SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc![]()
![]()
![]()
Leuk spel joh, nog geen 15 minuten bezig of ik zit vast in 1 of andere kerktoren. Voor de duidelijkheid, je kijkt hier dus nu in de muur...
Wat een aids spel. Lijkt in de verste verte niet op wat ze lieten op de E3.![]()
quote:Op donderdag 13 november 2014 20:18 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk spel joh, nog geen 15 minuten bezig of ik zit vast in 1 of andere kerktoren
Wat een aids spel. Lijkt in de verste verte niet op wat ze lieten op de E3.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
JBGSquote:Op donderdag 13 november 2014 20:18 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk spel joh, nog geen 15 minuten bezig of ik zit vast in 1 of andere kerktoren. Voor de duidelijkheid, je kijkt hier dus nu in de muur...
Wat een aids spel. Lijkt in de verste verte niet op wat ze lieten op de E3.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Eerste goede AC moet nog uitkomen.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:18 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een aids spel. Lijkt in de verste verte niet op wat ze lieten op de E3.![]()
jij bent echt een kk debielquote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Altijd wel mee vermaakt muv black flag en III.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eerste goede AC moet nog uitkomen.![]()
had wel een Mata in mijn gratis packquote:Op donderdag 13 november 2014 20:48 schreef Kiid het volgende:
Troost je maar met de gedachte dat er in de Gold pack ook niks zit![]()
Is het niet ongeslagen?quote:Op donderdag 13 november 2014 21:02 schreef elshaarawy92 het volgende:
onverslagen #roadtodiv1
[ afbeelding ]![]()
![]()
Daarom ook het vraagteken.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja maar hij krijgt dit jaar pas voor het eerst rekenen en taal dus pak hem niet te hard aan.
Het was subtiel, en de![]()
![]()
oquote:Op donderdag 13 november 2014 21:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Daarom ook het vraagteken.
Het was subtiel, en de![]()
Juist wel.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:52 schreef HugoohAFCA het volgende:
Hij is een Turk. Pak hem niet te hard aan.![]()
Jammer dat er geen fatsoenlijke RM is in de BBVA![]()
Aan het hybridden geslagen en er niet slecht uit gekomen moet ik zeggenMeteen Iñigo en Beñat uit het team gewerkt.
![]()
![]()
ozz kan toch ook gewoon normaal pratenquote:Op donderdag 13 november 2014 21:52 schreef HugoohAFCA het volgende:
Hij is een Turk. Pak hem niet te hard aan.![]()
![]()
Vind Deulofeu echt een van de beste vleugelspelers dit jaarquote:Op donderdag 13 november 2014 21:53 schreef StijnDa het volgende:
Aan het hybridden geslagen en er niet slecht uit gekomen moet ik zeggenMeteen Iñigo en Beñat uit het team gewerkt.
[ afbeelding ]![]()
Bale.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:53 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Wat is een vleugelspelerquote:Op donderdag 13 november 2014 21:57 schreef Henrys het volgende:
[..]
Vind Deulofeu echt een van de beste vleugelspelers dit jaar![]()
En Benatia is echt ongeloofelijk kut dit jaar, staat altijd verkeerdquote:Op donderdag 13 november 2014 21:53 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Robben is de bestequote:Op donderdag 13 november 2014 21:57 schreef Henrys het volgende:
[..]
Vind Deulofeu echt een van de beste vleugelspelers dit jaar![]()
Bedroevende stats naar mijn mening voor een RMquote:Op donderdag 13 november 2014 21:57 schreef Henrys het volgende:
[..]
Vind Deulofeu echt een van de beste vleugelspelers dit jaarMaar ieder zijn stijl.
Betaalbaar uiteraardquote:![]()
![]()
Dit jaar wel ja.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:59 schreef rolls-reus het volgende:
Iemand met Ibra gespeeld dit jaar?Maar diep van binnen lach ik.![]()
Dat zou me tegenvallen als het echt zo blijkt. Maar kan altijd nog Boateng gebruiken.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:59 schreef Henrys het volgende:
[..]
En Benatia is echt ongeloofelijk kut dit jaar, staat altijd verkeerd![]()
Goeiequote:Op donderdag 13 november 2014 21:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ozz kan toch ook gewoon normaal praten![]()
![]()
Zou ik echt voor Boateng gaan, die heeft nog een hoge sprint speed ook. Benatia heeft H/H workrates waardoor hij altijd op de verkeerde plek staat. Vreemd genoeg had ik dat probleem met Mangala niet die ook H/H heeft.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat zou me tegenvallen als het echt zo blijkt. Maar kan altijd nog Boateng gebruiken.
Heeft iemand trouwens Neymar wel eens als Spits geprobeerd met 7 chem?![]()
feghouli?quote:Op donderdag 13 november 2014 21:53 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Scheelt nogal in budget, de hoge versnelling van Benatia lijkt mij juist wel aangenaam op RCB tov Boateng. De optie is er altijd nog om te vervangen.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:05 schreef Henrys het volgende:
[..]
Zou ik echt voor Boateng gaan, die heeft nog een hoge sprint speed ook. Benatia heeft H/H workrates waardoor hij altijd op de verkeerde plek staat. Vreemd genoeg had ik dat probleem met Mangala niet die ook H/H heeft.
Heeft iemand trouwens Neymar wel eens als Spits geprobeerd met 7 chem?![]()
Altijd als ik denk dat je m'n broeder bent, ga je haten.quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ja sorry, Trapz was nergens te bekennen dus moest mn dagelijkse trolletje ff bij jou doen..quote:Op donderdag 13 november 2014 23:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Altijd als ik denk dat je m'n broeder bent, ga je haten.![]()
Huu!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Kim Kwang Suk in een pack. Eindelijk een silver pack dat winst oplevert.
[ Bericht 2% gewijzigd door DarkSonic2 op 13-11-2014 23:30:26 ]![]()
Een klap uitdelen aan een blinde en zeggen: "Die zag je niet aankomen he", is nooit grappig.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Een neger de zwarte Piet toespelen is nooit grappig.
(hey we hebben Sint en Piet icoontjes voor onze namen)![]()
Waarom heb ik zo'n tyfes neger?quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:02 schreef DutchSL het volgende:
(hey we hebben Sint en Piet icoontjes voor onze namen)Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik zie niks..quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:02 schreef DutchSL het volgende:
(hey we hebben Sint en Piet icoontjes voor onze namen)![]()
Godver. Even aangifte doen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:17 schreef Freire het volgende:
Het gaat gewoon random
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
HAAHAH Zhano is een zwarte!quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:17 schreef Freire het volgende:
Het gaat gewoon random
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Dan ben je wel driedubbel genaaid in het levenquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Er zat serieus een zwarte Asian (of net andersom) bij mij op het vwo die Fries sprak![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan ben je wel driedubbel genaaid in het leven![]()
![]()
![]()
Gelukkig spreekt 99% van de Friezen daarnaast gewoon ABN en horen mensen het bij mij vaak niet eens dat ik uit Friesland kom. Jij met je kutaccent daarentegen...quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan ben je wel driedubbel genaaid in het leven![]()
Ja, kut Nimweegs.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gelukkig spreekt 99% van de Friezen daarnaast gewoon ABN en horen mensen het bij mij vaak niet eens dat ik uit Friesland kom. Jij met je kutaccent daarentegen...![]()
Ozz ook
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Wat Ozz ook!?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nee hoor 9.quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar waarschijnlijk zijn er weer 440 berichten op Skype geplaatst.
gr grOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
ik hoor tot nu toe nog weinig goeds over het spel.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nou wat ik heb gespeeld was perfect.quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik hoor tot nu toe nog weinig goeds over het spel.Geen framedrops etc.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Geen idee of Ubisoft in Nigeria zit.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat is mooi. Maar is het niet weer precies het zelfde? En het vechtsysteem zo tering simpel?quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nou wat ik heb gespeeld was perfect.Geen framedrops etc.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik heb alleen 1 gespeeld maar nu is het:quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat is mooi. Maar is het niet weer precies het zelfde? En het vechtsysteem zo tering simpel?
vierkantje aanvallen
rondje pareren
kruisje wegspringenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat vermoeden kreeg ik toen ik die mail lasquote:Op vrijdag 14 november 2014 08:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen idee of Ubisoft in Nigeria zit.
∆![]()
Oh als je alleen deel 1 gespeeld hebt is het wel een tof spel denk ik. Maar ik heb alle andere delen ook gespeeld. En de laatste 2 niet uitgespeeld omdat ik ze saai vond. Omdat het steeds maar weer het zelfde is. En het vechten zo simpel is dat je in je 1tje makkelijk van 20 tegenstanders wint.quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb alleen 1 gespeeld maar nu is het:
vierkantje aanvallen
rondje pareren
kruisje wegspringenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Cheap teampje in elkaar aan het zetten voor mijn 2e account (beetje coins ineens met seasons). Ga eens kijken wat die Jackson Martinez kost...900 coins
Ik heb nota bene de eerste weken die gasten nog zitten verhandelen voor 6k ofzo
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die AI was niet echt best.quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh als je alleen deel 1 gespeeld hebt is het wel een tof spel denk ik. Maar ik heb alle andere delen ook gespeeld. En de laatste 2 niet uitgespeeld omdat ik ze saai vond. Omdat het steeds maar weer het zelfde is. En het vechten zo simpel is dat je in je 1tje makkelijk van 20 tegenstanders wint.Maar misschien ben ik niet echt veel gewend en was best onder de indruk van de graphics.
Godver man, wat is dat met lezerscolumns enzo over trein springers... Vandaag weer een in de Metro die zon springer vergelijkt met de mh17 slachtoffers... En janken dat treinreizigers zich meer bezig houden met zichzelf dan met diegene die sprong![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:01 schreef Zhano het volgende:
Godver man, wat is dat met lezerscolumns enzo over trein springers... Vandaag weer een in de Metro die zon springer vergelijkt met de mh17 slachtoffers... En janken dat treinreizigers zich meer bezig houden met zichzelf dan met diegene die sprong___! Door een of andere linkse boomknuffelaar zeker geschreven?
Zo ziet ze er wel uit ja.quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]___! Door een of andere linkse boomknuffelaar zeker geschreven?
![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nou wat ik heb gespeeld was perfect.Geen framedrops etc.
Vast in een kerktoren (je kijkt hier in de muren)
Ik geef het spel vanavond nog 1 kans, anders is hij maandag weer pleitte. Het valt me vies tegen. Had meer verwacht van een next-gen AC eerlijk gezegd.![]()
Misschien waren mijn verwachtingen niet zo hoogquote:Op vrijdag 14 november 2014 09:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vast in een kerktoren (je kijkt hier in de muren)
Ik geef het spel vanavond nog 1 kans, anders is hij maandag weer pleitte. Het valt me vies tegen. Had meer verwacht van een next-gen AC eerlijk gezegd.maar ik vind het wel tof.
25 minuten vertraging vanwege 'gladheid op de baan'... Okeeeeeeetrein rijdt nu niet eens verder dan Zwolle omdat het sneller is om de volgende te pakken
![]()
![]()
Ik zou omdraaien.quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:31 schreef Zhano het volgende:
25 minuten vertraging vanwege 'gladheid op de baan'... Okeeeeeeetrein rijdt nu niet eens verder dan Zwolle omdat het sneller is om de volgende te pakken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ga nog wel ff multiplayer proberen. AC 3 singleplayer vond ik pure ebola, maar de multiplayer had ik mij toch nog lang mee vermaakt en dat maakte nog wel het geld waard.quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Misschien waren mijn verwachtingen niet zo hoogmaar ik vind het wel tof.
Dan maar GTA proberen![]()
![]()
![]()
__________!
Die ga ik ook halenquote:Op vrijdag 14 november 2014 09:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga nog wel ff multiplayer proberen. AC 3 singleplayer vond ik pure ebola, maar de multiplayer had ik mij toch nog lang mee vermaakt en dat maakte nog wel het geld waard.
Dan maar GTA proberenmaar ik denk dat ik me nog wel een tijdje vermaak met AC:Unity.
Donder op met 'compromis', we laten godverdomme weer onze oor hangen naar die eng nekkenquote:Op vrijdag 14 november 2014 09:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]__________!
[..]
Die ga ik ook halenmaar ik denk dat ik me nog wel een tijdje vermaak met AC:Unity.
. Als er een klein groepje negerpieten zeuren dan krijgen ze altijd wat ze willen.
Dat die zwarte piet een andere kleur krijgt zal mij in principe een rotzorg zijn, maar het is gewoon het principe dat alles maar wordt aangepast voor die vlegels.![]()
Precies.quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Donder op met 'compromis', we laten godverdomme weer onze oor hangen naar die eng nekken. Als er een klein groepje negerpieten zeuren dan krijgen ze altijd wat ze willen.
Dat die zwarte piet een andere kleur krijgt zal mij in principe een rotzorg zijn, maar het is gewoon het principe dat alles maar wordt aangepast voor die vlegels.Alles moet maar wijken omdat ze het kwetsend vinden.. Ik ben benieuwd wat het volgende is wat aangevallen gaat worden door dat groepje huilende zwartjes.
Ik wordt best wel moe van heel die discussie. Kan me niet schelen of je nou voor of tegen bent. Maar hou er eens een keer over op. De voor en tegenstanders gaan het toch nooit eens worden. Dus is sowieso kansloos die discussie. En als ze zich zo ergeren aan zwarte piet. Dan maken ze toch lekker ergens anders een speciale intocht voor gekleurde pieten. En dan kunnen ze pro pieten gewoon het feest vieren zoals ze dat willen en die anti huillies ook. Opgeslost. Slotje.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Lekker dan je zal een vriendje hebben wiens ouders tegen zijn dan moet die naar een andere intocht kan je niet gezellig met zijn 2enquote:Op vrijdag 14 november 2014 09:59 schreef over_hedge het volgende:
Ik wordt best wel moe van heel die discussie. Kan me niet schelen of je nou voor of tegen bent. Maar hou er eens een keer over op. De voor en tegenstanders gaan het toch nooit eens worden. Dus is sowieso kansloos die discussie. En als ze zich zo ergeren aan zwarte piet. Dan maken ze toch lekker ergens anders een speciale intocht voor gekleurde pieten. En dan kunnen ze pro pieten gewoon het feest vieren zoals ze dat willen en die anti huillies ook. Opgeslost. Slotje.![]()
blijft een kinderfeest, hoor je nu ook over mensen die gaan demonstreren bij de intocht van sinterklaas in amsterdam omdat hij roetvegen heeftkom op zeg laat die kids een leuk feestje hebben.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heb jij een vriendje?quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Lekker dan je zal een vriendje hebben wiens ouders tegen zijn dan moet die naar een andere intocht kan je niet gezellig met zijn 2en![]()
blijft een kinderfeest, hoor je nu ook over mensen die gaan demonstreren bij de intocht van sinterklaas in amsterdam omdat hij roetvegen heeftkom op zeg laat die kids een leuk feestje hebben.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik word juist moe van dat gepleuris huil van dat groepje dat zich beledigd voelt omdat er een paar zwarte pieten in Nederland aankomen. Niemand die ook maar aan slaven denkt als je die zwarte Pieten ziet maar hun moeten een kinderfeestje gaan verzieken door constant in de media te gaan zitten schreeuwen dat het Racisme is (Toppunt nog die pleuris Prem die gaat lopen schreeuwen tegen kinderen dat Sinterklaas niet echt is). Ze moeten gewoon eens accepteren dat ze in een andere cultuur leven en zich daar maar even aan moeten aanpassen in plaats van wij aan hun.quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:59 schreef over_hedge het volgende:
Ik wordt best wel moe van heel die discussie. Kan me niet schelen of je nou voor of tegen bent. Maar hou er eens een keer over op. De voor en tegenstanders gaan het toch nooit eens worden. Dus is sowieso kansloos die discussie. En als ze zich zo ergeren aan zwarte piet. Dan maken ze toch lekker ergens anders een speciale intocht voor gekleurde pieten. En dan kunnen ze pro pieten gewoon het feest vieren zoals ze dat willen en die anti huillies ook. Opgeslost. Slotje.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja ben ik het mee eens hoor. Maar de tegenstanders niet. En die gaan het nooit met elkaar eens worden. Dus heel die discussie heeft toch geen zin en levert alleen maar gezeik op. En van alle 2 de kanten wordt er echt debiel gereageerd.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik word juist moe van dat gepleuris huil van dat groepje dat zich beledigd voelt omdat er een paar zwarte pieten in Nederland aankomen. Niemand die ook maar aan slaven denkt als je die zwarte Pieten ziet maar hun moeten een kinderfeestje gaan verzieken door constant in de media te gaan zitten schreeuwen dat het Racisme is (Toppunt nog die pleuris Prem die gaat lopen schreeuwen tegen kinderen dat Sinterklaas niet echt is). Ze moeten gewoon eens accepteren dat ze in een andere cultuur leven en zich daar maar even aan moeten aanpassen in plaats van wij aan hun.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Klopt en het meest trieste hiervan is dat de kinderen de dupe er van zijn en dat stoort mij eigenlijk nog het meest. En het altijd buigen van de Nederlandse overheid voor dit soort dingen.. grow some balls.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja ben ik het mee eens hoor. Maar de tegenstanders niet. En die gaan het nooit met elkaar eens worden. Dus heel die discussie heeft toch geen zin en levert alleen maar gezeik op. En van alle 2 de kanten wordt er echt debiel gereageerd.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:59 schreef over_hedge het volgende:
Ik wordt best wel moe van heel die discussie. Kan me niet schelen of je nou voor of tegen bent. Maar hou er eens een keer over op. De voor en tegenstanders gaan het toch nooit eens worden. Dus is sowieso kansloos die discussie. En als ze zich zo ergeren aan zwarte piet. Dan maken ze toch lekker ergens anders een speciale intocht voor gekleurde pieten. En dan kunnen ze pro pieten gewoon het feest vieren zoals ze dat willen en die anti huillies ook. Opgeslost. Slotje.![]()
Iedereen is moe van die discussie en daarom wekt het altijd zoveel irritatie op. Ieder jaar weer dat gezeik omdat een groepje huilnegers janken over iets van 250 jaar terug. Ik zou niet inzien waarom Sinterklaas per se met zwarte pieten zou moeten en dat er niet een aantal gekleurde pieten tussendoor lopen. Maar het is gewoon het principe dat we wederom een heel volksfeest aanpassen omdat er een stel zijn die er niet tegen kunnen. Maar wil je volksfeest van hun cultuur aanpassen dan is dat onbespreekbaar.
Het volgende op het agenda is natuurlijk oud & nieuw waar men weer pleit om het consumenten vuurwerk in de ban te doen. Alles wat Nederland Nederland maakt wordt vervangen en een 'compromis' voor gesloten.![]()
Voortaan even in een spoilertje graag, die van ons leest mee.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik word juist moe van dat gepleuris huil van dat groepje dat zich beledigd voelt omdat er een paar zwarte pieten in Nederland aankomen. Niemand die ook maar aan slaven denkt als je die zwarte Pieten ziet maar hun moeten een kinderfeestje gaan verzieken door constant in de media te gaan zitten schreeuwen dat het Racisme is (Toppunt nog die pleuris Prem die gaat lopen schreeuwen tegen kinderen dat Sinterklaas niet echt is). Ze moeten gewoon eens accepteren dat ze in een andere cultuur leven en zich daar maar even aan moeten aanpassen in plaats van wij aan hun.
Gr grNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kom je niet meer naar Raamdonksveer?quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee joh ik hoef niet verder dan Zwolle.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Moet je in Turkije eens proberen te gaan roepen dat het offeren van lammeren niet goed is omdat......quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Klopt en het meest trieste hiervan is dat de kinderen de dupe er van zijn en dat stoort mij eigenlijk nog het meest. En het altijd buigen van de Nederlandse overheid voor dit soort dingen.. grow some balls.
en zo zijn er in heel veel culturen nog veel meer dingen natuurlijk. maar die roepen dan gewoon, doe normaal man zo doen wij dit al jaren.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Niet vandaag.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kom je niet meer naar Raamdonksveer?![]()
naja die discussie zou ik al een heel stuk logischer vinden. Daar vallen gewoon elk jaar veel gewonden bij en zelfs doden. Dus dan dat je daar een discussie over zou gaan hebben vind ik al een stuk logischer dan over welke kleur een piet heeft bij een kinderfeest.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:10 schreef Kiid het volgende:
[..]![]()
Iedereen is moe van die discussie en daarom wekt het altijd zoveel irritatie op. Ieder jaar weer dat gezeik omdat een groepje huilnegers janken over iets van 250 jaar terug. Ik zou niet inzien waarom Sinterklaas per se met zwarte pieten zou moeten en dat er niet een aantal gekleurde pieten tussendoor lopen. Maar het is gewoon het principe dat we wederom een heel volksfeest aanpassen omdat er een stel zijn die er niet tegen kunnen. Maar wil je volksfeest van hun cultuur aanpassen dan is dat onbespreekbaar.
Het volgende op het agenda is natuurlijk oud & nieuw waar men weer pleit om het consumenten vuurwerk in de ban te doen. Alles wat Nederland Nederland maakt wordt vervangen en een 'compromis' voor gesloten.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Neeeee! Die discussie loopt ook helemaal scheef.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
naja die discussie zou ik al een heel stuk logischer vinden. Daar vallen gewoon elk jaar veel gewonden bij en zelfs doden. Dus dan dat je daar een discussie over zou gaan hebben vind ik al een stuk logischer dan over welke kleur een piet heeft bij een kinderfeest.
Ze gaan LEGAAL consumenten vuurwerk verbieden omdat er mensen illegaal vuurwerk misbruiken (te vroeg afsteken, bommen mee maken, mensen terroriseren).
Ik snap die logica niet helemaal maar dat zal aan mij liggen..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Meeste doden vallen nog steeds bij illegaal vuurwerk he, dat blijft wanneer je het consumenten vuurwerk afschaftquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
naja die discussie zou ik al een heel stuk logischer vinden. Daar vallen gewoon elk jaar veel gewonden bij en zelfs doden. Dus dan dat je daar een discussie over zou gaan hebben vind ik al een stuk logischer dan over welke kleur een piet heeft bij een kinderfeest.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Mja er gebeuren ook genoeg ongelukkig met legaal vuurwerk hoor.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Neeeee! Die discussie loopt ook helemaal scheef.
Ze gaan LEGAAL consumenten vuurwerk verbieden omdat er mensen illegaal vuurwerk misbruiken (te vroeg afsteken, bommen mee maken, mensen terroriseren).
Ik snap die logica niet helemaal maar dat zal aan mij liggen..
Maar zeg niet dat ik er voor ben om vuurwerk te verbieden hoorZeg alleen dat ik die discussie wat beter zou snappen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |