Ja, dat sowieso.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:02 schreef Awesome_ het volgende:
first things first. Je bent toch geen homo of wel?
Het lijkt me dat wanneer je het op deze dwingende toon vraagt je eigenlijk altijd een nee krijgt.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:01 schreef Cue_ het volgende:
Hoezo wil je t spelletje spelen![]()
Gewoon zeggen dat je wilt afspreken binnenkort of dat t anders niet meer hoeft. Simpele as that
Dan laat je t lekker im t midden en wacht je rustig af.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:06 schreef Egbertjan het volgende:
[..]
Het lijkt me dat wanneer je het op deze dwingende toon vraagt je eigenlijk altijd een nee krijgt.
Dan weet ik nog niet het échte antwoord, wat hij nu precies wil.
Als je iemand echt leuk vindt maakt dat niet uit. Als je open staat voor daten is het verhaal van zijn ex qua gevoel al op de achtergrond geraakt.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:11 schreef Egbertjan het volgende:
Zijn vorige relatie (een jaar) was pas een paar weken uit voordat we begonnen te daten, dus ook dat kan een reden zijn.
Of zeggen jullie: als iemand je écht leuk vindt, maakt dat niet uit?
Ja, daar zat wel een kern van waarheid in, moet ik helaas stellenquote:Op donderdag 13 november 2014 15:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als je iemand echt leuk vindt maakt dat niet uit. Als je open staat voor daten is het verhaal van zijn ex qua gevoel al op de achtergrond geraakt.
Overigens snap ik niet waar je mee bezig bent. Je wil dus gewoon een soort van wraak kunnen nemen vanuit een misplaatst rechtvaardigheidsonderbuikgevoeletje zo van 'haha ik heb je, je gaat niet zo met mij om' en eigenlijk de enige onderbouwing die ik daarvoor kan bedenken is dat je het niet kunt hebben dat hij niet zo graag jou wil als dat jij hem wil.
Ja, dus het lijkt me dat 'gewoon loslaten' wel degelijk een optie is, en ook nog de beste optie ook. Ga je nou niet als een valse nicht gedragen en kwaad worden omdat hij gewoon niet genoeg 'into you' is. Dat is echt kansloos.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:19 schreef Egbertjan het volgende:
[..]
Ja, daar zat wel een kern van waarheid in, moet ik helaas stellen
Dit. En als hij t te snel vind gaan, waarom dan al wel 4 dates gehad?quote:Op donderdag 13 november 2014 15:01 schreef Cue_ het volgende:
Hoezo wil je t spelletje spelen![]()
Gewoon zeggen dat je wilt afspreken binnenkort of dat t anders niet meer hoeft. Simpele as that
Hahaha, had ik helemaal nog niet door, tot jouw reactie! Ging er echt vanuit dat TS een chick was.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:02 schreef Awesome_ het volgende:
first things first. Je bent toch geen homo of wel?
Met als naam Egbertjan?quote:Op donderdag 13 november 2014 16:16 schreef Leer2eK het volgende:
[..]
Hahaha, had ik helemaal nog niet door, tot jouw reactie! Ging er echt vanuit dat TS een chick was.
Dit. Doe gewoon je ding, ga werken/studeren/feesten etc. Laat niet alles om hem draaien. Waarschijnlijk heeft hij het druk met z'n werk/studie. Is dat niet het geval? Next!quote:Op donderdag 13 november 2014 15:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan laat je t lekker im t midden en wacht je rustig af.
En ondertussen doe je gewoon je eigen ding en spreekt evt met anderen af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |