abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146650052
Fatih moet sinds kort van de wajong elke vrijdag 1 dag per week werken van 5 tot 9 uur in de ochtend in een internatiaal bedrijf omdat deze bedrijf internationaal is is de voortaal engels me collegas 1tje uit senegal en gambia opzich wel chille jongens alleen altijd takkie en schooien om geld beide zijn ze skeer zitten heel dag in de bibliotheek van gratis internet gebruik te maken en vragen steeds kleingeld :')

ik zeg praat met me voor werken maar ga geen geld vragen al is 20 cent om te bellen in internetcafe ik moet ook aan me doekoe komen en me chimeids tevreden houde feunen in de golf 5 en batra's zippen tijdens feunen in de club ondanks weer bij me ouders woon omdat uit is met me ex heb ik al deze geld dus hard nodig om mijn luxe leven te kunnen lijden op deze wereld

om beetje bij te verdienen ga ik rapper worden,
ben al bezig in de studio en een van de meeste bekende rappers in nederland Feis moest ik wat laten horen over me kwailiteiten dus mss als goed is ga ik met feis rap nummertje maken
hoorde ik van een mattie van feis die stuurt de nummer dan naar feis haha

Mijn tekst gaat op deze beat echt harde beat alleen probleem is dat als ik paar zinnen spit rap ik niet meer in de ritme van deze beat dus moet weer opnieuw, om je hele tekst te droppen is dus moeilijker als dacht wat live spitsessies voor mij als artiest mss bemoeilijkt

Mijn eerste nummer gaat over kapitalistische chimeids in deze kapitalistische samenleving hoe je als stratimannetje altijd moet oppassen voor deze tories en altijd bij je zelf moet blijven en de chimeids alleen moet gebruik voor zij jouw gaan gebruiken

shout out naar me nigger serhat amenth hij regelt voor in de clip paar mooie bempies en chimeids, ik ga door donkere steeg lopen en om de zoveel meter staat chimeid met coupuhon kijkend naar beneden.. met rookmachine word de gruwelijkste onderground rap van NL wat generatie op generatie hopelijk nog bekeken zal worden

Klacht uit de wajong willen komen en stoppen met die kut werk door rapper te worden maar op beat blijven lukt niet na 7 zinnen
pi_146650150
wat een mongool
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_146650151
jezus wat een kuttopiek
  vrijdag 14 november 2014 @ 16:23:50 #4
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_146650171
Log uit en kom nooit meer terug a.u.b.

b.v.d.

SgtPorkbeans
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_146650175
poffertjes en crackertjes
pi_146650189
lastig idd , heb het zelfde probleem

peace out bro
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_146650237
Je zinnen zijn te lang broer je moet minder lettergrepen per zin gebruiken.
pi_146650344
Niet op de beat kunnen blijven is niet je voornaamste probleem.
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_146650366
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 16:25 schreef Sjemmert het volgende:
Je zinnen zijn te lang broer je moet minder lettergrepen per zin gebruiken.
tnx voor de tip broer me eerste poekoetje moet gewoon perfect zijn ik maak hele lange zinnen en spit ze sneller als kempi mss rustiger aan doen idd
pi_146650489
Ik ben 21 jaar maar ik vat 20% van je woordenschat niet
pi_146650498
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 16:31 schreef Diesell het volgende:
Ik ben 21 jaar maar ik vat 20% van je woordenschat niet
pi_146650638
Wanneer komt je mixtape?
pi_146650668
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 november 2014 16:23 schreef TARDIS. het volgende:
poffertjes en crackertjes
Deze man weet.
  vrijdag 14 november 2014 @ 16:36:53 #14
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_146650689
De verkrachting van rap.
pi_146650695
Wollah goeie topic
pi_146650733
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 16:28 schreef Gulmez het volgende:

[..]

tnx voor de tip broer me eerste poekoetje moet gewoon perfect zijn ik maak hele lange zinnen en spit ze sneller als kempi mss rustiger aan doen idd
kijk welke zinnen nu wel goed op de beat passen en tel het aantal lettergrepen van die zinnen. Probeer het aantal lettergrepen ongeveer gelijk te houden in de rest van je tekst. Als het dan te eentonig wordt kun je dat oplossen door eventueel pauzes in je flow te stoppen of andere rijmschema's te gebruiken. Als je op een andere beat gaat rappen kan het zijn dat je meer of minder lettergrepen nodig hebt.
pi_146650906
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2014 16:38 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

kijk welke zinnen nu wel goed op de beat passen en tel het aantal lettergrepen van die zinnen. Probeer het aantal lettergrepen ongeveer gelijk te houden in de rest van je tekst. Als het dan te eentonig wordt kun je dat oplossen door eventueel pauzes in je flow te stoppen of andere rijmschema's te gebruiken. Als je op een andere beat gaat rappen kan het zijn dat je meer of minder lettergrepen nodig hebt.
thanks man, ik word tijdens rappen van de tekst ook klein beetje agressief en ga veel bewegen met mn handen enzo, misschien met minder lange zinnen gaat dit ook beter anders lijk ik net mosheb
bij 3:00 gaat ie helemaal los hahaha
pi_146650912
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 16:20 schreef Gulmez het volgende:
me collega
Hier gestopt met lezen
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_146651022
Een vertaling voor de nietweters.

Sinds kort moet Fatih elke vrijdag werken van 5:00 tot 9:00 bij een internationaal bedrijf. Dit alles om zijn wajong uitkering te kunnen behouden. De voertaal van deze internationale organisatie is Engels. Fatih heeft collega's uit Senegal en Gambia. Hij kan het goed vinden met zijn compagnons. Helaas zijn ze beiden arm en vragen ze steeds om geld. Daarnaast maken zij consistent gebruik van het gratis internet in de bibliotheek. Fatih is niet zo, want hij moet aan zijn inkomsten en uitgaven denken om de vrouwen tevreden te houden. Aangezien de relatie van Fatih voorbij is en hij weer bij zijn ouders woont, heeft hij zijn geld hard nodig om zijn lux leventje te kunnen bekostigen. Om extra inkomsten te genereren gaat Fatih aan de slag als rapper. Samen met een van de meest bekende rappers van Nederland genaamd Feis, gaat hij hier hard aan werken. Helaas is rappen moeilijker dan hij dacht en gaat het regelmatig mis. Zijn eerste lied zal gaan over kapitalistische vrouwen in een kapitalistische samenleving. Onderwerpen die in zijn lied naar voren komen zijn o.a. de gevaren van deze vrouwen. Ook laat hij weten dat je deze vrouwen moet gebruiken, voordat zij jou zullen gebruiken. Zijn kameraad Serhat Amenth regelt voor een videoclip een aantal prachtige vrouwen en dames. In de videoclip zal Fatih door een donkere steeg lopen waar dames zullen staan met een capuchon op. Zij zullen in de clip regelmatig naar beneden staren. Tevens zal er een rookmachine aan te pas komen, waardoor de rap de mooiste ondergrondse rap van Nederland zal worden. Zijn clip zal zo populair worden, dat het op vader en zoon over zal gaan. Uiteindelijk wil Fatih hierdoor uit de wajong komen en stoppen met het geestdodende werk. Hiervoor zal hij eerst op de beat moeten blijven.
pi_146651082
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 november 2014 16:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Log uit en kom nooit meer terug a.u.b.

b.v.d.

SgtPorkbeans & Vanillekwark
  vrijdag 14 november 2014 @ 16:48:11 #21
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_146651111
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2014 16:47 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

GMTA *;
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_146651186
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 november 2014 16:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

GMTA *;
O+
pi_146651187
Wat rappers ook niet kunnen:

:6
pi_146651393
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 16:50 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Wat rappers ook niet kunnen:

:6
-O-

Die wayne doet dat echt tijdens een optreden?
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_146651449
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 16:55 schreef piekartz87 het volgende:

[..]

-O-

Die wayne doet dat echt tijdens een optreden?
Volgens mij is het live footage van een van zijn "concerten" ja.. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')