Da's makkelijk praten als je iedere dag in een omgeving kunt zijn waar dat ook echt mogelijk isquote:
Wij "klootjesvolk"moeten iets kleinere adventures pakken, een rondje in het bos of zoquote:Op dinsdag 23 december 2014 05:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Da's makkelijk praten als je iedere dag in een omgeving kunt zijn waar dat ook echt mogelijk is
Straks maar eens op adventure naar werkquote:Op dinsdag 23 december 2014 05:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Wij "klootjesvolk"moeten iets kleinere adventures pakken, een rondje in het bos of zo
Klei blijft ook zo 'lekker' tussen de groeven van je schoenen zitten...quote:
quote:
Het is nog pijnlijk herkenbaar ookquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:02 schreef Wolve000 het volgende:
Maar ook alle ingredienten voor een leuk loopje, lekker rustig!
[..]
Ehh...wat? Gaan er meer groepen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:18 schreef Guard het volgende:
als ik zo de posts in Traillopers/loopsters lees zijn we volgende week de niet-genietende snelle groep op de UHT, terwijl ik zo'n vermoeden heb dat we echt langzamer gaan dan de voorgenomen 5.30m/km van de "genietende" groep....
Van hier?quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja om 10.30 vertrekt er ook een groep
Nee niet van hier, wij gaan om 11.00, en we gaan gewoon op tempo "samen uit samen thuis", whatever pace that may turn out to be.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Van hier?
Hoe laat vertrekken wij dan en hoe hard zijn wij dan wel niet van plan om te gaan?
* YUR confused
Samen uit samen thuis, dat klinkt als relaxed rustig aan. Me like!quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee niet van hier, wij gaan om 11.00, en we gaan gewoon op tempo "samen uit samen thuis", whatever pace that may turn out to be.
Gaat die collega van je trouwens mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |