abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146697078
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 23:29 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

ShoddyCast _O_ _O_ _O_

Die volg ik al een tijdje. Ik kijk voornamelijk de Fallout serie. Zal de Dragon Age serie eens bekijken ^O^

[..]

Thanks eens even bekijken ^O^
Haha, kijk net even rond, hij heeft er één van het eerste spel, veel kijkplezier ;). Deel twee zal die ook vast hebben.
pi_146697124
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 november 2014 17:48 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Ik ga 'm ook voor de X360 halen. Ik heb er op zich wel vertrouwen in, het enige waar ik voor vrees zijn framedrops. Diablo III, en dan vooral Reaper of Souls, had hier ook wat last van op de last-gen consoles.

Men gaat ervan uit dat de graphics op de last-gen consoles vergelijkbaar zijn met de low preset van de pc-versie. Dat ziet er niet eens zo slecht uit, met uitzondering van het plastic haar dan... Hier een vergelijking tussen low en ultra, om je een beeld ervan te geven. Ik weet niet of er spoilers of dergelijke in voorkomen, maar ik heb 'm tussen tags gezet voor het geval dat:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor het filmpje! ^O^ Met uitzondering van de kapsels is het goed te doen inderdaad.
pi_146697156
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 23:31 schreef Rezania het volgende:

[..]

Is er een reset geweest dan? Gelukkig kom ik er wel op tijd achter, wilde er niet achter komen na 20 uur spelen of zo. :D
Misschien. Gebruikte het vandaag pas omdat ik niet echt in de vroege eventuele rommelige versie wilde zitten. Volgens mij krijg je nog wel een intro als je begint, en/of kan je de keuzes direct zien in het algemeen net als in DA:2.

Wel verdomd handig die DA:K. Ze willen dit blijven gebruiken voor toekomstige Dragon Age games. Dan denk ik dat je ook saves kan importeren naar dit tooltje toe. Handig als je weer van console/pc switched.

[ Bericht 3% gewijzigd door Disker91 op 15-11-2014 23:41:49 ]
pi_146697481
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 23:32 schreef Disker91 het volgende:

[..]

Haha, kijk net even rond, hij heeft er één van het eerste spel, veel kijkplezier ;). Deel twee zal die ook vast hebben.
Zal zo eens kijken :+ Toch best nice hoor ;)
pi_146697559
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 23:34 schreef Disker91 het volgende:

[..]

Misschien. Gebruikte het vandaag pas omdat ik niet echt in de vroege eventuele rommelige versie wilde zitten. Volgens mij krijg je nog wel een intro als je begint, en/of kan je de keuzes direct zien in het algemeen net als in DA:2.

Wel verdomd handig die DA:K. Ze willen dit blijven gebruiken voor toekomstige Dragon Age games. Dan denk ik dat je ook saves kan importeren naar dit tooltje toe. Handig als je weer van console/pc switched.
Eens, beter dan weer Dragon Age II moeten spelen voor een nieuwe world state. :P
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_146697693
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 november 2014 23:44 schreef Rezania het volgende:

[..]

Eens, beter dan weer Dragon Age II moeten spelen voor een nieuwe world state. :P
Verhaal was leuk maar de gameplay en de repetitieve omgevingen deden het echt de das om. Gelukkig hoef ik daar niet naar terug als ik even een andere kijk op de wereld wil hebben :P.

Maar de lore van het spel is wel heel tof in beide games. Maar ik ben ook zo iemand die eventueel de boeken leest en diep in de wikia's duikt als ik iets interessant vind :@
pi_146697805
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 23:47 schreef Disker91 het volgende:

[..]

Verhaal was leuk maar de gameplay en de repetitieve omgevingen deden het echt de das om. Gelukkig hoef ik daar niet naar terug als ik even een andere kijk op de wereld wil hebben :P.

Maar de lore van het spel is wel heel tof in beide games. Maar ik ben ook zo iemand die eventueel de boeken leest en diep in de wikia's duikt als ik iets interessant vind :@
Ik heb het een keer echt helemaal perfect uitgespeeld, alles gedaan wat ik kon doen, daarna nooit meer uitgeraakt. Was die stad en drie groten waar je steeds weer terecht kwam echt helemaal zat. :')

Qua lore lees ik enkel wat ik interessant vind, al die liefdesbrieven tussen rijke mensen las ik bijvoorbeeld nooit. :P
pi_146697957
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 23:09 schreef Disker91 het volgende:
Ben wel trots op mijzelf, nog niks gelezen over dit hele spel qua story/lore. Ga er met een veel frisser gevoel in dan met de andere delen. En het Bioware forum vermijden is nooit een gek idee :').

Net ff alles klaargezet in de DA:K, deze ziet wel mijn DA:2 game maar niet DA:1. Wel apart, maar maakt toch niks uit. Even wachten tot dinsdag, dan Far Cry 4 en GTA:V spelen totdat DA:I uit is, en dan moet ik die tijd maar zien te verdelen :( (sterke voorkeur voor DA:I natuurlijk ;) )
Ja ik heb dus ook een probleem, kwam er gisteren achter dat ik op mijn 360 account, waar ik de vorige 2 delen op heb gespeeld een ander e-mail adres heb dan op mijn PS4 account en dus ook 2 verschillende Origins accounts. Denk maar niet dat je zoiets makkelijk kunt aanpassen. :')
Maarja heb gewoon de keuzes handmatig ingevuld, toch raar dat ik er niet voor kan kiezen om met Morrigan door de Eluvian te gaan, aangezien ik dan 26 keuzes moet aanpassen, terwijl ik dat in het echte spel wel heb gedaan.

quote:
8s.gif Op zaterdag 15 november 2014 23:29 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, zat net even bij de Keep te kijken, is mijn hele world state van een paar weken terug verneukt. :{ In plaats van de meest kwaadaardige warden ooit te zijn was ik de beste ooit. :')_!
Er staat een slotje in een hoekje ergens, ik denk dat dat je world state 'vast' zet?
pi_146698320
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 23:50 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik heb het een keer echt helemaal perfect uitgespeeld, alles gedaan wat ik kon doen, daarna nooit meer uitgeraakt. Was die stad en drie groten waar je steeds weer terecht kwam echt helemaal zat. :')

Qua lore lees ik enkel wat ik interessant vind, al die liefdesbrieven tussen rijke mensen las ik bijvoorbeeld nooit. :P
Nee dat soort dingen niet idd. Alleen wat ik interessant vind. Maar ook alles gedaan wat kon, dat heb ik altijd bij de eerste playthrough met alle Bioware games. Kijk ik na een aantal weken op internet wat ik eventueel kon missen, maar ik heb op één of andere manier altijd bij mijn eerste playthrough mijn 'perfecte' playthrough al gehaald.

Wat dat betreft heb ik een OCD met Bioware games :') :P. En dan kan ik het spel ook niet meer op een andere manier spelen. Wat nu wel kan aangezien de Keep dat enorm toejuicht en makkelijk maakt. Maar kan nooit maar dan ook nooit als een evil character spelen :{.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 23:54 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ja ik heb dus ook een probleem, kwam er gisteren achter dat ik op mijn 360 account, waar ik de vorige 2 delen op heb gespeeld een ander e-mail adres heb dan op mijn PS4 account en dus ook 2 verschillende Origins accounts. Denk maar niet dat je zoiets makkelijk kunt aanpassen. :')
Maarja heb gewoon de keuzes handmatig ingevuld, toch raar dat ik er niet voor kan kiezen om met Morrigan door de Eluvian te gaan, aangezien ik dan 26 keuzes moet aanpassen, terwijl ik dat in het echte spel wel heb gedaan.

[..]

Er staat een slotje in een hoekje ergens, ik denk dat dat je world state 'vast' zet?
Ik heb het gewoon gesaved. Slotje is volgens mij dat je het niet 'per ongeluk' kan aanpassen. Slotjes heb je ook bij individuele keuzes.

Wat moet je dan allemaal veranderen? Mij is het zonder problemen gelukt om alles zo te maken zoals ik wil. Wat is het eerste en/of grootste conflict wat je krijgt? Ik kan wel met Morrigan door de Eluvian.

Heb gewoon 1 account, maar denk dat ik ooit dat ding op deel 1 heb uitgezet dat ik mijn informatie deel per ongeluk. Achievements ziet hij namelijk wel maar niet alle DLC en dergelijke (had de ultimate edition). Maar gek genoeg zitten de characters er dan wel weer in. Bioware zegt dat daar nog bugs inzitten. Maarja zijn wat nutteloze icoontjes die je krijgt :P
pi_146698468
Jongens, wat is dit? Bij Origins heb ik geselecteerd dat ik Zevran heb gedood en bij 2 kan ik dan selecteren dat ik hem heb opgespoord? :?
pi_146699093
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 00:08 schreef Rezania het volgende:
Jongens, wat is dit? Bij Origins heb ik geselecteerd dat ik Zevran heb gedood en bij 2 kan ik dan selecteren dat ik hem heb opgespoord? :?
Waarom Zev doden in de eerste plaats? ;(

quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 00:04 schreef Disker91 het volgende:

[..]

Nee dat soort dingen niet idd. Alleen wat ik interessant vind. Maar ook alles gedaan wat kon, dat heb ik altijd bij de eerste playthrough met alle Bioware games. Kijk ik na een aantal weken op internet wat ik eventueel kon missen, maar ik heb op één of andere manier altijd bij mijn eerste playthrough mijn 'perfecte' playthrough al gehaald.

Wat dat betreft heb ik een OCD met Bioware games :') :P. En dan kan ik het spel ook niet meer op een andere manier spelen. Wat nu wel kan aangezien de Keep dat enorm toejuicht en makkelijk maakt. Maar kan nooit maar dan ook nooit als een evil character spelen :{.

[..]

Ik heb het gewoon gesaved. Slotje is volgens mij dat je het niet 'per ongeluk' kan aanpassen. Slotjes heb je ook bij individuele keuzes.

Wat moet je dan allemaal veranderen? Mij is het zonder problemen gelukt om alles zo te maken zoals ik wil. Wat is het eerste en/of grootste conflict wat je krijgt? Ik kan wel met Morrigan door de Eluvian.

Heb gewoon 1 account, maar denk dat ik ooit dat ding op deel 1 heb uitgezet dat ik mijn informatie deel per ongeluk. Achievements ziet hij namelijk wel maar niet alle DLC en dergelijke (had de ultimate edition). Maar gek genoeg zitten de characters er dan wel weer in. Bioware zegt dat daar nog bugs inzitten. Maarja zijn wat nutteloze icoontjes die je krijgt :P
Weet nog dat ik met erg veel moeite de keuze moest maken om evil character
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar een aantal dingen die bij de Eluvian-keuze interferen bij mij zijn:
- Zevran alive and well
- Recruited Zevran
- Urn not poisened
- Did not agree to Cullen's request
- Loghain executed by the warden
- Hawke offered to help Nuncio
- Leliana alive and well
- First Enchanter Irving survived the battle
- Recruited Wynne
- Didn't encounter Mardy
- Cured mabari hound
- Let Zevran go
- Romanced Leliana
- Mages supported
- Didn't have son with Mardy
- Morrigan had an old god baby with the warden (jaja, vreemdgaan, ik kon het niet laten)
- Warden & Alistair were not lovers

en zo nog een stuk of 10 keuzes. Volgens mij hebben de meeste wel met Morrigan's approval te maken, maar andere keuzes zoals dat met die Mardy en Hawke offered help to Nuncio hebben daar weer niets mee te maken volgens mij. Verder had ik Morrigan gewoon 100% approval, mede door gifts en gespreksopties. Dus wat de Keep nu van me wil weet ik niet :P
pi_146699456
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 00:23 schreef Cikx het volgende:

[..]

[..]

Weet nog dat ik met erg veel moeite de keuze moest maken om evil character
SPOILER
Maar een aantal dingen die bij de Eluvian-keuze interferen bij mij zijn:
- Zevran alive and well
- Recruited Zevran
- Urn not poisened
- Did not agree to Cullen's request
- Loghain executed by the warden
- Hawke offered to help Nuncio
- Leliana alive and well
- First Enchanter Irving survived the battle
- Recruited Wynne
- Didn't encounter Mardy
- Cured mabari hound
- Let Zevran go
- Romanced Leliana
- Mages supported
- Didn't have son with Mardy
- Morrigan had an old god baby with the warden (jaja, vreemdgaan, ik kon het niet laten)
- Warden & Alistair were not lovers

en zo nog een stuk of 10 keuzes. Volgens mij hebben de meeste wel met Morrigan's approval te maken, maar andere keuzes zoals dat met die Mardy en Hawke offered help to Nuncio hebben daar weer niets mee te maken volgens mij. Verder had ik Morrigan gewoon 100% approval, mede door gifts en gespreksopties. Dus wat de Keep nu van me wil weet ik niet :P
Weet wel dat je met haar die baby moet hebben, en een relatie met haar moet hebben. Denk gewoon een dikke bug ofzo, probeer het anders een keertje opnieuw met een default world state. Je kan ze trouwens ook sharen zag ik net, geef ik je die van mij wel, kan je de rest aanpassen op je eigen manier (als het sharen al werkt dan).
pi_146699503
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 00:33 schreef Disker91 het volgende:

[..]

Weet wel dat je met haar die baby moet hebben, en een relatie met haar moet hebben. Denk gewoon een dikke bug ofzo, probeer het anders een keertje opnieuw met een default world state. Je kan ze trouwens ook sharen zag ik net, geef ik je die van mij wel, kan je de rest aanpassen op je eigen manier (als het sharen al werkt dan).
Dat zou wel tof zijn. :)
Heb het ook even naar het Twitter-account van Dragon Age Keep gestuurd, misschien weten zij hier wel iets vanaf.
pi_146699515
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 00:08 schreef Rezania het volgende:
Maar kan je die selectie ook doorvoeren, dat is de vraag :P? Zo ja, nog een bug. Voor de zekerheid zelf dus alles even nakijken. Bij mij klopt alles wel, ook wat rare dingen geprobeerd die met elkaar moeten conflicteren, maar dat werd meteen opgemerkt bij mij.
pi_146699555
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 00:35 schreef Cikx het volgende:

[..]

Dat zou wel tof zijn. :)
Heb het ook even naar het Twitter-account van Dragon Age Keep gestuurd, misschien weten zij hier wel iets vanaf.
Tevens approvel-ratings werken niet met DA:K en worden ook buiten beschouwen gelaten. Niks wordt overgenomen van je save-games ;). Behalve wat statistieken.

Wat is de naam van je Origen-account? Dan kan ik je toevoegen om te sharen als dat al kan.
pi_146699671
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 00:36 schreef Disker91 het volgende:

[..]

Tevens approvel-ratings werken niet met DA:K en worden ook buiten beschouwen gelaten. Niks wordt overgenomen van je save-games ;)
Dat kan ik begrijpen, maar zou het argument zijn om de keuze niet te kunnen maken dat ik een te lage approval-rating heb, dan zou dat niet terecht zijn. Maar dat zal het dus niet zijn inderdaad.

Ben benieuwd wat voor een impact je keuzes uiteindelijk zullen hebben in Inquisition. Hoop dat je een heel andere ervaring hebt, maar het zal uiteindelijk toch maar op een paar kleine dingen aankomen denk ik. Paar referenties en characters die je misschien weer even tegenkomt.
pi_146699701
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 00:36 schreef Disker91 het volgende:

[..]

Wat is de naam van je Origen-account? Dan kan ik je toevoegen om te sharen als dat al kan.
Volgens mij ook cikx.
pi_146699731
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 00:40 schreef Cikx het volgende:

[..]

Dat kan ik begrijpen, maar zou het argument zijn om de keuze niet te kunnen maken dat ik een te lage approval-rating heb, dan zou dat niet terecht zijn. Maar dat zal het dus niet zijn inderdaad.

Ben benieuwd wat voor een impact je keuzes uiteindelijk zullen hebben in Inquisition. Hoop dat je een heel andere ervaring hebt, maar het zal uiteindelijk toch maar op een paar kleine dingen aankomen denk ik. Paar referenties en characters die je misschien weer even tegenkomt.
Denk ik ook, in-game keuzes zullen een grotere impact hebben. Hoewel ik wel denk dat mages/templar keuzes wel een grotere impact hebben. Maar anders iets kleins, te veel variabelen. Maar ik wacht wel af tot ik twee playthroughs heb gedaan, misschien verrast Bioware ons wel :)

quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 00:41 schreef Cikx het volgende:

[..]

Volgens mij ook cikx.
Hij zegt dat je niet bestaat, je naam staat tevens rechtsboven in de DA:K (als je op DA:I icoontje klikt rechtsboven in). Of dat is nu ook nog bugged, zal mij niks verbazen :P
pi_146699854
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 00:42 schreef Disker91 het volgende:

[..]

Denk ik ook, in-game keuzes zullen een grotere impact hebben. Hoewel ik wel denk dat mages/templar keuzes wel een grotere impact hebben. Maar anders iets kleins, te veel variabelen. Maar ik wacht wel af tot ik twee playthroughs heb gedaan, misschien verrast Bioware ons wel :)

[..]

Hij zegt dat je niet bestaat, je naam staat tevens rechtsboven in de DA:K (als je op DA:I icoontje klikt rechtsboven in). Of dat is nu ook nog bugged, zal mij niks verbazen :P
Laten we het hopen, maar ben hoe dan ook allang blij dat het een toffe game blijkt te zijn, zonder DA2 perikelen.

Daar staat gewoon cikx, dus vrees dat het bugged is inderdaad. :')
pi_146699914
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 00:23 schreef Cikx het volgende:

[..]

Is voor mijn slechte world state. :P In mijn goede world state was hij mijn romance. O+
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 00:35 schreef Disker91 het volgende:

[..]

Maar kan je die selectie ook doorvoeren, dat is de vraag :P? Zo ja, nog een bug. Voor de zekerheid zelf dus alles even nakijken. Bij mij klopt alles wel, ook wat rare dingen geprobeerd die met elkaar moeten conflicteren, maar dat werd meteen opgemerkt bij mij.
Ja, zonder problemen doorgevoerd. Maar vraag me af of het daadwerkelijk een bug is, omdat Leliana ook gewoon terug van de dood kon komen in deel 2. :')
pi_146699936
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 00:48 schreef Rezania het volgende:

[..]

Is voor mijn slechte world state. :P

[..]

Ja, zonder problemen doorgevoerd. Maar vraag me af of het daadwerkelijk een bug is, omdat Leliana ook gewoon terug van de dood kon komen in deel 2. :')
True :')
pi_146700123
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 00:46 schreef Cikx het volgende:

[..]

Laten we het hopen, maar ben hoe dan ook allang blij dat het een toffe game blijkt te zijn, zonder DA2 perikelen.

Daar staat gewoon cikx, dus vrees dat het bugged is inderdaad. :')
Via Battlelog kon ik je naam wel vinden, via de Keep niet :') Dus als je een request van Disker91 krijgt dan weet je wie het is ^O^
pi_146700322
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 00:54 schreef Disker91 het volgende:

[..]

Via Battlelog kon ik je naam wel vinden, via de Keep niet :') Dus als je een request van Disker91 krijgt dan weet je wie het is ^O^
Hmm heb de Origin client geopend, maar geen friend request. :D
pi_146700346
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 01:00 schreef Cikx het volgende:

[..]

Hmm heb de Origin client geopend, maar geen friend request. :D
Zucht........

Kijk morgen wel ff ga nu maffen.
pi_146700396
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 01:01 schreef Disker91 het volgende:

[..]