Horen dat ze je niet willen is sowieso niet leuk.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, klopt. Wachten is naar.
Aan de andere kant, gelijk horen dat ze je niet willen is ook niet leuk.
Klinkt goed. Allemaal voor twi zijn werk?
Foto maken van het resultaat!quote:Op donderdag 13 november 2014 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net sollicitatie verstuurd voor mijn oude school. Dus beetje gespannen.
En ik ga straks inkopen doen om een oreo cheesecake te maken.
Hoe is het met jou?
Ik heb er zin in. Hopelijk is die lekker. Mijn taart ontmaagding.quote:
Klopt. Werkloos zijn zuigt.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Horen dat ze je niet willen is sowieso niet leuk.
Ik weet nog niet voor wie. Ik heb er een beetje de tering in om het aan hun te geven. Wat onzin is, want eigenlijk is alleen die baas een lul. Dus zal uiteindelijk wel daarheen gaan. Ik wilde gewoon bakken.
Ik zal proberen te onthouden een foto te maken.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Foto maken van het resultaat!
Ik heb gister muffins gemaakt en daarna allemaal weggeflikkerd, omdat ik bang was dat ik ze door stress allemaal zou opeten.
Over een week al, nice.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:47 schreef Myraela het volgende:
Die zie ik de komende tijd niet, want over een week naar Praag.En om al die troep nou te bewaren tot daarna.
Ik gun haar wat rust qua d/tquote:Op donderdag 13 november 2014 14:47 schreef artelligence het volgende:
Hoi Fas. Hoe is het met jouw? Wordt je ook zo moe van grammaticale fouten?
Zoveel zin in.quote:
Morgen tentamen en deadline, plus wat andere dingetjes die inmiddels rechtgezet zijn.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal proberen te onthouden een foto te maken.
Hahaha, jezus. Veel stress? Tentamen tijd?
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zoveel zin in.We werden beiden ziek en we waren er gewoon blij mee, want dan worden we het in Praag tenminste niet.
Veel plezier alvast! Had je nog interesse in een lijstje met leuke kroegjes/locaties overigens?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zoveel zin in.We werden beiden ziek en we waren er gewoon blij mee, want dan worden we het in Praag tenminste niet.
Succes morgen! Die deadline komt me bekend voor,die heb ik morgen ook.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Morgen tentamen en deadline, plus wat andere dingetjes die inmiddels rechtgezet zijn.
Bohh de taart in de OP.
Idee voor American Pie deel 56.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:50 schreef Myraela het volgende:
Ik zou de taart in de OP raken. Of maken.
Tuurlijk.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:51 schreef yats het volgende:
Veel plezier alvast! Had je nog interesse in een lijstje met leuke kroegjes/locaties overigens?
Oftewel het is grijs en grauw bij jou?quote:Op donderdag 13 november 2014 14:51 schreef Samzz het volgende:
So, so you think you can tell, heaven from hell. Blue skies from grey.
Zijn sowieso al kutfilms.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Idee voor American Pie deel 56.
Oh dearquote:Op donderdag 13 november 2014 14:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oftewel het is grijs en grauw bij jou?
Ik moet eerlijk bekennen dat mijn muzikale kennis niet al te ver reikt nee.quote:
Ik kon al niet door het eerste deel komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |