quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar is de flaw in mijn redenering? Je kan echt prima spelen toen er niet zoveel mensen online waren. En elke keer als er veel mensen zijn: problemen. Dat lijkt mij hardware. En daar willen ze blijkbaar geen geld aan uit geven.
het zijn Garrisons compound foutjes, daardoor ontstaat de lag in de regio, hotfixes blijken tot nu toe nog niet echt te werkenquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar is de flaw in mijn redenering? Je kan echt prima spelen toen er niet zoveel mensen online waren. En elke keer als er veel mensen zijn: problemen. Dat lijkt mij hardware. En daar willen ze blijkbaar geen geld aan uit geven.
Gewoon garrisons disablen en fixedquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:19 schreef Syphixx het volgende:
[..]
[..]
het zijn Garrisons compound foutjes, daardoor ontstaat de lag in de regio, hotfixes blijken tot nu toe nog niet echt te werken![]()
maar de hardware zelf van blizz is inorde
Toegangspunten disablen en mensen eruit kicken... Kunnen ze makkelijkquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:28 schreef Sapstengel het volgende:
gaat ook zo makkelijk even een geintegreed ding uitzetten
zou gwn het beste zijn in theorie, maar volgens mij hangr dat hele zootje aan de rij van dungeon's en co-soortenquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Gewoon garrisons disablen en fixed
Hoe kom je in je garrison? (serieus geen idee)quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:29 schreef Syphixx het volgende:
[..]
zou gwn het beste zijn in theorie, maar volgens mij hangr dat hele zootje aan de rij van dungeon's en co-soorten
instancequote:Op vrijdag 14 november 2014 20:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hoe kom je in je garrison? (serieus geen idee)
Je kunt ilvl faken.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dan moet je toch de toegan kunnen blocken maak er gewoon 80000 ilvl van
Maar quests hangen samen met garrisons, zoals wanneer je die outposts moet kiezen. En je krijgt overal allerlei followers. Denk dat de hele wereld in elkaar stort als ze garrisons uitzetten.quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Toegangspunten disablen en mensen eruit kicken... Kunnen ze makkelijk
Dan zit er maar 1 ding op: ANNEXEREN dat Moffenland!quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:34 schreef pl4kkie het volgende:
Alle servers zijn locked, op 2 german low servers na
Ik ben al sinds 5 uur bezig ofzoquote:Op vrijdag 14 november 2014 20:37 schreef GlenSpey het volgende:
Na drie uur heb ik positie 1071 bereikt. Denk dat het nog minimaal drie uur duurt voor ik er écht in ben.
ik zit nog op 1450....quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:37 schreef GlenSpey het volgende:
Na drie uur heb ik positie 1071 bereikt. Denk dat het nog minimaal drie uur duurt voor ik er écht in ben.
Alle blizzard sites liggen eruit op het momentquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:08 schreef Maureentje het volgende:
Ligt eu.battle.net er nu ook uit of ligt dat aan mij?
Ze konden alle rage zeker niet meer aanquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:09 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Alle blizzard sites liggen eruit op het moment
Dit dusquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:09 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ze konden alle rage zeker niet meer aan![]()
jep, mee eensquote:Op vrijdag 14 november 2014 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Blijkbaar. Maar hij heeft wel een punt. Zij het dat ie wel extreem emo reageert.
Zijn punt m.b.t. pre-orders is wel terecht.quote:Op vrijdag 14 november 2014 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Blijkbaar. Maar hij heeft wel een punt. Zij het dat ie wel extreem emo reageert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |