Dat is iedereen in dit topic denk ik wel met je eens. Behalve de TS dan. Die wensen wij veel betaal plezier met zijn Laser Gamma VISA kaartquote:Op donderdag 13 november 2014 18:58 schreef MaximumRush het volgende:
ICS geeft normaal echt een geweldige service
Van ICS naar Laser gaan, dan kan service volgens mij niet het argument zijn.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:00 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Dat is iedereen in dit topic denk ik wel met je eens. Behalve de TS dan. Die wensen wij veel betaal plezier met zijn Laser Gamma VISA kaart
Komt ie vanzelf wel achterquote:Op donderdag 13 november 2014 19:08 schreef hottentot het volgende:
Van ICS naar Laser gaan, dan kan service volgens mij niet het argument zijn.
Dat lijkt mij toch wel zo´n faalclub, dat Lasercards. Ik vind de website ook niet professioneel en volgens mij hebben ze van origine diepe roots in al die koop op afbetaling en winkelpassen e.d. De Visa die je daar kan aanvragen is de Holland Visa Card. Ding ziet er niet uit.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:08 schreef hottentot het volgende:
[..]
Van ICS naar Laser gaan, dan kan service volgens mij niet het argument zijn.
Voor de Visa van de Rabobank heb je een inkomen van minimaal ¤ 6.000,- bruto nodig of een vrij besteedbaar vermogen van ¤ 80.000,-. ICS stelt niet zoveel eisenquote:Op donderdag 13 november 2014 18:53 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Visa werkt in Nederland samen met banken en andere financiėle instellingen. Zij geven onze kaarten uit. Dit zijn International Card Services (ICS), Laser Cards en Rabobank.
De eerste valt dus al af. Succes met de andere 2 keuzes
Maar die sturen dan weer geen bericht, 6+ maanden van te voren, dat je een nieuwe kaart krijgt. (De rest zal dit trouwens ook niet doen, maar dat terzijde).quote:
Dat is dus over 3 maanden. Wat is het probleem dan? Je hebt dus gewoon bericht gehad dat je pas vervangen gaat worden omdat deze over 3 maanden niet meer geldig isquote:Op donderdag 13 november 2014 18:45 schreef pahlawan het volgende:
[..]
17 februari 2015 komt mijn huidige kaart te vervallen
Wat een aanstelleritusquote:Op donderdag 13 november 2014 18:27 schreef pahlawan het volgende:
[..]
Dat mag, veel reizigers gebruiken een credit card, zeker reizigers die voor langere tijd weggaan. Ik vind je daar als kaartboer rekening moet houden.
Dat andere clubs hetzelfde geintje kunnen doen snap ik ook, dat risico blijft. Ik wil alleen niks meer te maken hebben met ics, dus ben op zoek naar een alternatief
Dus je kaart zou komen te vervallen terwijl je op reis zou zijn? Als ik jou was zou ik blij zijn dat ze je nog ff een brief hebben gestuurdquote:Op donderdag 13 november 2014 18:45 schreef pahlawan het volgende:
[..]
Nee joh, Rabobank is daar ook vrij makkelijk in, heb daar enkel een rekening voor de hypotheek terwijl mijn loon bij de ING wordt gestort. Ik kan gewoon met een paar klikken zo een CC aanvragen als ik zou willen.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:17 schreef Mallet het volgende:
[..]
Voor de Visa van de Rabobank heb je een inkomen van minimaal ¤ 6.000,- bruto nodig of een vrij besteedbaar vermogen van ¤ 80.000,-. ICS stelt niet zoveel eisen.
Dus je hebt er continu last mee? Lijkt mij knap lastigquote:
TS heeft meteen op hoge poten zijn kaart opgezegd. Kan nu bij Laser van service genieten.quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:41 schreef AlexRow het volgende:
TS heeft toch niet naar ons geluisterd, dus veel nut heeft dit topic niet meer
Ze zullen vast wel laser snel zijnquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
TS heeft meteen op hoge poten zijn kaart opgezegd. Kan nu bij Laser van service genieten.
En als je dan de volgende keer een jaar in het buitenland zit, en ze kondigen iets 7 maanden van te voren aan? Maak je dan weer een topic aan op FOK!.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:36 schreef pahlawan het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening. En ik ben op zoek naar een alternatieve kaartclub. Zolang het maar niet de ics, daar wil ik niks meer mee te maken. Op deze wijze wil ik een signaal geven. Wat het effect ook is....
Ik zoek gewoon een andere kaartclub, ik verwacht, mede op basis van jullie reacties, ook niet dat er een club is die in de voorwaarden een periode van meer dan 6 maanden heeft staan...
Precies en dat had TS gewoon kunnen weten. En gewoon nu alvast een nieuwe kaart aanvragen, niks aan de hand dus.quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:33 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Dan zal jouw kaart niet over 3 maanden expiren. Want dat is gewoon het geval bij de TS....
op mijn kaart staat dat deze geldig zou zijn tot 2019.quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:00 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Precies en dat had TS gewoon kunnen weten. En gewoon nu alvast een nieuwe kaart aanvragen, niks aan de hand dus.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 15:03 schreef pahlawan het volgende:
op mijn kaart staat dat deze geldig zou zijn tot 2019.
Ja wat is het nu? 2015 of 2019...quote:Op donderdag 13 november 2014 18:45 schreef pahlawan het volgende:
Over 3 maanden dus.... je zou er dus sowieso al tijdens je reis niets meer aan hebben.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:45 schreef pahlawan het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |