quote:Op donderdag 13 november 2014 17:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
welke kleur haar hadden de oude egyptenaren?
(zeer kenmerkend voor die egyptenaren)
Wel waar.quote:
1: Toto69: 70quote:
charonquote:Op donderdag 13 november 2014 17:35 schreef remlof het volgende:
Hoe heet de grootste maan van de ex-planeet Pluto?
lyrics van welk liedje en door wie?quote:Onterecht, onverklaard, ik ben kánkervuil
Stofzuigende sletjes worden afgebeuld
De meest harde shit, prop ik in je kont
De meest verse vis, zet ik aan mn mond
jeugd van tegenwoordigquote:Op donderdag 13 november 2014 17:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
lyrics van welk liedje en door wie?
lupe fiascoquote:Op donderdag 13 november 2014 17:40 schreef deadprez het volgende:
Uit welk liedje komt de tweede zin in mijn sig en van wie is dat nummer?
Bob Dylanquote:Op donderdag 13 november 2014 17:40 schreef deadprez het volgende:
Uit welk liedje komt de tweede zin in mijn sig en van wie is dat nummer?
Heheh, nee.quote:
Nee.quote:
Behoorlijk ja.quote:
Ook niet.quote:
Ja.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:42 schreef housesoftheholy het volgende:
huh ik weet bijna zeker dat Bob Dylan dat zingt. Is het origineel van iemand anders?
Nee ook niet.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Barry McGuire "Eve of Destruction"
Washington?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vraag:
Wat was de EERSTE staat van de Verenigde Staten van Amerika en is tevens een van de kleinste?
hawaiquote:Op donderdag 13 november 2014 17:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vraag:
Wat was de EERSTE staat van de Verenigde Staten van Amerika en is tevens een van de kleinste?
Oh jazeker wel... Virginia was de eerste kolonie, maar Delaware de eerste staat... is ook de bijnaam van Delaware: First Statequote:
Een van de kleinstequote:Op donderdag 13 november 2014 17:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je vroeg de eerste staat en tevens de kleinste staat
dat zijn dus of 2 verschillende vragen, of geen goede vraag
Ik vind Etto wel een baas, met al die kennisquote:Op donderdag 13 november 2014 17:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik wist dat jij hem zou raden
Jij denkt van iedereen dat hij google gebruikt als jij het antwoord niet weet.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:55 schreef Mani89 het volgende:
Heb je weer lekker zitten googelen Etto!!!11
De 'humor' van Mani niet herkennenquote:Op donderdag 13 november 2014 17:55 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Jij denkt van iedereen dat hij google gebruikt als lij het antwoord niet weet.
Om te lachen.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De 'humor' van Mani niet herkennen
servie en montenegro?quote:Op donderdag 13 november 2014 17:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vraag:
Uit welke thans soevereine staten bestond het Koninkrijk Joegoslavië?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |