Oh.quote:
Mag ook wel eens. Stijlvol kan ik ook wel eens zijn.quote:
Die discussie ga je maar elders voeren, maar niet hier.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:25 schreef SergeantFluffy het volgende:
Maar als de ander ook is vreemdgegaan. Mag het dan wel?
Of mocht ik het hier niet meer over hebben?
Ikzelf zou niet zo snel een huisvarken nemen, al zie ik wel waarom mensen het zouden doen.quote:
Biggels zijn leuk en slimquote:Op donderdag 13 november 2014 20:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ikzelf zou niet zo snel een huisvarken nemen, al zie ik wel waarom mensen het zouden doen.
Volgens mij is zo'n beetje iedereen hier er wel klaar mee. Dat zag ik in het vorige topic al.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:26 schreef aeque het volgende:
Waarom zou die discussie niet hier gevoerd mogen worden? Gaan we nu ook als restricties opleggen op wat iemand post ja?
Dan doe je niet mee met zo'n discussie, heel simpel.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij is zo'n beetje iedereen hier er wel klaar mee. Dat zag ik in het vorige topic al.
quote:
Dat is toch cute as can bequote:
Tegen wie heb je het?quote:Op donderdag 13 november 2014 20:28 schreef SergeantFluffy het volgende:
Maar stel je vertelt hem/haar dat je bent vreemdgegaan... En dan zegt de ander dat hij dat ook is. Wat moet je dan doen? Is dan een mogelijkheid een lekker chille open relatie gaan hebben en is er niets aan de hand ofzo?
Dat wel jaquote:
Hoe is dat een antwoord op mijn vraag? En tegen mijn wat?quote:
Ik zou sowieso niet vreemdgaan, als mijn partner dat wel doet dan mist ze blijkbaar iets, en mag ze van mij verder gaan zoeken, zonder mij.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:28 schreef SergeantFluffy het volgende:
Maar stel je vertelt hem/haar dat je bent vreemdgegaan... En dan zegt de ander dat hij dat ook is. Wat moet je dan doen? Is dan een mogelijkheid een lekker chille open relatie gaan hebben en is er niets aan de hand ofzo?
oh ik dacht dat je wat anders bedoelde.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe is dat een antwoord op mijn vraag? En tegen mijn wat?
Ik bedoel, tegen wie heb jij het? Of plemp je gewoon in het wilde weg wat lappen tekst?quote:Op donderdag 13 november 2014 20:34 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je wat anders bedoelde.
Je hebt het tegen je partner in je relatie
Dat is mijn mening ook (en het laatste wat ik erover wil zeggen). 1 chance is all she gets. Screw that up, and you're outta here.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou sowieso niet vreemdgaan, als mijn partner dat wel doet dan mist ze blijkbaar iets, en mag ze van mij verder gaan zoeken, zonder mij.
oh nee dan begreep ik het toch goed.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel, tegen wie heb jij het? Of plemp je gewoon in het wilde weg wat lappen tekst?
quote:niet tegen jou.
Dit.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is mijn mening ook (en het laatste wat ik erover wil zeggen). 1 chance is all she gets. Screw that up, and you're outta here.
Eens. Na zo'n vertrouwensbreuk is er geen weg terug denk ik.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is mijn mening ook (en het laatste wat ik erover wil zeggen). 1 chance is all she gets. Screw that up, and you're outta here.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |