ja en dan ligt het in moskou, heel logisch jaquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zal even uitleggen dat het over voetbalclubs ging. En dan Dynamo Kiev een Voetbalclub is en Moskou ook een club heeft met Dynamo. Verder boeit voetbal mij niet en jij nog veel minder achterlijke hondenstoma dat je bent.
En
[..]
Definieer 'iedereen elkaar'.quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:00 schreef jatochneetoch het volgende:
Dit is voor het eerst dat ik hier zolaat ben, maar is het normaal dat iedereen elkaar probeert belachelijk te maken?
vraagquote:Op vrijdag 14 november 2014 01:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Definieer 'iedereen elkaar'.
nieuwe vraag?
Hey, ik ben ook gewoon een mensquote:Op vrijdag 14 november 2014 01:00 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb mezelf belooft om niet meer te reageren op mensen met meerdere chromosomen. Dus komt goed nu.
lekker rustig!quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:00 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb mezelf belooft om niet meer te reageren op mensen met meerdere chromosomen. Dus komt goed nu.
Ja, ik heb het goed! Punt voor mijquote:Op vrijdag 14 november 2014 01:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Definieer 'iedereen elkaar'.
nieuwe vraag?
Heb belooftquote:Op vrijdag 14 november 2014 01:00 schreef BlauweTijger het volgende:
Jij hebt maar 1 chromosoom?quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:00 schreef BlauweTijger het volgende:
Frits Barend?quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:01 schreef datismijnmening het volgende:
Naast Buzz Aldrin en Neil Armstrong was er nog een derde astronaut aan boord Apollo 11, wie?
?quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:02 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Jij hebt maar 1 chromosoom?
quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:02 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat ik hem politiek correct taalkundig moet gaan ontleden voordat iedereen hem snapt he?quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:03 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Iedereen heeft er meerdere.
Gewoon Nederlands is prima.quote:Op vrijdag 14 november 2014 01:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat ik hem politiek correct taalkundig moet gaan ontleden voordat iedereen hem snapt he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |