Fatih moet sinds kort van de wajong elke vrijdag 1 dag per week werken van 5 tot 9 uur in de ochtend in een internatiaal bedrijf omdat deze bedrijf internationaal is is de voortaal engels me collegas 1tje uit senegal en gambia opzich wel chille jongens alleen altijd takkie en schooien om geld beide zijn ze skeer zitten heel dag in de bibliotheek van gratis internet gebruik te maken en vragen steeds kleingeld
ik zeg praat met me voor werken maar ga geen geld vragen al is 20 cent om te bellen in internetcafe ik moet ook aan me doekoe komen en me chimeids tevreden houde feunen in de golf 5 en batra's zippen tijdens feunen in de club ondanks weer bij me ouders woon omdat uit is met me ex heb ik al deze geld dus hard nodig om mijn luxe leven te kunnen lijden op deze wereld
om beetje bij te verdienen ga ik rapper worden,
ben al bezig in de studio en een van de meeste bekende rappers in nederland Feis moest ik wat laten horen over me kwailiteiten dus mss als goed is ga ik met feis rap nummertje maken
hoorde ik van een mattie van feis die stuurt de nummer dan naar feis haha
Mijn tekst gaat op deze beat echt harde beat alleen probleem is dat als ik paar zinnen spit rap ik niet meer in de ritme van deze beat dus moet weer opnieuw, om je hele tekst te droppen is dus moeilijker als dacht wat live spitsessies voor mij als artiest mss bemoeilijkt
Mijn eerste nummer gaat over kapitalistische chimeids in deze kapitalistische samenleving hoe je als stratimannetje altijd moet oppassen voor deze tories en altijd bij je zelf moet blijven en de chimeids alleen moet gebruik voor zij jouw gaan gebruiken
shout out naar me nigger serhat amenth hij regelt voor in de clip paar mooie bempies en chimeids, ik ga door donkere steeg lopen en om de zoveel meter staat chimeid met coupuhon kijkend naar beneden.. met rookmachine word de gruwelijkste onderground rap van NL wat generatie op generatie hopelijk nog bekeken zal worden
Klacht uit de wajong willen komen en stoppen met die kut werk door rapper te worden maar op beat blijven lukt niet na 7 zinnen