quote:
Oh is dat over een half uur al, die wil ik wel zien ja.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:58 schreef wyccie het volgende:
Over half uurtje College Tour met Bill Gates.
Nee, ga maar met die luie reet van die bank, laat die zak chips los en maak een fatsoenlijke OP.quote:
Ga jij dit weekend de 7 of de 15 lopen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:09 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, ga maar met die luie reet van die bank, laat die zak chips los en maak een fatsoenlijke OP.
Yep, ware het niet dat ik aan het werk ben...quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:03 schreef wyccie het volgende:
Daarom is het handig dat ik je er nu aan herinner, toch?
Kies je vrijwillig voor toch?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ga jij dit weekend de 7 of de 15 lopen?
Ik zag laatst die met Anouk, was wel leuk op zich, maar niet bijzonder.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog geen enkele aflevering van college tour gezien. Wat ik ergens wel jammer vind... maar ik denk er nooit aan
Ik loop niet, ik fiets. Zou jij ook moeten doen, kunnen we een keer samenquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Anouk lijkt mij ook niks, net als afrojack... Maar Bill Gates is dan weer wat andersquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zag laatst die met Anouk, was wel leuk op zich, maar niet bijzonder.
Daar hebben we Casanova weer...quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:28 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik loop niet, ik fiets. Zou jij ook moeten doen, kunnen we een keer samen
7 wat waar?quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
7 heuvelen nacht/loop denk ikquote:
Ik zal het in de agenda zettenquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:39 schreef wyccie het volgende:
Ik fiets al naar de atletiekvereniging en het sportcentrum.
Vind ik wel goed zo.
Als het volgend jaar weer langer licht is en minder glad, zal ik de fiets wel weer pakken.
Ik denk dat Sands meer van de Saylor moon isquote:
Ha-Ha.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:59 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Shaving Ryans Private is beter...
Was sarcasme.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:07 schreef Stickertje het volgende:
fylax verteld net in TVSC dat jullie grappig zijn, ik weet uit ervaring dat het niet waar is
En terecht. Mijn serieuze vraag wordt gewoon weggegraptquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dus je zit achter de rug om van de FMT-ers ze belachelijk te maken?
Vertelt, kutje.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:07 schreef Stickertje het volgende:
fylax verteld net in TVSC dat jullie grappig zijn, ik weet uit ervaring dat het niet waar is
Ik kijk niet veel films.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Vertelt, kutje.
@ Fylax, dat je die film niet gezien hebt is om te schamen, maar ik vergeef je jonge tokkiehoofd.
Ok, lulletje.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Vertelt, kutje.
@ Fylax, dat je die film niet gezien hebt is om te schamen, maar ik vergeef je jonge tokkiehoofd.
Welke? Die waar ik serieus op geantwoord heb?quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
En terecht. Mijn serieuze vraag wordt gewoon weggegrapt
Heb je dat woord helemaal zelf opgezocht in het woordenboek of heeft iemand je handje vastgehouden terwijl je het opzocht in Google?quote:
Uh doe eens nornaal ja?quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:14 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Heb je dat woord helemaal zelf opgezocht in het woordenboek of heeft iemand je handje vastgehouden terwijl je het opzocht in Google?
Wil je zeggen dat er meerdere zijn?quote:
Das een aardige promotie... vind je ook nietquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:25 schreef Robby87 het volgende:
zie net mijn oude basketballcoach op 1Vandaag, in een feestwinkel in Gouda waar ze zwarte pieten-pakken verkoopt
Zeker, maar de winkel liep al goed zei ze. Had het alleen niet achter haar gezochtquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Das een aardige promotie... vind je ook niet
Nee waarom zou het herkenbaar zijn?quote:
Nee sorry ook nietquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik denk dat Sands meer van de Saylor moon is
Die jaquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:28 schreef picodealion het volgende:
Ik gok op deze?
Bronies: The Extremely Unexpected Adult Fans of My Little Pony (2012) - IMDb
Ik denk dat ik een erotische website zou beginnen, niet zozeer een winkel.quote:Op zaterdag 15 november 2014 18:36 schreef dyonvbaal het volgende:
Ieder zijn ding. Wat voor winkel zou jij openen als je het kon?
Daar zijn er al zo veel van.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:31 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een erotische website zou beginnen, niet zozeer een winkel.
Klopt, ik zou dan ook een hele aparte, eigenzinnige website beginnen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar zijn er al zo veel van.
www.robbysrukmaterialen.nl een ideetje?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Klopt, ik zou dan ook een hele aparte, eigenzinnige website beginnen.
Een gat in de markt.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:41 schreef JayHovah het volgende:
[..]
www.robbysrukmaterialen.nl een ideetje?
Word jij dan zijn grootste klant?quote:
Zijn grootste klant of klant met de grootste?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Word jij dan zijn grootste klant?
Dat eerstequote:Op zaterdag 15 november 2014 20:09 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Zijn grootste klant of klant met de grootste?
Matig. De vorige was zoveel beter. Ik vond het gekibbel can howard en zijn vrouw wel grappig, vooral raj zijn opmerking. De urnen vond ik ook grappig, maar de hele operatie... jammerlijkquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:14 schreef Robby87 het volgende:
Wat een niveautje weer.
DYON! Wat vind jij van de laatste ep van TBBT?
Heb hem nog niet gekeken, wel gedownload. Denk dat ik het hierbij laat met TBBT, vind het wel goed zo, slappe hap allemaalquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Matig. De vorige was zoveel beter. Ik vond het gekibbel can howard en zijn vrouw wel grappig, vooral raj zijn opmerking. De urnen vond ik ook grappig, maar de hele operatie... jammerlijk
Dus www.rob.nl is van jou?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Klopt, ik zou dan ook een hele aparte, eigenzinnige website beginnen.
Mogelijkquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:09 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Zijn grootste klant of klant met de grootste?
Ik heb hem ook net gezien. Je kunt niet zeggen dat ie geen visie heeft ;-)quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:21 schreef picodealion het volgende:
Overigens net Jodorowsky's Dune gezien. Wat een geniale gek.
Meid het is toch wat.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:15 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik heb hem ook net gezien. Je kunt niet zeggen dat ie geen visie heeft ;-)
Ik zit overigens al een week aan de Prednison (vanwege exacerbatie astma) maar ik blijf benauwd. Ik ben het een beetje zat nu[/geklaagvanfacebookniveau]
jaquote:
Daar heb jij toch een vrouw voor?quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:18 schreef DragonFodder het volgende:
het is echt niet gaaf. ik kan de vaatwasser nog niet uitladen zonder te piepen en te hijgen.
Verdorie! Beterschap.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:15 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik heb hem ook net gezien. Je kunt niet zeggen dat ie geen visie heeft ;-)
Ik zit overigens al een week aan de Prednison (vanwege exacerbatie astma) maar ik blijf benauwd. Ik ben het een beetje zat nu[/geklaagvanfacebookniveau]
Heb je niet de 15 vanavond gelopen? Of is die er vanavond niet?quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Verdorie! Beterschap.
Nu ben ik bang dat ik morgen tijdens de elfde van de vijftien kilometers stik in een astma-aanval.
Sowieso een toffe filmquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:57 schreef Sands het volgende:
Lloyd Kaufman gespot in Guardians of the Galaxy
Ik ken em nietquote:Op zaterdag 15 november 2014 23:57 schreef Sands het volgende:
Lloyd Kaufman gespot in Guardians of the Galaxy
Van begin tot eind!quote:
De scriptschrijvers verdienen een Oscar. Serieus.quote:Op zondag 16 november 2014 00:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ken em niet
[..]
Van begin tot eind!
Ik ging sceptisch de film in, maar ik ben helemaal om.quote:Op zondag 16 november 2014 00:31 schreef dyonvbaal het volgende:
True, hij is echt geniaal van de eerste scene tot hoe drax door de hele film is. Geniaal
Goed gedaan meid, ben trots op je.quote:Op zondag 16 november 2014 18:22 schreef wyccie het volgende:
Robby, ben chips aan het eten. Gewoon omdat het kan.
Mensen zijn eng.quote:Op zondag 16 november 2014 22:19 schreef wyccie het volgende:
Oeh, mensen. En ze doen iets wat ze leuk vinden, en nog gezond is ook.
Masturberen is ook leuk en gezond, maar dat doe ik bij voorkeur in m'n eentje.quote:Op zondag 16 november 2014 22:19 schreef wyccie het volgende:
Oeh, mensen. En ze doen iets wat ze leuk vinden, en nog gezond is ook.
valt me tegen van je...quote:Op zondag 16 november 2014 23:40 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Masturberen is ook leuk en gezond, maar dat doe ik bij voorkeur in m'n eentje.
Vernederen die hap! Kom nou, dit hadden "we" hard nodig.quote:Op maandag 17 november 2014 00:37 schreef Robby87 het volgende:
Hoopten jullie ook stiekem dat Nederland door het stof zou gaan tegen Letland? Natuurlijk tegen beter weter in, maar goed...
Ik heb altijd bij dit soort wedstrijden heel erg medelijden met de 'tegenstander'. Dan denk ik, ahh, 1 goaltje is toch wel genoeg.
Ja eigenlijk wel ja.... Nou is het 1 wedstrijd uitstel van executiequote:Op maandag 17 november 2014 00:37 schreef Robby87 het volgende:
Hoopten jullie ook stiekem dat Nederland door het stof zou gaan tegen Letland? Natuurlijk tegen beter weter in, maar goed...
Ik heb altijd bij dit soort wedstrijden heel erg medelijden met de 'tegenstander'. Dan denk ik, ahh, 1 goaltje is toch wel genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |