de geschiedenis is voor 80% verzonnen en geschreven door overwinnaarsquote:Op donderdag 13 november 2014 16:54 schreef deadprez het volgende:
Ik vind vragen over geschiedenis en zo wel een stuk leuker eigenlijk. Daar weet ik het antwoord meestal ook niet van, maar daar leer ik tenminste nog iets van dat enigszins nuttig is.
Vooral door de zionisten, geloof ik.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
de geschiedenis is voor 80% verzonnen en geschreven door overwinnaars
een en al bullshit dus
Schopje naar C&H dan maar?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:54 schreef deadprez het volgende:
Ik vind vragen over geschiedenis en zo wel een stuk leuker eigenlijk. Daar weet ik het antwoord meestal ook niet van, maar daar leer ik tenminste nog iets van dat enigszins nuttig is.
tomatensoepquote:Op donderdag 13 november 2014 16:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
GOed, het antwoord was Kifflom!
Nieuwe vraag. Het is en het blijft ONZ, dus: Welke smaak Cup-a-Soup heb ik net gemaakt?
groentesoepquote:Op donderdag 13 november 2014 16:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
Nieuwe vraag. Het is en het blijft ONZ, dus: Welke smaak Cup-a-Soup heb ik net gemaakt?
kippensoepquote:Op donderdag 13 november 2014 16:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
kerriesoepquote:Op donderdag 13 november 2014 16:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
champignon soepquote:Op donderdag 13 november 2014 16:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
hej hej hej limburg olé oléquote:Op donderdag 13 november 2014 16:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik weet bij jou nooit of jouw Roda-referenties lievv of gemeen bedoeld zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |