het volgende:
[..]
"He has four goals and two assists from 11 games this season, and, with Ajax struggling in the Eredivisie, he has done well to reach that tally."
Alsof we deze 2de plek in positieve zin te danken hebben aan die kneus
Ajax heeft het echt moeilijk jaquote:Op maandag 17 november 2014 22:38 schreef Ferdii het volgende:
[..]
"He has four goals and two assists from 11 games this season, and, with Ajax struggling in the Eredivisie, he has done well to reach that tally."
Alsof we deze 2de plek in positieve zin te danken hebben aan die kneus
quote:Op maandag 17 november 2014 22:12 schreef Pedroso het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |