abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146663961
Een topic waar we weer verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen ... Voor zover mogelijk :P

pi_146665856
Rustig in dit nieuwe deel! Dan ga ik even ongegeneerd kletsen over mn kleine meiske oO<

Het was zo gezellig! We zijn woensdag naar mijn moeder gereden, en E heeft zo genoten van oma en opa O+ En zij van haar! Oh en ze liep de hele tijd verliefd naar de hond te kirren, maar als het halfdove en -blinde beestje dan wat rondscharrelde werd ze wat bang en riep ze "niks! niks!" Nee, hondje doet niks inderdaad :D

Ze heeft iedereen voor dr karretje gespannen :') We moesten voor dr tekenen, mandarijntjes voor dr schillen, springen, liedjes zingen, dansen, draaien..... etc :D

Ze heeft Sesamstraat gekeken, met dr neus bóvenop de tv gewoon omdat dat daar kan, en ze gaf elk figuurtje een dikke kus :9 We zijn vandaag naar een tuincentrum met kerstmarkt geweest, en dat was allemaal zo indrukwekkend, dat ze liggend in het winkelwagentje eindigde, tegen mijn tas aangeleund en mijn sjaal als dekentje over dr heen O+

Oh en opa en oma wonen buitenaf, dus we hebben ook vanalles aan dieren gezien: koeien (een heel rijtje nieuwsgierige jonge beesten aan de rand van het weiland, superleuk! ):O ), paarden, schapen, eekhoorns, vogels.... het kon niet op. En E maar aanwijzen :D

[/rant] :') :@
  zaterdag 15 november 2014 @ 07:21:32 #3
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_146672314
Spark, wat vreselijk zielig ;( ik hoop dat de lactulose helpt, zo rot om dat aan te moeten zien van je kleine..

Jeetje, Sylver, ik duim voor een goede uitslag! :*

Riley O+ O+

LB, wat super! Zo lief allemaal, Sesamstraat-kusjes en dieren O+ was ze voor de koeien niet bang? Of vind ze echt alleen de hond eng?

Kyara, wat sneu, zo bang voor de Sint. 'Grappig' ook dat het zo kan verschillen.

Ik verheug me erg op de intocht vandaag, vrienden van ons wonen langs de haagse route dus gaan we voor de tweede keer kijken bij hen thuis. Vorig jaar ging Peach helemaal uit haar panty, die stond zo hard te dansen en te springen dat veel Pieten ons tóch zagen (ookal stonden we twee hoog op een balkon omdat Stef het wel eng vind) O+ zo maar even de pietenpetjes van zolder halen :)
3!
pi_146672359
LB, klinkt supergezellig O+

Inca, wel een foto laten zien hoor O+

Hier een foto van mijn Pietje O+

zaterdag 15 november 2014 @ 08:30:56 #5
95408 Incantrix
pi_146672542
Oh my, dat koppie ook! O+ helemaal trots O+

En jaja, pics volgen hoor! Ik hoop op heeeeel veel Pietjes hier vandaag ;)
3!
pi_146672639
ons pietje met zelf geknutselde muts
pi_146672785
Pietjes!!! O+

(Alleen die intocht he... Hier om 2 uur.. dan slaapt Ow :( )
pi_146672946
Wij kijken de intocht op tv. Die drukte in de stad vind ik voor niemand leuk eigenlijk.

Iemand vroeg naar mijn longontsteking: het gaat stukken beter. Nog wel hoesten, maar de extreme pijn is weg, dus het komt vast goed :)
pi_146673287
Spark, wat ontzettend sneu... Ka kan niet altijd wat doen (eigen ervaring) maar laat het zeker checken! En idd ook voedsel - dat merk ik bij mezelf ook.

Sylver, klinkt niet fijn. Hopelijk is het 'gewoon iets simpels'!

Kyara, wat sneu dat ze zo bang is! Het komt uiteindelijk wel goed natuurlijk maar het toch een beetje zielig :*.

LB, klinkt enorm gezellig! Heerlijke meud dus O+

FR, heerlijk, lopen en praten!

Omen, wat lief! O+

Inca, veel plezier!

L-E, fijn dat het beter gaat. Al kan hoesten zo vermoeiend zijn...

AA, wat lief O+

Hier gaat 't ook beter. Moet ook wel, want vandaag sta ik op de Margriet Winterfair :D. Geen intocht voor ons dus, maar boeken O+.
Enige jammere is dat Ellie vannacht 3 uur lang gehuild heeft. Pcm hielp geen zier, geen idee wat er was. We hebben ook nog een borrel en een etentje dus ik houd even m'n hart vast voor vandaag...

Veel plezier bij de Sint allemaal!
Home is where the O+ is...
  zaterdag 15 november 2014 @ 10:18:41 #10
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_146673440
Spark, wat sneu ;(. Hoop dat jullie er nu toch echt eens achterkomend wat er is..

En nu mag ik richting het werk. We verwachten grote drukte. Ben benieuwd of ik er nog fatsoenlijk kan komen. De stad is een vesting.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_146673558
Pietjes O+

Ik neem de intocht op tv straks op en dat kijken we dan als ze weer wakker zijn. Wij gaan morgen naar de intocht in het dorp van mijn moeder, lekker kleinschalig. Ik geloof dat J Sinterklaas met mijter minder eng vind dat zonder dus dat scheelt weer :D
pi_146674049
Ik hoor hier niet meer! Denk niet dat ik mee ga lezen bij 2-4 dus dag allemaal. Veel geluk met jullie lieve kindje!! O+

En veel Sint plezier. Mijnes vinden Klaas niks aan dus intocht doen we alleen lekker op TV. Grote meiden zien Sint nog op werk, school en sport dus dat is méér dan genoeg.
Met een meidenkwartet
pi_146675057
Aapie O+

L-E, fijn dat het beter gaat met je :*

Cwen, veel plezier. Jammer van jouw nacht :*

XM, werkse :*

Cathmar, gefeliciteerd met je peuters. *O*
Jammer dat je niet mee gaat lezen bij de peuters. :*
pi_146678751
Gefeliciteerd met je meiden Cathmar!
pi_146679525
We hebben de intocht toch live gekeken op tv (daarna gaan slapen) en het commentaar is veranderd van "klaas eng" naar "klaas paard" en zonder gehuil... we gaan vooruit :D
pi_146679707
Hier ook op tv gekeken want sinterklaas komt pas volgende week in het dorp.

Sinterselfie!
  zaterdag 15 november 2014 @ 14:18:00 #17
171422 LadyBlack
paint it black
pi_146679750
Riley! O+ Wat een gaaf pakje Omen! En Kaylee ook al zo cute met dr muts (en blije moeder :D ) O+ E wou dr muts niet op houden, maar ze had wel een shirtje aan met zwarte piet er op (was een kraamcadeautje vorig jaar in maat 74 :D )

XM en Cwen, succes vandaag! XM, moet jij in Gouda werken vandaag? :o

Wij hebben net de intocht gekeken met 3 dreumesen en een bijna 6-jarige. Zó gezellig! O+ Oh en dus pepernoten gebakken. De kleuter mocht ze ronddelen en dat deed ie zeer vakkundig :D E had niet heel veel belangstelling voor de intocht, want veel te veel te stoeien en rondlopen, maar ik heb een paar mooie foto's van dr weten te maken.
  zaterdag 15 november 2014 @ 14:18:18 #18
171422 LadyBlack
paint it black
pi_146679764
Cathmar, is je duo alweer 2?! Gefeliciteerd! *O* *O*
pi_146679828
Wat leuk LB! Ben benieuwd naar de foto!
Lief verhaaltje trouwens over E. Kusjes geven aan Sesamstraat O+

Leuke foto Aapieannie!
pi_146680421
Lb klinkt gezellig toch!!
(Oke, ik beken. Ik hou van sinterklaas O+ )

Cathmar gefeliciteerd!!
  zaterdag 15 november 2014 @ 17:56:46 #21
95408 Incantrix
pi_146685708
Cathmar! Gefeliciteerd!! *O* tot ziens!

Aapie, wat een geweldige pic, hahaha!

En as promised: Pietje Bella O+

Ze vond het te gek en ze heeft zo hard gezwaaid! Zo lief :Y

[ Bericht 6% gewijzigd door Incantrix op 15-11-2014 18:31:17 ]
3!
pi_146686850
Aapje, die selfie O+

Kyara fijn dat ze niet gehuild heeft. Nog even en ze loopt op Sinterklaas af :D

LB, wat gezellig met zoveel mensen de intocht kijken O+

Inca, ik zie de foto niet -O-

Hier een dreumes die zich niet meer zelf kan vermaken. Bijna de hele dag op onze schoot of in de buurt. :D
  zaterdag 15 november 2014 @ 19:01:07 #23
95408 Incantrix
pi_146687690
Heb 'm ondertussen aangepast, ik had het gezien maar ik moest eerst even eten en schoen zetten :D

En over dat schoen zetten: Isabel deed ons alledrie compleet smelten net O+ We gingen dus onze schoen zetten en Stef deed een winterpeen in zijn schoen. Dat zag ze, begon te glunderen en rende weg.. Naar het speelgoedwinkeltje, om de appie mini-peen op te graven en in haar eigen schoentje te doen O+ zo aandoenlijk! (Dat ze het daarna niet trok dat al die schoenen on-opgeruimd op de rand van de haard bleven staan en ermee ging gooien hebben we het gewoon niet meer over ;))

(Het is een beetje een 'je had erbij moeten zijn' geloof ik :') Sorry :'))

[ Bericht 12% gewijzigd door Incantrix op 15-11-2014 19:16:51 ]
3!
pi_146688588
Aaah, die foto! In die lange regenjas O+ Zo schattig!

En een speelgoedwortel voor het paard O+

Hier is de intocht morgen pas om 13.00 uur. Beetje rottijd ivm slapen.
pi_146689083
Ik vind het echt een smeltmomentje Inca O+

Kyara, om die reden zijn wij niet naar de intocht gegaan. Ze sliep. En daarna gingen we naar een verjaardag. Ze was wel een klein Pietje en wilde zelfs haar Pietenmuts op O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')