SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo iets:quote:Op donderdag 13 november 2014 12:04 schreef Deuce92 het volgende:
Ik wist niet dat dat onderdeel van de Fok! forum etiquette is.
Dit is gym niet met je bullshit stoere praatjes.quote:Op donderdag 13 november 2014 11:54 schreef Deuce92 het volgende:
Waarom ben jij zo zuur? Het topic ging dicht, dus ik opende een nieuw deel.
SHOTSquote:Op donderdag 13 november 2014 12:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit is gym niet met je bullshit stoere praatjes.
Hoe groot?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:26 schreef Stimorol- het volgende:
Collega die een hele bak kwarkfruit naar binnen werkt en denkt gezond te zijn
Dan weet je toch wat ze bedoelde!quote:Op donderdag 13 november 2014 12:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat is kwarkfruit? Bedoel je niet fruitkwark?
Ik kijk vanaf werkbureau mee..quote:
Ga maar aan je werk. Dit gaat m niet worden vandaagquote:Op donderdag 13 november 2014 12:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik kijk vanaf werkbureau mee..
Verhoogt z'n fokstatusquote:Op donderdag 13 november 2014 11:52 schreef Stimorol- het volgende:
Wrm kick jij zo op het openen van topics
Heb je nu ook een wave bob?quote:Op donderdag 13 november 2014 13:07 schreef Stimorol- het volgende:
Zo'n bak van 500 ml. 600 kcal min als tussendoor..
Weet ik veel. Kwarkfruit impliceert dat het fruit is (gekweekt om te gebruiken in gerechten?); fruitkwark impliceert dat het kwark is.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:37 schreef Santello het volgende:
[..]
Dan weet je toch wat ze bedoelde!
Que rarooooooo praktijken. Feshkilisatie op hoog niveau.
O. Oké. Volgende keer niet zoveel nadenken. Go with the flow.quote:Op donderdag 13 november 2014 13:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weet ik veel. Kwarkfruit impliceert dat het fruit is (gekweekt om te gebruiken in gerechten?); fruitkwark impliceert dat het kwark is.
Dudequote:Op donderdag 13 november 2014 13:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weet ik veel. Kwarkfruit impliceert dat het fruit is (gekweekt om te gebruiken in gerechten?); fruitkwark impliceert dat het kwark is.
Gewoon met de wind meegaanquote:Op donderdag 13 november 2014 13:23 schreef Santello het volgende:
[..]
O. Oké. Volgende keer niet zoveel nadenken. Go with the flow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |