Platform: Originquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:06 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Waar staat dan dat het niet de ps4 versie is. Ik zal wel scheel zijnmaar ik zie het echt niet. Ook niet welke versie het dan wél is. Anyone? Is idd superprijs namelijk.
Komt misschien omdat je de Keep heb gebruikt oid?quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Apart, daar staat niks over sword en shield of the dragon, en die heb ik wel.
Geen idee, ik had het gewoon plots.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:29 schreef Drankster het volgende:
[..]
Komt misschien omdat je de Keep heb gebruikt oid?
Korean VPN powers activate!quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen idee, ik had het gewoon plots.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. komt er een bericht dat de game nog niet volledig geïnstalleerd is en pas op 52% was, kon ik weer terug naar het menu en nu moet ik dat gevecht weer overnieuw doen.
Eerste indruk is goed. Character creator is heel uigebreid, wilde mezelf namaken, maar dat is toch moeilijker dan het lijkt, moet het nu dus met een slap aftreksel van mezelf doen, maar ach, nog steeds baas,
Speel hem op hard, de besturing en vooral de tactical camera is erg wennen. De tactical camera is vrij lastig te besturen. maar hopelijk went dat vanzelf. Had helaas wel wat meer skilltrees verwacht. Voor een mage alleen maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vind ik toch wat karig. Maar misschien verandert mijn mening daarover nog.
Geen idee, maar kan bijna niet anders.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:31 schreef The_Substitute het volgende:
Zijn bepaalde powers weer te combineren?
Hey Drankster, bedankt voor het nakijken. Jij hebt je key dus direct gekregen als ik het goed begrijp? Ik wil nu in principe de bestelling gaan plaatsen, maar ben vrij huiverig voor problemen met dit soort sitesquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:10 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nope.
Dragon Age: Inquisition + Flames of the Inquisition Arsenal DLC Origin Key:
[..]
Deluxe Edition:
[..]
Ik heb deel 1 en 2 beide 2x uitgespeeld, maar wat bedoel je met powers combineren?quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:31 schreef The_Substitute het volgende:
Zijn bepaalde powers weer te combineren?
Volgens mij combinaties als: frozen + shield bash = shatterquote:Op woensdag 19 november 2014 10:31 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 en 2 beide 2x uitgespeeld, maar wat bedoel je met powers combineren?
Oh dus toch, ja dat kende ik wel.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:49 schreef Cikx het volgende:
[..]
Volgens mij combinaties als: frozen + shield bash = shatter
Nou, qua besturing kan je beter met een controller spelen kan ik je uit ervaring vertellen.quote:Op woensdag 19 november 2014 11:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Haal hem voor de pc. Vond de eerdere versies toch relaxter spelen met keyboard dan de xbox controller.
Maar eerst even de vakantie afwachten
Yes, dat kan gewoon.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:49 schreef Cikx het volgende:
[..]
Volgens mij combinaties als: frozen + shield bash = shatter
Heb nog niet zoveel gespeeld, maar vind het tot nu toe wel tof. Het is wel heel anders dan Origins, vooral qua besturing. Eerst was op de Playsation X auto-attack en nu is dat springen, dus ik sta steeds te springen in plaats van aan te vallen.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:57 schreef NothingHappened het volgende:
Voldoet DA een beetje aan de hoogstaande verwachtingen alom? Even benieuwd![]()
Is het Eat-my-Dust-Skyrim! Of is het niet te vergelijken?
Waar ben je nu?quote:Op woensdag 19 november 2014 13:05 schreef Cikx het volgende:
[..]
Heb nog niet zoveel gespeeld, maar vind het tot nu toe wel tof. Het is wel heel anders dan Origins, vooral qua besturing. Eerst was op de Playsation X auto-attack en nu is dat springen, dus ik sta steeds te springen in plaats van aan te vallen.
De tactical camera is wel een bitch om te besturen met de controller, vind tactical combat daarom voor alsnog iets minder tof dan in bijvoorbeeld Origins, waar het allemaal wat intuïtiever was. Op lagere difficulties kun je het daarentegen gewoon als een action-RPG spelen, ziet er heel tof uit op die manier.
Moet veel langer spelen om een goed oordeel te kunnen vellen, aangezien het na 15 uur pas 'echt' tof wordt volgens velen.
Daar ben ik ook nu. Ben ook meer bezig met exploren dan questen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 19 november 2014 13:15 schreef Cikx het volgende:
[..]
Net bijna alles in Haven gedaan en nu in The Hinterlands, vrijwel in het begin dus nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |