coolquote:
Ik zit mobiel wat zei je?quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jatochneetoch wat vond je van mijn opmerking?
Dat was mijn antwoord dammitquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:42 schreef Klaploper het volgende:
Het antwoord was dat punten of delen er van af kunnen breken bij potloden en dat die dan rond gaan zweven. Dat is een probleem.
Waarom er zo veel geld is uitgegeven aan het ontwikkelen van een pen die werkt in de ruimte terwijl potloden wel werken.quote:
Nee, ze gaan niet veel sneller kapot daar. Het is alleen een groter probleem als ze afbreken.quote:
Maar dat was de vraag niet.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:44 schreef dasorakel het volgende:
edoch bij een ballpoint zweeft de inkt. Mijn antwoord is correct
Bon, best logisch ook, je krijgt met een potlood allemaal stofjes ook enzoquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:45 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Nee, ze gaan niet veel sneller kapot daar. Het is alleen een groter probleem als ze afbreken.
Ze blijven wel heel, maar inkt vloeit niet op t papier. Iets met gebrek aan zwaartekrachtquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:45 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Nee, ze gaan niet veel sneller kapot daar. Het is alleen een groter probleem als ze afbreken.
Amsterdamquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
gezien niemand een vraag stelt:
wat is de hoofdstad van Nederland?
Rotterdamquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
gezien niemand een vraag stelt:
wat is de hoofdstad van Nederland?
Je dronken brein snapt niet wat het leest.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:46 schreef dasorakel het volgende:
[..]
Ze blijven wel heel, maar inkt vloeit niet op t papier. Iets met gebrek aan zwaartekracht
aldus datismijnmeningquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wauw hahahahaha weet je dat echt niet?
tering jij mist een stukje algemene ontwikkeling
T moet er eerst wel staan eer je t begrijpt ;dquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:47 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Je dronken brein snapt niet wat het leest.
Hamasquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:49 schreef deadprez het volgende:
Welke Palestijnse groepering was verantwoordelijk voor de moord op de Israëlische minister van toerisme, Rehavam Zeevi?
ISISquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:49 schreef deadprez het volgende:
Welke Palestijnse groepering was verantwoordelijk voor de moord op de Israëlische minister van toerisme, Rehavam Zeevi?
De PFLP jonguh! Samen met zo'n al asat gozer?quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:49 schreef deadprez het volgende:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
De PFLP jonguh! Samen met zo'n al asat gozer?
gastquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
De PFLP jonguh! Samen met zo'n al asat gozer?
Flikker jij eens op mij te dm'e. En op het internet zoeken kunnen we allemaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |