Quidditch through the ages.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eentje was iets van Mythical Beasts and where to find them (daar komen nog films over) en de ander ging of Quidditch maar daar ben ik de titel van kwijt.
Söderström, IKEA?quote:Op donderdag 13 november 2014 15:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hint: de naam lijkt erg op een Zweeds merk wat in de supermarkt is te krijgen.
ALSJEBLIEFT geen HarryPottert of GoT vragenquote:Op donderdag 13 november 2014 15:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgende keer weer Harry Potter vragen?
Hint: Als ik vroeg, hoe heet de adellijke familie van koning Gustav I van Zweden kreeg je hetzelfde antwoord.
http://en.wikipedia.org/wiki/Vasa_(ship)quote:
TIP: eentje is een afkorting, dus 2letters. De andere is niet perse Fins maar zie je buiten Finland ook wel eens langskomenquote:
maar wel fins klinktquote:Op donderdag 13 november 2014 15:55 schreef Mani89 het volgende:
Ok we zoeken een naam die ook buiten Finland voorkomt.
Die ene is al eens gepost hierquote:Op donderdag 13 november 2014 15:58 schreef Rockiejj het volgende:
The Dudesons
Prachtige show!
Jukka, Jarno, HP en nog een...
jarppi! Ja fuck.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Die ene is al eens gepost hier
1e met volledig, correct!quote:
Nek gebroken op BMX fiets?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:04 schreef deadprez het volgende:
Hoe is Ryan Dunn, bekend van Jackass, CKY en Viva La Bam enzo, om het leven gekomen?
Verbrand weet ik niet, maar idd auto-ongeluk.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:05 schreef Mani89 het volgende:
Levend verbrand na een auto ongeluk.
Ryan Well Dunn.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:04 schreef deadprez het volgende:
Hoe is Ryan Dunn, bekend van Jackass, CKY en Viva La Bam enzo, om het leven gekomen?
Don Vitoquote:Op donderdag 13 november 2014 16:08 schreef Mani89 het volgende:
Wat is de (artiesten)naam van deze man, ook bekend van Viva la Bam en Jackass, en waarom mag hij sinds een paar jaar niet meer onder die naam optreden?
[ afbeelding ]
don vitoquote:Op donderdag 13 november 2014 16:08 schreef Mani89 het volgende:
Wat is de (artiesten)naam van deze man, ook bekend van Viva la Bam en Jackass, en waarom mag hij sinds een paar jaar niet meer onder die naam optreden?
[ afbeelding ]
Ja dit klopt.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:08 schreef deadprez het volgende:
verder geen idee, weet alleen dat ie een paar keer wat meiskes aangerand heeft
oh nicequote:
En zijn teennagel van kernafval.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:10 schreef Rockiejj het volgende:
Don Vito met een gat ter grootte van een bowlingbal in zn rug
En die puist die ze uitduwde waar ziek veel uit kwamquote:Op donderdag 13 november 2014 16:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En zijn teennagel van kernafval.
Braziliaquote:Op donderdag 13 november 2014 16:12 schreef deadprez het volgende:
Ik heb de tip van iemand om gewoon random Wikipedia-pagina's te checken maar opgevolgd, want ik wist echt niks.
In welke Braziliaanse deelstaat ligt de gemeente Ipuã?
quote:
Dat blijft ook nog wel een tijdje zo denk ik.quote:
Dat je niet tot 5 uur 's morgen meedoet gaat je nog wel opbreken TotoGod.quote:
Dit is ook gewoon veel leuker natuurlijk.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Grappig dat het AKQ-quiztopic de laatste tijd een beetje doodbloedt, maar hier ineens 50 topics uit de grond worden gestampt.
Die vragen daar zijn ook wel iets `te' lastigquote:Op donderdag 13 november 2014 16:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Grappig dat het AKQ-quiztopic de laatste tijd een beetje doodbloedt, maar hier ineens 50 topics uit de grond worden gestampt.
deze is veel leuker.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Hier zijn veel leukere users natuurlijk.quote:Op donderdag 13 november 2014 16:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Nieuwe vraag pls.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |