Deze man weetquote:Op donderdag 13 november 2014 19:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
ah banaan1 kijkt wegmisbruikers
de nederlandse grondwet, dit heeft hij niet vermeld echter.quote:
Als het over de grondwet gaat niet, anders heb ik geen idee.quote:
Nee, ze mogen iemand aanhouden bij slecht verkeersgedrag op basis van artikel 5.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:30 schreef jatochneetoch het volgende:
Als ze iemand niet direct ergens voor kunnen bekeuren geven ze hem artiekel 5, misdragen in verkeer
artikel 5 in de verkeerswet dan gok ikquote:Op donderdag 13 november 2014 19:30 schreef jatochneetoch het volgende:
Als ze iemand niet direct ergens voor kunnen bekeuren geven ze hem artiekel 5, misdragen in verkeer
e wet was vrij te kiezenquote:Op donderdag 13 november 2014 19:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als het over de grondwet gaat niet, anders heb ik geen idee.
Opgezochtquote:Op donderdag 13 november 2014 19:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Art5.
Ieder heeft het recht verzoeken schriftelijk bij het bevoegd gezag in te dienen.
Ik had hem gewoon goedquote:Artikel 5 wegenverkeerswet
Wanneer de politie van mening is dat iemand de verkeersveiligheid in gevaar heeft gebracht of heeft gehinderd, kan zij hiervan proces-verbaal opmaken. De politie zal dit dan vaak doen op grond van artikel 5 Wegenverkeerswet. Dit artikel luidt:
Het is een ieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de weg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd.
die uit je hoofd lerenquote:Op donderdag 13 november 2014 19:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sowieso, wettenbundel voor me liggen
Leukquote:Op donderdag 13 november 2014 19:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sowieso, wettenbundel voor me liggen
quote:Op donderdag 13 november 2014 19:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
En het is de verkeerswet ja, heb het nog niet exact gehoord
quote:Op donderdag 13 november 2014 19:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee, ze mogen iemand aanhouden bij slecht verkeersgedrag op basis van artikel 5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |