quote:Op donderdag 13 november 2014 17:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
welke kleur haar hadden de oude egyptenaren?
(zeer kenmerkend voor die egyptenaren)
Wel waar.quote:
1: Toto69: 70quote:
charonquote:Op donderdag 13 november 2014 17:35 schreef remlof het volgende:
Hoe heet de grootste maan van de ex-planeet Pluto?
lyrics van welk liedje en door wie?quote:Onterecht, onverklaard, ik ben kánkervuil
Stofzuigende sletjes worden afgebeuld
De meest harde shit, prop ik in je kont
De meest verse vis, zet ik aan mn mond
jeugd van tegenwoordigquote:Op donderdag 13 november 2014 17:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
lyrics van welk liedje en door wie?
lupe fiascoquote:Op donderdag 13 november 2014 17:40 schreef deadprez het volgende:
Uit welk liedje komt de tweede zin in mijn sig en van wie is dat nummer?
Bob Dylanquote:Op donderdag 13 november 2014 17:40 schreef deadprez het volgende:
Uit welk liedje komt de tweede zin in mijn sig en van wie is dat nummer?
Heheh, nee.quote:
Nee.quote:
Behoorlijk ja.quote:
Ook niet.quote:
Ja.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:42 schreef housesoftheholy het volgende:
huh ik weet bijna zeker dat Bob Dylan dat zingt. Is het origineel van iemand anders?
Nee ook niet.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Barry McGuire "Eve of Destruction"
Washington?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vraag:
Wat was de EERSTE staat van de Verenigde Staten van Amerika en is tevens een van de kleinste?
hawaiquote:Op donderdag 13 november 2014 17:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vraag:
Wat was de EERSTE staat van de Verenigde Staten van Amerika en is tevens een van de kleinste?
Oh jazeker wel... Virginia was de eerste kolonie, maar Delaware de eerste staat... is ook de bijnaam van Delaware: First Statequote:
Een van de kleinstequote:Op donderdag 13 november 2014 17:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je vroeg de eerste staat en tevens de kleinste staat
dat zijn dus of 2 verschillende vragen, of geen goede vraag
Ik vind Etto wel een baas, met al die kennisquote:Op donderdag 13 november 2014 17:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik wist dat jij hem zou raden
Jij denkt van iedereen dat hij google gebruikt als jij het antwoord niet weet.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:55 schreef Mani89 het volgende:
Heb je weer lekker zitten googelen Etto!!!11
De 'humor' van Mani niet herkennenquote:Op donderdag 13 november 2014 17:55 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Jij denkt van iedereen dat hij google gebruikt als lij het antwoord niet weet.
Om te lachen.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De 'humor' van Mani niet herkennen
servie en montenegro?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vraag:
Uit welke thans soevereine staten bestond het Koninkrijk Joegoslavië?
Servie, Slovenie, Kroatie, Bosnie en Hercegocovina en Kosovo.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vraag:
Uit welke thans soevereine staten bestond het Koninkrijk Joegoslavië?
sloveniequote:Op donderdag 13 november 2014 18:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Servië en Kroatië zijn goed... nu nog 1
Bosnie en Herzegovina niet?quote:Op donderdag 13 november 2014 18:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Servië en Kroatië zijn goed... nu nog 1
quote:
Ohquote:Op donderdag 13 november 2014 18:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
Montenegro hoorde reeds bij Servië; Kosovo was Servisch; Bosnië bestond niet als zodanig en Macedonië eveneens niet.
Frankrijkquote:Op donderdag 13 november 2014 18:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
Welk land is de grootste exporteur van kikkerbilletjes?
1: Toto69: 70quote:
Neuh, wacht gewoon even.quote:
Saarquote:Op donderdag 13 november 2014 18:27 schreef Mani89 het volgende:
Noem de 4 originele vrouwelijke TMF VJ's.
Klopt.quote:
dat begint met een d jonge sukkelquote:
Porto?quote:Op donderdag 13 november 2014 18:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]
Welke club speelt er zijn thuiswedstrijden ?
De 2e neger?quote:Op donderdag 13 november 2014 18:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wie schreef het boek "De Eerste Neger" ? (de auteur)
Van der Vlugt of zo?quote:Op donderdag 13 november 2014 18:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 13 november 2014 18:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Is wat ik hierboven lees de nieuwe 'vraag'? Of kom ik midden in een spel terecht.
Dit is de vraagquote:Op donderdag 13 november 2014 18:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ah oke, hmm geen idee, dacht dat er alleen een schilderij van was.quote:
Opzoeken is verboden hequote:Op donderdag 13 november 2014 18:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ah oke, hmm geen idee, dacht dat er alleen een schilderij van was.
Leuk spel.![]()
Gewoon lang genoeg meeposten, dan gok je vanzelf wel wat goede antwoorden. Zo doe ik het ook.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ah oke, hmm geen idee, dacht dat er alleen een schilderij van was.
Leuk spel.![]()
Hahaquote:Op donderdag 13 november 2014 18:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon lang genoeg meeposten, dan gok je vanzelf wel wat goede antwoorden. Zo doe ik het ook.
Neequote:Op donderdag 13 november 2014 18:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Kom op mensen, jullie hebben het literaire meesterwerk "de eerste neger" toch wel eens gelezen?
nee ik ben geen racistquote:Op donderdag 13 november 2014 18:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Kom op mensen, jullie hebben het literaire meesterwerk "de eerste neger" toch wel eens gelezen?
Ik ken wel 'Er is een neger in het dorp'quote:Op donderdag 13 november 2014 18:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
quote:
d'r lup hier zo'n zwartenquote:Op donderdag 13 november 2014 18:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ken wel 'Er is een neger in het dorp'
quote:Op donderdag 13 november 2014 18:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
quote:Op donderdag 13 november 2014 19:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Er is geen boek over mijn penis geschreven hoor.
Dan zou die: Groot is ie niet maar stinken doet ie voor 10 hetenquote:Op donderdag 13 november 2014 19:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Er is geen boek over mijn penis geschreven hoor.
Wat mij betreft wel.quote:
31 februari 2015quote:Op donderdag 13 november 2014 19:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe vraag: op welke datum heeft deadprez zijn account aangemaakt?
Nee alleen de datum.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als je de tijd ook nog weet wel
gvd dat wist ik!!!!quote:Op donderdag 13 november 2014 19:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 november 2014 19:08 schreef deadprez het volgende:
Wel ongeveer de tijd. rond 4 uur 's middags?
En dat zonder te kijken.quote:
Dan heb je wel slecht gekekenquote:Op donderdag 13 november 2014 19:09 schreef dasorakel het volgende:
of mocht doorklikken op de naam ook niet?
29 januari 2013quote:Op donderdag 13 november 2014 19:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
ja jaquote:Op donderdag 13 november 2014 19:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
dat wist ik echt uit me hoofd omdat deadprez mijn favoriete friend is
Confronterend, dit.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 72.023 (gemiddeld 111 per dag)
Dat aantal posts per dag
Komt doordat ik 29 feb zeiquote:Op donderdag 13 november 2014 19:14 schreef BlauweTijger het volgende:
Leuk spelletje. Iedereen kan alles opzoeken en die shit easy verbloemen. Kan mij niet wijsmaken dat IC het weet.
Van deze geloof ik ook niet dat ie het uit z'n hoofd wist. Maar verder is er weinig aan om op die manier te winnenquote:Op donderdag 13 november 2014 19:14 schreef BlauweTijger het volgende:
Leuk spelletje. Iedereen kan alles opzoeken en die shit easy verbloemen. Kan mij niet wijsmaken dat IC het weet.
We zijn niet allemaal mbo'ers met het geheugen van een vrouwquote:Op donderdag 13 november 2014 19:14 schreef BlauweTijger het volgende:
tuurlijk wist ik dat niet uit mijn hoofdquote:Op donderdag 13 november 2014 19:14 schreef BlauweTijger het volgende:
Waarom verneuk je het dan voor de rest? Kutventjequote:Op donderdag 13 november 2014 19:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
tuurlijk wist ik dat niet uit mijn hoofd
Geheugen van vrouwen is in sommige gevallen veels te goed.... 22 januari 2003 ben je dronken thuis gekomen. En nu 11 jaar later doe je t weer....quote:Op donderdag 13 november 2014 19:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal mbo'ers met het geheugen van een vrouw
ja ga lekker selectief quoten domme debielquote:Op donderdag 13 november 2014 19:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Waarom verneuk je het dan voor de rest? Kutventje
iddquote:Op donderdag 13 november 2014 19:17 schreef Klaploper het volgende:
Opzoeken is geen reet aan. Als iemand vals speelt omdat hij het stoer vindt om veel punten te hebben dan is dat triest maar het boeit me verder vrij weinig.
quote:Op donderdag 13 november 2014 19:17 schreef Klaploper het volgende:
Opzoeken is geen reet aan. Als iemand vals speelt omdat hij het stoer vindt om veel punten te hebben dan is dat triest maar het boeit me verder vrij weinig.
quote:Op donderdag 13 november 2014 19:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vraag!!!!! Of ik ga oud-Zimbabwaanse poezië spammen
Dat is pas een vraagquote:Op donderdag 13 november 2014 19:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
Die gasten uit zimbabwe kunnen verdomd goed nederlands. Niet verwachtquote:Op donderdag 13 november 2014 19:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
Jullie VRAGEN erom... schiet op met die vraag!
welke taal en wat staat hier ongeveerquote:të gjitha tigrat blu të jetë pulë homoseksual dhe dashuria
deadprez is homo. Oud-zimbabwaansquote:Op donderdag 13 november 2014 19:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
welke taal en wat staat hier ongeveer
Zimbabwiaansquote:Op donderdag 13 november 2014 19:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Blauwe Tijger is een homoquote:Op donderdag 13 november 2014 19:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat hier staat is ongemolijk om te weten. Het woordje homoseksueel geeft nou niet echt de zin weg. Maar ik denk Fins.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
De vertaling is niet geheel correct, maar deze woorden komen er wel in voor.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Blauwe Tijger is een homo
Fins?
het woord diarree komt er niet in voorquote:Op donderdag 13 november 2014 19:21 schreef MrBanaan1 het volgende:
Blauwe Tijger eet homosexuele kip en krijgt diarree
Tsja.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |