20 minuten uitgelogd blijvenquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:00 schreef pl4kkie het volgende:
Weet iemand DE manier om ui mijn garrison te komen? Ik kan niet lopen, niet uitloggen ik kan helemaal niks. Als ik iets probeer krijg ik een dc naar een paar seconden.
Helemaal niks. Wachten wachten wachten wachten....quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:00 schreef pl4kkie het volgende:
Weet iemand DE manier om ui mijn garrison te komen? Ik kan niet lopen, niet uitloggen ik kan helemaal niks. Als ik iets probeer krijg ik een dc naar een paar seconden.
keuzes keuzes keuzesquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:01 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
En daarna 5 uur in de queue staan
Nja, gelukkig was ik toch al half bezig een alt te levelen, Daar gaan we dan maar mee verder. Mss vanancht ergens nog een keer proberenquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:01 schreef Olment het volgende:
[..]
Helemaal niks. Wachten wachten wachten wachten....
Om daarna nog steeds niks te kunnen doenquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:01 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
En daarna 5 uur in de queue staan
Schermschot of het deed niet gebeuren!quote:
Dit is geen nederdraad hequote:Op vrijdag 14 november 2014 23:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Schermschot of het deed niet gebeuren!
Ja ik wil em wel een keertje doen add wauturr#2998quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:08 schreef Friday12 het volgende:
Iemand die de low lvl(90) dungeon wilt doen?
Nice man, gzquote:
Fuck her right in the pussy!quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:14 schreef wuuht het volgende:
[..]
Vrijwillig een spel spelen terwijl je het een hel vind![]()
![]()
Leuk plaatje om mee te scoren, maar het klopt niet natuurlijk. De release van WotLK en Cataclysm waren nagenoeg fantastisch. Misschien de eerste paar uurtje kleine problemen in WotLK, daarna liep het als een treinquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:50 schreef Maureentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Of nog groter?
[ afbeelding ]
haha wotlk? Lag er 12 uur uit.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Leuk plaatje om mee te scoren, maar het klopt niet natuurlijk. De release van WotLK en Cataclysm waren nagenoeg fantastisch. Misschien de eerste paar uurtje kleine problemen in WotLK, daarna liep het als een trein
Mop ging anders ook prima.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Leuk plaatje om mee te scoren, maar het klopt niet natuurlijk. De release van WotLK en Cataclysm waren nagenoeg fantastisch. Misschien de eerste paar uurtje kleine problemen in WotLK, daarna liep het als een trein
De eerste dag ja, daarna was het prima te doen hoor. WoD is nu aan z'n derde dag bezig en het is allemaal nog erger dan donderdag en er lijkt nu nog totaal geen einde te komen aan de vele problemen, errors, issues, etc.quote:
Kan nu uberhaupt niet eens meer lopenquote:Op zaterdag 15 november 2014 00:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De eerste dag ja, daarna was het prima te doen hoor. WoD is nu aan z'n derde dag bezig en het is allemaal nog erger dan donderdag en er lijkt nu nog totaal geen einde te komen aan de vele problemen, errors, issues, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |