SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
![]()
Leuk spel joh, nog geen 15 minuten bezig of ik zit vast in 1 of andere kerktoren. Voor de duidelijkheid, je kijkt hier dus nu in de muur...
Wat een aids spel. Lijkt in de verste verte niet op wat ze lieten op de E3.![]()
quote:Op donderdag 13 november 2014 20:18 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk spel joh, nog geen 15 minuten bezig of ik zit vast in 1 of andere kerktoren
Wat een aids spel. Lijkt in de verste verte niet op wat ze lieten op de E3.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
JBGSquote:Op donderdag 13 november 2014 20:18 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk spel joh, nog geen 15 minuten bezig of ik zit vast in 1 of andere kerktoren. Voor de duidelijkheid, je kijkt hier dus nu in de muur...
Wat een aids spel. Lijkt in de verste verte niet op wat ze lieten op de E3.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Eerste goede AC moet nog uitkomen.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:18 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een aids spel. Lijkt in de verste verte niet op wat ze lieten op de E3.![]()
jij bent echt een kk debielquote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Altijd wel mee vermaakt muv black flag en III.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eerste goede AC moet nog uitkomen.![]()
had wel een Mata in mijn gratis packquote:Op donderdag 13 november 2014 20:48 schreef Kiid het volgende:
Troost je maar met de gedachte dat er in de Gold pack ook niks zit![]()
Is het niet ongeslagen?quote:Op donderdag 13 november 2014 21:02 schreef elshaarawy92 het volgende:
onverslagen #roadtodiv1
[ afbeelding ]![]()
![]()
Daarom ook het vraagteken.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja maar hij krijgt dit jaar pas voor het eerst rekenen en taal dus pak hem niet te hard aan.
Het was subtiel, en de![]()
![]()
oquote:Op donderdag 13 november 2014 21:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Daarom ook het vraagteken.
Het was subtiel, en de
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |