quote:Brugklas is de eerste scripted-reality jeugdserie in Nederland, waarin een vaste groep leerlingen gevolgd wordt tijdens het eerste jaar van de middelbare school. Brugklas is voor schoolgaande kinderen met herkenbare en aangrijpende verhalen.
Verliefdheid, eenzaamheid, roekeloosheid, anorexia, uiterlijk, seks, pesten, verslaving, gebroken gezinnen, agressief gedrag, met de politie te maken krijgen of iemand verliezen, zijn allemaal voorbeelden van thema's die in Brugklas aan bod komen.
Brugklas is vanaf maandag 26 mei 9 weken lang iedere werkdag om 18.55 uur te zien op Zapp
In de OP staat ze er niet mooi op.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
Fien is eigenlijk wel knapste uit op
Anoukquote:Op donderdag 13 november 2014 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
Fien is eigenlijk wel knapste uit op
uh echt welquote:Op donderdag 13 november 2014 19:44 schreef Tanden68 het volgende:
[..]
In de OP staat ze er niet mooi op.
Je hebt zelf een vierkante kopquote:
Met yesrquote:
Oke, en nu naar bed. Sesamstraat is afgelopenquote:Op donderdag 13 november 2014 19:46 schreef Fylax het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
SAFA EN KYAN NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE DIT MEEN JE NIET OMGGGGGGG NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
nodig haar uit op de fok-meet met je instahosselskillsquote:Op donderdag 13 november 2014 19:46 schreef Fylax het volgende:
Ik zit serieus te janken hier neee safa is van mij wtf
ga eens hulp zoekenquote:Op donderdag 13 november 2014 19:46 schreef Fylax het volgende:
Ik zit serieus te janken hier neee safa is van mij wtf
quote:Op donderdag 13 november 2014 19:47 schreef Fylax het volgende:
Naja Safa heeft me dus gedumpt voor Kyan. Dus komen Emma en ik bij elkaar omdat we samen liefdesverdriet hebben.
Jammer Appelen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |