abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 2 januari 2015 @ 14:13:52 #276
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_148242628
Kan m nergens icm abo vinden ;(
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 2 januari 2015 @ 14:17:21 #277
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_148242722
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 14:13 schreef Parafernalia het volgende:
Kan m nergens icm abo vinden ;(
Die wil je ook niet vinden icm met een abo, gewoon los kopen :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_148246829
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 14:17 schreef Klonk het volgende:

[..]

Die wil je ook niet vinden icm met een abo, gewoon los kopen :P
Precies. Als je wil heb je 'm al tweedehands voor 100 euro.
pi_148251905
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 20:09 schreef redboyke het volgende:
net S4 terug geroot na lange tijd. en niks kwijt yay :P
Terug geroot? Hij had eerst jou geroot? :D
Powered by Janetje®
pi_148261046
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 13:41 schreef Parafernalia het volgende:
Iemand ervaringen met de LG G2? (Nieuw toestel uitzoeken, hoef niet top notch te zijn. Gebruik nu nog SGS1 :-) )

Ik vind het formaat van de SGS1 eigenlijk erg fijn. Heb paar weken S3 gehad, maar vond 'm te groot. (hoewel ik als doorgewinterde Fokker natuurlijk wel wat gewend ben :9 ). Weet iemand een toestel met om en nabij zelfde afmetingen?
Mijn pa zit in hetzelfde schuitje.

Hij zat meer te azen op de Moto G. :P Maar mijn S4 vindt hij ook erg mooi.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 01:57:51 #281
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_148270638
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 14:17 schreef Klonk het volgende:

[..]

Die wil je ook niet vinden icm met een abo, gewoon los kopen :P
Tja, dat is wel beter...maar ja, geen geld :@
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zaterdag 3 januari 2015 @ 07:47:40 #282
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_148272688
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 01:57 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Tja, dat is wel beter...maar ja, geen geld :@
En dan op de pof verder gaan :D
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zaterdag 3 januari 2015 @ 13:07:28 #283
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_148277476
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 07:47 schreef Klonk het volgende:

[..]

En dan op de pof verder gaan :D
O-)
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_148326612
Van Tweakers:

Alle in-app uitbreidingen (t.w.v. ¤200) gratis Aviary (Fotobewerking) @ App store (iOS) en Play store (Android)

Geldig tot 6-01-2015
Instructies:

Stap 1: Download en installeer de Aviary app eerst

iOS - Itunes App store

Android - Play store

Stap 2: Open de app op jouw smartphone en kies een willekeurig plaatje of foto om te bewerken.
Stap 3: Beneden in scherm heb je keuze to verschillende effecten. Swipe op die effectenbalk naar rechts. Dan zie je een icoon reclame waar je all in-app uitbreidingen (effecten etc, etc) gratis kan krijgen. Klik hierop.
Stap 4: Maak een gratis Adobe ID aan indien je er nog geen hebt.
Stap 5: Er verschijnt een bevestiging dat all in-app uitbreidingen gratis zijn.
Stap 6: De prijs van de in-app uitbreidingen verandert naar gratis.
Stap 7: Download nu all in-app uitbreidingen om ze daadwerkelijk toe te eigenen (LET OP: Doe het voor 6 Januari 2015)
Stap 8: Gefeliciteerd alle gedownloadde in-app aankopen zijn gelinked aan jouw Adobe ID. Op een willekeurig telefoon kan je met deze ID alle aankopen herstellen.

Beschrijving app:

We hebben alles gratis aangeboden in november en dat was zo'n succes dat we besloten hebben om het voort te zetten tot het eind van dit jaar!

Met Adobe ID kunt u nu:
- De volledige collectie benodigdheden van Aviary om foto's te bewerken ontgrendelen - ter waarde van USD 200, nu voor onbeperkte tijd gratis en om altijd te houden!
- Uw gedownloade benodigdheden synchroniseren (inclusief gratis pakketten!) en op elk moment herstellen

Aviary is een krachtige foto bewerker die wij gemaakt hebben, omdat wij een snelle en makkelijke manier wilden hebben om foto's te bewerken onderweg zonder poespas.
Wij hebben alle hulpmiddelen ingebouwd die u nodig heeft, in een super intuitief interface zodat u gelijk kan beginnen met bewerken.
Functies:
✮ Één tip auto verbetering
✮ 12 GRATIS foto-effecten
✮ Leuke stickers
✮ Kleurbalans
✮ Bijsnijden en draaien
✮ Aanpassen van de helderheid, contrast, kleurtemperatuur en verzadiging
✮ Verscherpen en vervagen
✮ Tekenen en tekst toevoegen
✮ creëer uw eigen memes
✮ Cosmetische hulpmiddelen: verhelp rode ogen, oneffenheden verwijderen en tanden witter
Bonus:
✮ Aankoopbare effecten pakketten! (Wij bieden 12 gratis effecten, maar als u meer wilt toevoegen, dan kan dat.)
✮ Hoge resolutie uitvoer
✮ Slepen om de toolset aan te passen
✮ Blader door je recente foto's in een foto-achtige omslag weergave vanuit het startscherm

(van pepper)
pi_148340337
Iemand nog interesse in een S4? ;)
pi_148341162
-verkeerde topic- :')
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  maandag 5 januari 2015 @ 00:14:38 #287
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_148342966
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 07:47 schreef Klonk het volgende:

[..]

En dan op de pof verder gaan :D
ik ben eigenlijk nog steeds tevreden met mn sgs1 :7 Doet alles wat ik wil, alleen geen flitser. Maar daar ga ik geen honderden euro voor betalen.

Misschien toch maar een simonly a 11 euro pm :Y
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_148365701
Ik heb een Nexus 5 probleem.
De powerknop van de N5 zit vast en wel juist op de positie dat die ingedrukt blijft.
Krijg de knop ook met geen mogelijkheid los.
Als je het toestel nu aansluit op stopcontact of PC blijft de telefoon rebooten; en de "Google" ligt dus telkens op. Verder geen teken van leven en verschijnt ook niet in Windows verkenner.

Na wat rond zoeken op internet blijkt dit een vaker voorkomend probleem en moet de N5 (ook) gerepareerd worden.
Nu probeer ik data van de N5 te halen maar dat lukt uiteraard niet.
Is er nog een manier dat ik die data er toch nog vanaf kan halen (gaat vooral om Whatsapp map)?

EDIT: niet gelukt. Dan maar geen Whatsapp terugzetten...

[ Bericht 5% gewijzigd door Iemand91 op 06-01-2015 00:11:19 ]
  woensdag 7 januari 2015 @ 11:03:08 #289
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_148419500
http://www.androidplanet.nl/nieuws/art-android/ < uitleg over waarom Lollipop sneller en efficienter werkt, en waarom er lag zit in pre-Lollipop roms en niet in iOS.
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 19:37 schreef Iemand91 het volgende:
Ik heb een Nexus 5 probleem.
De powerknop van de N5 zit vast en wel juist op de positie dat die ingedrukt blijft.
Krijg de knop ook met geen mogelijkheid los.
Als je het toestel nu aansluit op stopcontact of PC blijft de telefoon rebooten; en de "Google" ligt dus telkens op. Verder geen teken van leven en verschijnt ook niet in Windows verkenner.

Na wat rond zoeken op internet blijkt dit een vaker voorkomend probleem en moet de N5 (ook) gerepareerd worden.
Nu probeer ik data van de N5 te halen maar dat lukt uiteraard niet.
Is er nog een manier dat ik die data er toch nog vanaf kan halen (gaat vooral om Whatsapp map)?

EDIT: niet gelukt. Dan maar geen Whatsapp terugzetten...
Kunnen ze 'm ergens niet open maken en rechtstreeks verbinding make met de SD? Je zou je vrienden in hun gesprekken met jou alle plaatjes naar jou kunnen laten sharen.. :P
When all else fails, you always have delusion.
  woensdag 7 januari 2015 @ 11:05:23 #290
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_148419553
Mocht de update nou één dezer dagen beschikbaar komen, is het dan verstandig om de update in China te doen - waar ik nu ben? Dit i.v.m. compleet geen Google verkeer mogelijk (iig geen Play services). Mijn toestel is niet geroot en komt uit Hong Kong.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_148420628
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:03 schreef Mirel het volgende:

http://www.androidplanet.nl/nieuws/art-android/ < uitleg over waarom Lollipop sneller en efficienter werkt, en waarom er lag zit in pre-Lollipop roms en niet in iOS.

[..]

Kunnen ze 'm ergens niet open maken en rechtstreeks verbinding make met de SD? Je zou je vrienden in hun gesprekken met jou alle plaatjes naar jou kunnen laten sharen.. :P

Ik heb er eergisteren nog naar gekeken, deels opengewerkt maar die knop zit vrij goed verborgen.
Wilde de achterkant niet helemaal afhalen want als dat verkeerd gaat zijn we nog verder van huis.
Dus helaas maar het verlies van Whatsapp geaccepteerd en nou ligt dat ding ergens ter reparatie.

Nu telefoons steeds meer alleen intern geheugen bieden moet Whatsapp nodig eens wat gaan bedenken hiervoor. Valt je telefoon weg dan is je hele Whatsapp geschiedenis ook weg :{ ...
pi_148421942
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:03 schreef Mirel het volgende:

http://www.androidplanet.nl/nieuws/art-android/ < uitleg over waarom Lollipop sneller en efficienter werkt, en waarom er lag zit in pre-Lollipop roms en niet in iOS.

[..]

Kunnen ze 'm ergens niet open maken en rechtstreeks verbinding make met de SD? Je zou je vrienden in hun gesprekken met jou alle plaatjes naar jou kunnen laten sharen.. :P

1. Is niet altijd zo
2. Nexus 6 is sloom.
3. Er zijn nog wel wat meer "verbeteringen"
  woensdag 7 januari 2015 @ 13:33:14 #293
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_148424831
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:39 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik heb er eergisteren nog naar gekeken, deels opengewerkt maar die knop zit vrij goed verborgen.
Wilde de achterkant niet helemaal afhalen want als dat verkeerd gaat zijn we nog verder van huis.
Dus helaas maar het verlies van Whatsapp geaccepteerd en nou ligt dat ding ergens ter reparatie.

Nu telefoons steeds meer alleen intern geheugen bieden moet Whatsapp nodig eens wat gaan bedenken hiervoor. Valt je telefoon weg dan is je hele Whatsapp geschiedenis ook weg :{ ...
Eh, denk dat je data dan gewoon blijft hoor :o
When all else fails, you always have delusion.
pi_148424993
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:33 schreef Mirel het volgende:

[..]

Eh, denk dat je data dan gewoon blijft hoor :o
Heb dit probleem opgezocht en wel eens gelezen dat moederbord o.i.d. vervangen word.
Dan blijft je data wel gewoon inderdaad...op een printplaatje bij hun in de vuilnis. :P
  woensdag 7 januari 2015 @ 14:08:55 #295
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_148426416
ayyyy lmao
When all else fails, you always have delusion.
pi_148449939
Ook hier nog even:

Mijn touchscreen van mijn mobiele telefoon doet raar. De homebutton werkt niet meer. En als ik wil typen drukt ie meerdere toetsen tegelijk in.

Ik heb 'm al een paar keer naar fabrieksinstellingen gedaan, zonder succes. Weet iemand een oplossing?
Moeten zij weten
  woensdag 7 januari 2015 @ 23:07:00 #297
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_148450088
Lijkt een hardwarematig probleem...
  donderdag 8 januari 2015 @ 02:18:34 #298
2651 svann
night-hawk
pi_148455576
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:39 schreef Iemand91 het volgende:


Nu telefoons steeds meer alleen intern geheugen bieden moet Whatsapp nodig eens wat gaan bedenken hiervoor. Valt je telefoon weg dan is je hele Whatsapp geschiedenis ook weg :{ ...
Dus voortaan maar je Whatsapp-mapje back-uppen naar de cloud of je PC. :)
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_148462931
quote:
3s.gif Op donderdag 8 januari 2015 02:18 schreef svann het volgende:
Dus voortaan maar je Whatsapp-mapje back-uppen naar de cloud of je PC. :)
Dat ik daar nooit aan gedacht heb. |:(
Bedankt voor de tip. ^O^

Na wat zoeken heb ik FolderSync geïnstalleerd en die maakt nu dagelijks een backup/sync van de Whatsapp map naar Dropbox.
  donderdag 8 januari 2015 @ 13:47:37 #300
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_148465794
Bestaat er een app die een clock plaatst op je scherm terwijl het scherm uit staat? Niet de daydream functie dus, die pas komt als je scherm idle is na een tijdje, maar gewoon als het scherm uit is, en als je erop drukt moet het ook niet aan.
When all else fails, you always have delusion.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')