SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op donderdag 20 november 2014 00:11 schreef The_Substitute het volgende:
Wat doet dat Engels Voice-over pakket apart op Origin?
- Hiermee krijg je alle dialogen in het Engels. Dit is een optionele uitbreiding voor je Inquisition-ervaring -
Want als we het niet doen, is alles in het Frans?Staat dat er? Bij mij is alles gewoon in het Engels zonder extra downloads, dus ik zou het niet weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op donderdag 20 november 2014 00:17 schreef Rezania het volgende:
Staat dat er? Bij mij is alles gewoon in het Engels zonder extra downloads, dus ik zou het niet weten.
Heeft het niet met de nieuwe feature te maken dat je zelf kan kiezen welk accent jouw character heeft?quote:Op donderdag 20 november 2014 00:21 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal dan misschien zijn, omdat ik Origin, i.t.t. Steam, op NLs heb staan.
Zoiets lijkt me toch gewoon standaard bij het spel te moeten zitten.quote:Op donderdag 20 november 2014 00:39 schreef NothingHappened het volgende:
Heeft het niet met de nieuwe feature te maken dat je zelf kan kiezen welk accent jouw character heeft?
http://www.examiner.com/a(...)n-character-revealed
Dinsdagquote:Op donderdag 20 november 2014 07:50 schreef Plus1 het volgende:
D-Day voor mij! Wie was zo lucky om hem gister al te ontvangen?
Maar jij bent wel al verder geloof ik.quote:
Haha moeilijk te zeggen, aangezien je zo veel kanten op kan en quests hebt.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar jij bent wel al verder geloof ik.Ik heb pas 8 uur gespeeld volgens Origin.
Ik heb morgen ook vrij, gamedag dus.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:23 schreef Cikx het volgende:
[..]
Haha moeilijk te zeggen, aangezien je zo veel kanten op kan en quests hebt.
Ik heb nog niet kunnen vinden waar ik kan zien hoelang ik gespeeld heb op de PS4, weet wel dat ik hem vandaag na school en morgen helemaal kapot ga spelen.
Ben volgens mij alweer vrij snel weg gegaan uit The Hinterlands en even de main quest gespeeld, straks ga ik maar eens naar Redcliffe.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:24 schreef Rezania het volgende:
En ik heb Vivienne nog niet eens, dus je bent wel verder.
Bevalt wel zo te horen hequote:Op donderdag 20 november 2014 10:26 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ben volgens mij alweer vrij snel weg gegaan uit The Hinterlands en even de main quest gespeeld, straks ga ik maar eens naar Redcliffe.
Ja, ik wilde eigenlijk ook snel verder gaan met de mainquest, maar toen zag ik staan dat je het beste level 7 kan zijn en ging ik maar terug naar de Hinterlands.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:26 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ben volgens mij alweer vrij snel weg gegaan uit The Hinterlands en even de main quest gespeeld, straks ga ik maar eens naar Redcliffe.
Tussen level 4 en 7quote:Op donderdag 20 november 2014 12:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik wilde eigenlijk ook snel verder gaan met de mainquest, maar toen zag ik staan dat je het beste level 7 kan zijn en ging ik maar terug naar de Hinterlands.
Trouwens, de Hinterlands is echt groot, en dat is dan de kleinste regio hè.Ben ook al die draak van alle filmpjes tegengekomen, snel weer weggerend.
En dus het beste level 7.quote:Op donderdag 20 november 2014 13:14 schreef Cikx het volgende:
[..]
Tussen level 4 en 7maar je kunt er gewoon heen gaan, slaat eigenlijk nergens op dat advies
Ben benieuwd, zometeen weer verder!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zolang iedereen spoilers gebruikt.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:25 schreef Seam het volgende:
Kut ik moet ik topic gaan ontwijken vanaf nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |