En dat terwijl ik al een moslimvraag voor hem er in heb gegooid. Oke, jij deed het voor mij.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Isaac doet al de hele tijd stoer.
Ja, jij had toch kritiek?quote:Op donderdag 13 november 2014 20:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hij heeft het over de kritiek jegens zijn vraag, deadprez.
whehequote:Op donderdag 13 november 2014 20:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En dat terwijl ik al een moslimvraag voor hem er in heb gegooid. Oke, jij deed het voor mij.
quote:Op donderdag 13 november 2014 20:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat er toevallig een ouwe vrijster inlogt is meer geluk dan wijsheid.
Laat hem maar, beetje gefrustreerd dat hij nooit iets weetquote:
12 keiharde punten jongquote:Op donderdag 13 november 2014 20:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat hem maar, beetje gefrustreerd dat hij nooit iets weet
persoonlijk is 23 mn favorietquote:Op donderdag 13 november 2014 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Even kijken... Poetry of Ancient Zimbabwe, Volume 67...
deze man weetquote:Op donderdag 13 november 2014 20:22 schreef dasorakel het volgende:
[..]
persoonlijk is 23 mn favoriet
Wist jij dat ze in zimbabwe een bepaalde plant hebben die ze wel eens in hun reet stoppen en dan denken ze dat ze een giraffe zijn? echt wtfquote:Op donderdag 13 november 2014 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Even kijken... Poetry of Ancient Zimbabwe, Volume 67...
mr. Guldenquote:Op donderdag 13 november 2014 20:23 schreef Fera het volgende:
Wie heeft de gulden en de Nederlandse zijde van de euro ontworpen?
Sorry, zit mobiel.
Jan kees de jager.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:23 schreef Fera het volgende:
Sorry, zit mobiel.
Beatrixquote:Op donderdag 13 november 2014 20:23 schreef Fera het volgende:
Sorry, zit mobiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |