quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:27 schreef datismijnmening het volgende:
Van welk molecuul is dit de molecuulformule? CH3COOH.
Zowel de systematische als triviale naam is goed
azijnzuur, gr.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:27 schreef datismijnmening het volgende:
Van welk molecuul is dit de molecuulformule? CH3COOH
Zowel de systematische als triviale naam is goed
geen punten hebbenquote:
tardis is gewoon intelligente boiquote:
Ik was mi kanki goed in scheikunde op de middelbare mi mang.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
tardis is gewoon intelligente boi
Dan geloof ik jou op je woord mijn broederquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik was mi kanki goed in scheikunde op de middelbare mi mang.
ja teveel mensen ineensquote:
dit jaquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ja teveel mensen ineens
veel te mainstream geworden
tis een vrouw.quote:
quote:
m'lady for you.quote:
Vroeger bij het plaatsje Pampus duurde het een tijdje voordat de scheepvaarders de goederen mochten inladen, tot die tijd lagen al die schepen met goederen een beetje nutteloos in de haven te liggen en lagen dus 'voor Pampus'.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
m'lady for you.
Als ik een paar stappen naar buiten loop, zie ik pampus liggen, en op zaterdagavond lig ik wel eens voor Pampus.
Maar waar komt die uitdrukking oorspronkelijk vandaan?
Iets specifieker...quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:35 schreef HaJee het volgende:
Met je schip voor het eilandje Pampus liggen.
En bedankt Wikipediaquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vroeger bij het plaatsje Pampus duurde het een tijdje voordat de scheepvaarders de goederen mochten inladen, tot die tijd lagen al die schepen met goederen een beetje nutteloos in de haven te liggen en lagen dus 'voor Pampus'.
Ik bedoel je.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:36 schreef deadprez het volgende:
Ik heb weer iemand met veel te veel kennis hierheen gehaald zie ik.
Geef mij een Wikipedialink waar dit verhaal staat, dit kwam zo uit mijn goed gevormde vingers zetten.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En bedankt Wikipedia. ik nam vroeger nog wel eens moeite om het in eigen woorden te omschrijven.
ze kan je taalkunsten niet handelen en beschuldigt je van kopieren.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geef mij een Wikipedialink waar dit verhaal staat, dit kwam zo uit mijn goed gevormde vingers zetten.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:38 schreef BlauweTijger het volgende:
wtfDeze is gewoon voor Tardis hoor.
TARDIS. gaf het goede antwoord, maar hjm gelooft niet dat hij het niet opgezocht had ofzo.quote:
Ja hier wordt de reeks beter van inderdaad.quote:
quote:
Even Googlen zegt dat ik het inderdaad fout had en van welke bron zou ik het gekopiëerd moeten hebben als het dus blijkbaar niet waar is?quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:40 schreef houdjemond het volgende:
ten eerste is het antwoord niet goed, ten tweede is die tekst in zn geheel gekopieerd.
Ga maar gewoon verder, geen zin in discussies aangezien we voor de TTT gaan. PM je later wel ff de link.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Even Googlen zegt dat ik het inderdaad fout had en van welke bron zou ik het gekopiëerd moeten hebben als het dus blijkbaar niet waar is?
Klopt. maar ik ga er niet over deze keer.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:43 schreef datismijnmening het volgende:
De hoeveelheid dagen dat iemand afgezonderd zit
Sorryquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan moet je dat er bij zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |