Rustig in dit nieuwe deel! Dan ga ik even ongegeneerd kletsen over mn kleine meiske

Het was zo gezellig! We zijn woensdag naar mijn moeder gereden, en E heeft zo genoten van oma en opa

En zij van haar! Oh en ze liep de hele tijd verliefd naar de hond te kirren, maar als het halfdove en -blinde beestje dan wat rondscharrelde werd ze wat bang en riep ze "niks! niks!" Nee, hondje doet niks inderdaad

Ze heeft iedereen voor dr karretje gespannen

We moesten voor dr tekenen, mandarijntjes voor dr schillen, springen, liedjes zingen, dansen, draaien..... etc
Ze heeft Sesamstraat gekeken, met dr neus bóvenop de tv gewoon omdat dat daar kan, en ze gaf elk figuurtje een dikke kus

We zijn vandaag naar een tuincentrum met kerstmarkt geweest, en dat was allemaal zo indrukwekkend, dat ze liggend in het winkelwagentje eindigde, tegen mijn tas aangeleund en mijn sjaal als dekentje over dr heen
Oh en opa en oma wonen buitenaf, dus we hebben ook vanalles aan dieren gezien: koeien (een heel rijtje nieuwsgierige jonge beesten aan de rand van het weiland, superleuk!

), paarden, schapen, eekhoorns, vogels.... het kon niet op. En E maar aanwijzen

[/rant]