En het niet te doen is het weer te pakken te krijgen. Bingo!quote:
Wat?quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:35 schreef Klaploper het volgende:
[..]
En het niet te doen is het weer te pakken te krijgen. Bingo!
Oké, een lastige: ben je dronken?quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:34 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Cijfers zijn niet mijn sterkste punt. Had ik er maar een beroep voor moeten kiezen
Hoezo is het moeilijker een potlood te pakken dan een pen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:35 schreef Klaploper het volgende:
[..]
En het niet te doen is het weer te pakken te krijgen. Bingo!
Een normale balpen werkt niet goed in de ruimte. Er moest dus een speciale pen ontwikkeld worden omdat er problemen waren met potloden.quote:
Niet het potlood zelf, maar de punten en stukjes hout die afbreken.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:36 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Hoezo is het moeilijker een potlood te pakken dan een pen?
hoe je jezelf aanaalmoetvuisten heeft niks met natuurwetenschappen te makenquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:38 schreef jatochneetoch het volgende:
Er doen echt te weinig natuurwetenschappers/technici mee aan deze quiz
Dat wat de vraag dan ook helemaal niet jostiquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:39 schreef jatochneetoch het volgende:
Je kunt met een balpen ook niet op de kop schrijven
Deze antwoordquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:39 schreef jatochneetoch het volgende:
Deze antwoord is minstens 4 punten waard voor mij
Dat is wel het antwoord alhoewel ik de vraag niet heb gelezen heb alleen de laatste pagina gelezen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:40 schreef dasorakel het volgende:
Als t antwoord niet is bij balpen komt de inkt niet bij de pointer vanwege zwaartekracht is het echte antwoord stom
jatochneetoch wat vond je van mijn opmerking?quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:41 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Dat is wel het antwoord alhoewel ik de vraag niet heb gelezen heb alleen de laatste pagina gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |