abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146702683
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 00:33 schreef Disker91 het volgende:

[..]

Weet wel dat je met haar die baby moet hebben, en een relatie met haar moet hebben. Denk gewoon een dikke bug ofzo, probeer het anders een keertje opnieuw met een default world state. Je kan ze trouwens ook sharen zag ik net, geef ik je die van mij wel, kan je de rest aanpassen op je eigen manier (als het sharen al werkt dan).
Oké, het probleem is volgens mij inderdaad gewoon dat je haar geromanced moet hebben. In mijn playthrough had ik Morrigan en Leliana beide gedaan, maar op het eind met Leliana gebleven en toen kon ik wel door de eluvian volgens mij. Nu kun je in de keep echter maar 1 romance kiezen, dus dan gaat dat niet op. :P
pi_146708058
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 03:06 schreef Cikx het volgende:

[..]

Oké, het probleem is volgens mij inderdaad gewoon dat je haar geromanced moet hebben. In mijn playthrough had ik Morrigan en Leliana beide gedaan, maar op het eind met Leliana gebleven en toen kon ik wel door de eluvian volgens mij. Nu kun je in de keep echter maar 1 romance kiezen, dus dan gaat dat niet op. :P
Daar ligt je probleem dan inderdaad ;)
pi_146710240
Toch maar even een VPN downloaden zodat ik dinsdag of woensdag kan spelen. Eigenlijk totaal geen tijd voor, maar het spel roept me. :@
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_146710338
quote:
10s.gif Op zondag 16 november 2014 15:19 schreef Rezania het volgende:
Toch maar even een VPN downloaden zodat ik dinsdag of woensdag kan spelen. Eigenlijk totaal geen tijd voor, maar het spel roept me. :@
Ben je tainted? Hoor je de Archdemon? Foei, niet aan toegeven en netjes wachten zoals vele van ons moeten doen :(
pi_146710399

Korea loopt 8 uur voor, dus morgenochtend om 8 uur kan je gamen. Jammer dat ik eerst van 9 tot 5 practicum heb.
pi_146710447
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 15:23 schreef Disker91 het volgende:

[..]

Ben je tainted? Hoor je de Archdemon? Foei, niet aan toegeven en netjes wachten zoals vele van ons moeten doen :(
Jij kan ook gewoon een VPN gebruiken hoor. :{w http://www.reddit.com/r/d(...)nd_play_early_guide/
pi_146710537
Van Reddit:
quote:
Origin uses your computers time[zone] when showing preload and unlock times. So it gets data from e.g. US Origin and then just converts it into your local time.
Dus wel gewoon morgen om 4 uur 's middags.
pi_146710615

_O_ Zelfs Steam haalt meestal niet van die hoge downloadsnelheden. :P
pi_146710716
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 15:27 schreef Rezania het volgende:

[..]

Jij kan ook gewoon een VPN gebruiken hoor. :{w http://www.reddit.com/r/d(...)nd_play_early_guide/
Nee, ik heb lekker een goedkope (fysieke) limited edition PS4 versie kunnen scoren :P
Dus moet wachten :(. Maar heb GTA:V en Far Cry 3 om mij die anderhalve dag bezig te houden, om ze vervolgens te laten verstoffen :')

Edit: eeeeeeeennnn zie nu pas dat dit het PC-topic is :') :') :') :') :') :') :') Dacht gewoon het algemene DA:I topic :( Maar ik blijf wel lekker hier :6

[ Bericht 5% gewijzigd door Disker91 op 16-11-2014 15:42:29 ]
pi_146710894
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 15:36 schreef Disker91 het volgende:

[..]

Nee, ik heb lekker een goedkope (fysieke) limited edition PS4 versie kunnen scoren :P
Dus moet wachten :(. Maar heb GTA:V en Far Cry 3 om mij die anderhalve dag bezig te houden, om ze vervolgens te laten verstoffen :')

Edit: eeeeeeeennnn zie nu pas dat dit het PC-topic is :') :') :') :') :') :') :') Dacht gewoon het algemene DA:I topic :( Maar ik blijf wel lekker hier :6
Ohhhh. Sterkte dan. Alhoewel GTA V ook wel erg tof is. :9

En staat dit topic bij PC? Ik zweer dat ik het bij algemeen had geopend. :o
pi_146710960
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 15:44 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ohhhh. Sterkte dan. Alhoewel GTA V ook wel erg tof is. :9

En staat dit topic bij PC? Ik zweer dat ik het bij algemeen had geopend. :o
Gelukkig ligt dan niet aan mij :P. Ff een mod vragen of hij het naar dan naar 'algemeen' wil plaatsen. Zien mensen het ook sneller.
pi_146712228
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 15:36 schreef Disker91 het volgende:

[..]

Ik ga hem ook op de PS4 spelen. :)
Misschien kunnen we als iedereen na een maand klaar is met de singleplayer hier wat mensen vinden om te co-oppen. (Je zou bijna vergeten dat dat er ook nog in zit)
pi_146712510
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 16:30 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ik ga hem ook op de PS4 spelen. :)
Misschien kunnen we als iedereen na een maand klaar is met de singleplayer hier wat mensen vinden om te co-oppen. (Je zou bijna vergeten dat dat er ook nog in zit)
Is toch MP? Geen co-op?
pi_146713061
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2014 16:40 schreef Rezania het volgende:

[..]

Is toch MP? Geen co-op?
Volgens mij kun je met een party van 4 areas met vijanden clearen.
pi_146713127
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 16:59 schreef Cikx het volgende:

[..]

Volgens mij kun je met een party van 4 areas met vijanden clearen.
Oh, ik dacht je juist tegen elkaar moest vechten. _O-
pi_146713687
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:01 schreef Rezania het volgende:

[..]

Nope :D
pi_146717200
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:01 schreef Rezania het volgende:

[..]

Is inderdaad multiplayer ala Mass Effect 3 (die ik best wel veel heb gespeeld). Maar dat zal ik de eerste weken toch nog niet aanraken denk ik.
pi_146717393
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 17:18 schreef Cikx het volgende:

[..]

Nope :D
Maar is dus wel echt aparte MP, geen seamless co-op. Jij kan niet op visite komen in mijn Thedas bijvoorbeeld.
pi_146717441
quote:
14s.gif Op zondag 16 november 2014 18:51 schreef Rezania het volgende:

[..]

Maar is dus wel echt aparte MP, geen seamless co-op. Jij kan niet op visite komen in mijn Thedas bijvoorbeeld.
Helaas kan dat niet nee. ;(
pi_146719570
Ziet er prima uit voor X360, in een eerder filmpje van hem is hij bezig met de kapsels. Dat is wel even wennen :P
pi_146719964

_O- Ik dacht eerst dat het vol sneeuw zat. :') Ik bedenk me eigenlijk nooit echt dat je ook gewoon een oude hero kan maken. :D
pi_146720053
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 19:49 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]

_O- Ik dacht eerst dat het vol sneeuw zat. :') Ik bedenk me eigenlijk nooit echt dat je ook gewoon een oude hero kan maken. :D
_O-
pi_146721126

:')
pi_146722699
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 19:42 schreef lord_bono het volgende:
Ziet er prima uit voor X360, in een eerder filmpje van hem is hij bezig met de kapsels. Dat is wel even wennen :P
Ja voor last gen nog wel, maar ik zou het toch zonde vinden om hem te kopen voor de last gen. Volgens mij staan die settings gelijk aan de settings low op een pc. Die texture's zijn echt van lage kwaliteit. Je ziet ook steeds dat er bij een paar meter lopen wat texture pop-in is.
pi_146723919
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 20:48 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Ja voor last gen nog wel, maar ik zou het toch zonde vinden om hem te kopen voor de last gen. Volgens mij staan die settings gelijk aan de settings low op een pc. Die texture's zijn echt van lage kwaliteit. Je ziet ook steeds dat er bij een paar meter lopen wat texture pop-in is.
Mee eens ja, komend jaar komen er aardig wat spellen uit die alleen op Xbone/PS4/PC uitkomen, dan ontkom je er haast niet aan om over te stappen. Dus denk dat dit de laatste nieuwe game op de 360 word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')