Dat doe ik regelmatig als een collega weer zo handig is geweest om met een watervaste marker op het whiteboard te schrijvenquote:Op donderdag 27 november 2014 10:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Watervaste stift even overkleuren met whiteboardmarker dan poets je het vrij makkelijk weg. eventuele restjes dan wondersponzen.
Tot zover mijn imago.
Scheut chloor helpt ook.quote:Op donderdag 27 november 2014 09:39 schreef nikky het volgende:
[..]
De aanslag van koffie, thee en andere meuk van mijn roestvrij stalen wasbak poetsen.
Shine er maar in
De onderste.quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wil ook blij dit clubje horen maar ik heb geloof ik niet de goede wonderspons gekocht bij de action. Daar hadden ze powersponzen (grijs), vlekkensponzen (roze met wit) en wondersponzen. De laatste heb ik gekocht maar hij lijkt in de verste verte niet op dat uit de OP. Er zit een blauwe (ze hadden ook roze, geel en groen) doekje omheen. Ik kan hem wel goed gebruiken voor in de auto maar ik vind mezelf wel stom dat ik niet gewoon een sponsje kan kopen.
Maar moet ik nou een pakje powersponzen of vlekkensponzen kopen?
Dit dus:
[ afbeelding ]
'Powerspons', staat erop.quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:44 schreef Ole het volgende:
Misschien staat bij mij het plaatje ondersteboven hoor.. maar die effen sponsjes zijn het beste.
Bij mij zijn dat de bovenste
Ik las bovenste dus ik had toch powerspons op mijn boodschappenlijst gezetquote:Op vrijdag 28 november 2014 17:44 schreef Ole het volgende:
Misschien staat bij mij het plaatje ondersteboven hoor.. maar die effen sponsjes zijn het beste.
Bij mij zijn dat de bovenste
Jij zei het verkeerd tegen mij en dat las ik weer verkeerd en dus was het goed wat ik op mijn boodschappenlijst zettequote:
Ik bedoel echt de onderste, die effen sponsjes, van het merk Blinq.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jij zei het verkeerd tegen mij en dat las ik weer verkeerd en dus was het goed wat ik op mijn boodschappenlijst zette
Ja die grijze.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik bedoel echt de onderste, die effen sponsjes, van het merk Blinq.
Psssst, ze proberen ons tot waanzin te drijven.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:12 schreef Lienekien het volgende:
Plaatje staat hier prima. Staat bij jullie de tekst dan op de kop? Hier niet, namelijk.
groene blue wonder? Green wonder, I wonder?quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat is mr. proper cotton geur?
Oh en van chloor ben ik niet zo'n fan. Gebruik het alleen hoognodig. Ben altijd bang voor vlekken in kleding en dergelijke. Vaak is het ook niet nodig toch? Alleen als er iets flink in de bleek moet.
Weet iemand waar je de groene Blue Wonder kopen kan? Die is voor vloeren.
Overigens: ook net Blue Wobder flink oppassen en zeker niet op alle materiale gebruiken. Bijt ook lekker uit.
Je hebt ook roze Blue Wonder! Werkelijk waar. Voor de badkamer.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
groene blue wonder? Green wonder, I wonder?
Exitentiële poetstwijfel hier nu hè
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |