Dat zijn enters.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:18 schreef Mosselman-de-grote het volgende:
[..]
Ik tel er 8... Hoeveel wil je er? 587 voldoende?
Ok, dus hij moet inspringen met een TAB??quote:
Na het lezen hiervan was ik er al klaar mee. Toch doorgelezen. Ik denk dat je teveel met jezelf bezig bent. Het is een patroon waar je inzit wat op de korte termijn voldoening biedt, maar op de lange termijn erg ongezond is. In zekere zin ben je, afgaande op je verhaal, verslaafd aan "actief bezig zijn". Je kunt professionele hulp zoeken om hiervan af te komen, maar iets zegt me dat je dat toch niet gaat doen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:10 schreef Mosselman-de-grote het volgende:
Ik sport veel, heel erg veel. Denk je dat jij veel sport? Ik draai waarschijnlijk het dubbele aantal in trainingsuren!
Of een witregel ertussen zou wel mooi staan.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:24 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Ok, dus hij moet inspringen met een TAB??
Je maakt dus 30 trainingsuren per week naast een werkweek van 60 uur?quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:10 schreef Mosselman-de-grote het volgende:
Ik sport veel, heel erg veel. Denk je dat jij veel sport? Ik draai waarschijnlijk het dubbele aantal in trainingsuren!
Uren vrij: 24*7-60-30=78quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je maakt dus 30 trainingsuren per week naast een werkweek van 60 uur?
Dat kan niet eens man...
Het was ook niet geheel zonder aanleiding dat ik - 25 jaar oud - in het ziekenhuis beland met problemen aan mijn hart.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:50 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Al is meer dan 4u per dag sporten wel killingzelfs voor duursporten denk ik.
Misschien moet je over je schaamte heenstappen en eens gaan toegeven dat je een probleem hebt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:01 schreef Mosselman-de-grote het volgende:
[..]
Het was ook niet geheel zonder aanleiding dat ik - 25 jaar oud - in het ziekenhuis beland met problemen aan mijn hart.
Kan niet zomaar.quote:Op zaterdag 15 november 2014 01:01 schreef Mosselman-de-grote het volgende:
[..]
Het was ook niet geheel zonder aanleiding dat ik - 25 jaar oud - in het ziekenhuis beland met problemen aan mijn hart.
Je lijkt me geen domme jongen dus volgens mij heb je echt wel een idee welke kant je op moet gaan.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:10 schreef Mosselman-de-grote het volgende:
Kortom; Ik weet niet meer wat ik moet doen!
Misschien zit TS aan de anabolen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:50 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Uren vrij: 24*7-60-30=78
Uren over na eten/boodschappen/reistijd: 78-14=58 (al denk ik dat hij zijn lunch onder werktijd nuttigt)
Tijd over per dag (of slaap per nacht): 58/7=8,2
Al is meer dan 4u per dag sporten wel killingzelfs voor duursporten denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |